Gå til innhold
Hundesonen.no

Mine New York bilder

Synnikken

Recommended Posts

Fra andre til tolvte mars var jeg som noen har fått med seg på tur i New York, ble jo noen bilder av det. Tenkte jeg kunne slenge de inn her da det er kjekt å dele opplevelsene og gledene med denne turen med andre! :)

KopiavNewYork356copy.jpg

NewYork208copy.jpg

NewYork082copy.jpg

NewYork104copy.jpg

NewYork144copy.jpg

NewYork182copy.jpg

NewYork059copy.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig fine bilder, spessielt det nederste :P Brukte det som bakgrunn, hvis det er greit?

New York er svæært :D

Hehe, det siste er en personlig favoritt også. Er bakgrunn på pcen her og :)

Er bare å bruke de, står jo mitt navn på de uansett.. :P

Har bare lagt ut ca halvparten av bildene.. :P

Å halooo.. det så lite digg ut!

Lett at jeg skal legge meg i kofferten til en av de 20 på skolen min som drar dit på mandag.

Shoopet du mye?

haha, jaa.. brukte masse penger.. på allslags tull! :P Var knall-kjekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det nest siste bilde var kult! Lille huset rett ved siden av den svære skyskraper-tingen.

Det lille røde var den første macdonalds'n det distriktet i NY, så skulle de bygge ny, rett ved siden av. Så meldte noen kompanier seg til at de bygde i høyden... så ble det det lille røde og bygget ved siden av..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men sist så ville ikke vetrinæren ta biopsi fordi de da kan stikke akkurat på det området som det ikke er ondartet. Og motsatt. Måtte operere den bort også vet man om den er godarta eller ondartet.
    • Hei og hopp. jeg skal bytte for til min 10 mnd gamle finske lapphund. Hun er ekstremt sensitiv i magen, får lett diare. Ønsker et skånsomt og selvfølgelig næringstett for. Har per nå Purizon, og har vært fornøyd med det. Men tenker å prøve noe annet og se om magen blir mer stabil da. Vurderer enten Markus Muhle eller Købers. Har noen noen erfaringer med disse formerkene til sensitive hunder? setter pris på alle svar!:)
    • Nå tviler jeg på at det er spesielt farlig, hvis det var vanlige, små muffinspapir. Bare følg med på allmentilstanden. MEN, når det gjelder slike medisinske spørsmål om ting som kan være farlige så bør du alltid kontakte veterinær heller enn et tilfeldig nettforum, facebook, eller tilfeldige folk. Ta en telefon og spør, det kan redde livet til hunden din.
    • Hunden min klarte å spise tre muffinspapir i går når jeg var på toalettet.. papiret var soggy og mykt, men jeg blir jo bekymret. Hun har ikke kastet opp og bæsjet to fine bæsjer i dag . Formen hennes er også helt normal. Men hun hikket både i går og i dag, og jeg har aldri lagt merke til at hun har hikket før. Noen her som har erfaring med hund som har spist muffins/bakepapir😅 er det noe som pleier å komme ut av seg selv? Eller løses lett opp i magen? kan legge til at hun er bare 3.7 kg så ikke den største hunden.
    • Mitt inntrykk med working cocker er at de er slitsomme arbeidsjern med lite ro i kroppen. De vibrerer av energi. Kjøp deg en vanlig cocker og klipp den ned/ikke barber. Men vil ikke du ha en pelshund er det ganske safe å ikke kjøpe pelshund..  Vil ikke du ha jakthund... ikke kjøp en jakthund.  Ganske enkel matte    
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...