Gå til innhold
Hundesonen.no

Sele til "alt mulig"?


Gjest

Recommended Posts

  • Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Hvis Jægerens Kombisele er så tullete, må jeg se på noe annet. Jægerens trekksele er jo fin, men i for store størrelser til f.eks. en heeler. Hvordan er selene fra Kifani da? Jeg vil ha en ganske billig sele til tur, jogging, sykling og spor. Den må passe en heeler på 7-8 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis Jægerens Kombisele er så tullete, må jeg se på noe annet. Jægerens trekksele er jo fin, men i for store størrelser til f.eks. en heeler. Hvordan er selene fra Kifani da? Jeg vil ha en ganske billig sele til tur, jogging, sykling og spor. Den må passe en heeler på 7-8 kg.

Du får jægerens kombisele helt ned i xxs. Den er pitteliten! Passer på minidachser ser jeg for meg... Den er pittelitt for stor til min hund rundt midjen (men så er hun en ekstremt lettbygd blandingshund på 2kg) men passer supert rundt halsen osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjerne lagt ut bilde ja men,er ikke nå god i data og bildene jeg prøver legge ut her er for store!Om du går inn på hjemmesiden www.vibri.com så er det galleri der du ser noen :rolleyes2: Kjøpte rød sele med svart veldur stoff jeg da flece blir fort slitt og må jo ha rød til svart hund!

Hentet den i kveld så kun brukt den på liten sykkeltur så langt.Har jo et par halsbånd fra der som er mye brukt og veldig bra kvalitet på de.Tror ikke selen er noe dårligere akkorat.Frøkena kommer til "bo" i den nå da!hihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...