Guest 2ne Skrevet 12. April 2009 Rapporter Skrevet 12. April 2009 Nå er de blitt søte nesten-hunder nå, ikke små rotter
Peers Skrevet 12. April 2009 Rapporter Skrevet 12. April 2009 Å, så herlige, kunne nesten tatt med et par hjem Morsomme tegninger på dem altså!
ToneS Skrevet 12. April 2009 Rapporter Skrevet 12. April 2009 Nå begynner jo pølsene å ligne på små søte valpiser Herlig!
Benedicte Skrevet 12. April 2009 Rapporter Skrevet 12. April 2009 Adi og Arn har bare nydelige tegninger
AnitaW Skrevet 23. April 2009 Rapporter Skrevet 23. April 2009 Så har jeg og mine barn vært hos Gråtass og tatt bilder av snart 4 uker gamle bc-bebiser på sin andre tur ut i hagen, og her er et lite utvalg : Barn var gøy Fortsettelse følger...
Carina Skrevet 23. April 2009 Rapporter Skrevet 23. April 2009 Åneeei, så fiiiine! Den haleføringa på de da, enda de er bc'er.
SoppenCamilla Skrevet 23. April 2009 Rapporter Skrevet 23. April 2009 Søøøøte! Gleder meg til fortsettelsen!
AnitaW Skrevet 23. April 2009 Rapporter Skrevet 23. April 2009 Åneeei, så fiiiine! Den haleføringa på de da, enda de er bc'er. Nei, det skal være sikkert og visst, ingen lunken og halvhjertet halebruk der i gården.. Hehe...
Gjest Skrevet 23. April 2009 Rapporter Skrevet 23. April 2009 Så store og vakre de har blitt Så ut som et herlig valpeesøk!
Toril Skrevet 23. April 2009 Rapporter Skrevet 23. April 2009 Nei, det skal være sikkert og visst, ingen lunken og halvhjertet halebruk der i gården.. Hehe... Så kjempefine de er Vil ha alle!!
Guest Gråtass Skrevet 23. April 2009 Rapporter Skrevet 23. April 2009 Jeg bare nevner at jeg har fortsatt en hannhund til salg og sannsynligvis en tispe som søker deleier/forvert.. Valpene er 5 uker på lørdag, ikke 4 uker.. Anita: Råflotte bilder- me love!
AnitaW Skrevet 23. April 2009 Rapporter Skrevet 23. April 2009 Jeg bare nevner at jeg har fortsatt en hannhund til salg og sannsynligvis en tispe som søker deleier/forvert.. Valpene er 5 uker på lørdag, ikke 4 uker.. Anita: Råflotte bilder- me love! Ups, bare en uke feil Bare hyggelig - takk for titten, de er kjempeherlige..!
Wanderlust Skrevet 23. April 2009 Rapporter Skrevet 23. April 2009 For en herlig gjeng Likte spesielt denne
Guest Gråtass Skrevet 23. April 2009 Rapporter Skrevet 23. April 2009 Kruttlappen Adi (tispe) Kruttlappen Alva (tispe) Kruttlappen Ask (Hann) Kruttlappen Alf (Hann) Kruttlappen Arn (Hann)
Carina Skrevet 23. April 2009 Rapporter Skrevet 23. April 2009 Den lengst til høyre her ville jeg hatt. Hvem er det?
Margrete Skrevet 24. April 2009 Rapporter Skrevet 24. April 2009 Jeg bare nevner at jeg har fortsatt en hannhund til salg og sannsynligvis en tispe som søker deleier/forvert.. Valpene er 5 uker på lørdag, ikke 4 uker.. Anita: Råflotte bilder- me love! Gosj så nydelige de er!! Eh belgerguri, bc valper har også heftig haleføring selv om de er små. De er ikke født i gjeterhundstilling eller med halen mellom beina
Guest Belgerpia Skrevet 24. April 2009 Rapporter Skrevet 24. April 2009 Jeg tror jeg vil ha Pyh jeg Hun var gosselig altså. Det var det første jeg også tenkte - vil ikke ha BC, men jeg kan godt ta Pyh - fiiiiiine jenta... Vel - kom meg nedover i tråden og jaggu har de ikke blitt noen små skjønninger - og det er er deilig tid fra 4 uker og frem til levering - de er jo så skjønne - kosemoseskjønne faktisk.
AnnikenK Skrevet 24. April 2009 Rapporter Skrevet 24. April 2009 Nusselige små kosemose bamsinger og kjempefine bilder.
Aya Skrevet 24. April 2009 Rapporter Skrevet 24. April 2009 For en attitude Vil ha! VISSTE jeg ikke skulle gå inn på denne tråden. De er bare helt nydelige hele gjengen. Tror disse blir noen utrolig spennende BC'er, det blir kjempegøy å se hvordan de utvikler seg!
Caroline&Lillemor Skrevet 24. April 2009 Rapporter Skrevet 24. April 2009 Så utrolig skjønne de var:) Valper er herlige!
Guest Gråtass Skrevet 24. April 2009 Rapporter Skrevet 24. April 2009 Den lengst til høyre her ville jeg hatt. Hvem er det? Det er Adi, hun vil gjerne ha en deleier.. Gosj så nydelige de er! Eh belgerguri, bc valper har også heftig haleføring selv om de er små. De er ikke født i gjeterhundstilling eller med halen mellom beina Jeg kan ikke annet enn å være myrsnipeenig, de er herlige, friske valper med masse selvtillitt.. Det var det første jeg også tenkte - vil ikke ha BC, men jeg kan godt ta Pyh - fiiiiiine jenta... Vel - kom meg nedover i tråden og jaggu har de ikke blitt noen små skjønninger - og det er er deilig tid fra 4 uker og frem til levering - de er jo så skjønne - kosemoseskjønne faktisk. Ja, det er desverre sånn at Pyh skal nok ingen andre steder, men hun er alltids til utlån for en kosestund! Valpene er utrolig skjønne og kosemoseaktige, men jammen kan de være noen små pirayaer også. Jeg kaller de bare gjedde-barna jeg *fnis* Nusselige små kosemose bamsinger og kjempefine bilder. Takk, jeg er helt enig med deg, nydelige valper og super flinke Anita fotograf! For en attitude Vil ha! VISSTE jeg ikke skulle gå inn på denne tråden. De er bare helt nydelige hele gjengen. Tror disse blir noen utrolig spennende BC'er, det blir kjempegøy å se hvordan de utvikler seg! Jeg beskjeden som jeg er, regner dette for å være pt ett av Norges beste kull, så jeg syns jo det er utrolig trist at doggiser ikke kjenner sin besøkelsestid og slå¨r til på en valp øyeblikkelig.. Så utrolig skjønne de var:) Valper er herlige! Takk takk.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar