Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvilke meldinger har du på mobilen?

Huldra

Recommended Posts

• Svar 110
  • Created
  • Siste svar
Guest LeenaM
Skrevet

Men hallo? Hvorfor har alle unntatt meg mange meldinger i utboksen? Jeg har mange på sendte meldinger, men ingen på utboks..?

Skrevet
Men hallo? Hvorfor har alle unntatt meg mange meldinger i utboksen? Jeg har mange på sendte meldinger, men ingen på utboks..?

Det har noe med de innstillingene man har, da. Mange har satt telefonen til å automatisk lagre alle sendte meldinger - personlig har jeg ikke noe behov det, så da har jeg skrudd det av...

Skrevet

Jeg har utboks og sendte meldinger - utboks er for kladder og meldinger som ikke går gjennom. Men jeg regnet med at utboks = sendte meldinger for trådstarter.

Skrevet

Menes nok i "sendte meldinger", for utboks er for meldinger som ventes på å bli sendt :yes: (så er nok de sendte meldingene du skal se på :P )

Skrevet

nr7 :

Godt Nyttår!

nr 3 :

Ska vi gå tur i dag? Veit d e dritvær, men Luna har så løst å se bestevenninna si igjen!

Skrevet
Innboks 7: "Hmm.. Skal se på det. Ønsker meg egentlig canon 450d."

Utboks 3: "Hehe. Jeg åpnet først den vanlige, så byttet til den lille. Og så tilbake til den første, og nå er jeg i den lille igjen. Ser ut til at det funker nå, på den lille hvertfall."

:yes::P

Skrevet

Mobilen min lagrer ikke utboks, så jeg skriver inn nr. 3 innboks (fra begynnelsen) og nr. 7 også fra innboks (fra de siste mld)

"Yes folkens! I kveld skal vi lage et sattans læven på blæst! Miksha slipper skive, med oss har vi musth og like rats som support! Konsertstart på slaget 21.30. Det blir deilig som talkum!! Sees!"

(felles melding, fra kompis Fritz)

"Halla på deg. Ut i dag?"

(fra kompis Børge)

Skrevet
nr7 :

Godt Nyttår!

nr 3 :

Ska vi gå tur i dag? Veit d e dritvær, men Luna har så løst å se bestevenninna si igjen!

Har du bare fått 6 mel siden nyttår?

Skrevet

Innboks nr. 7: Buss 55 passerer Munkegt M3 kl. 1105 og kl. 1135 og Nygård, 10 min. senere.

Utboks nr. 3: Skal du på treff i dag? :yes:

Skrevet

Innboksen: Åh, Æsj. Ja, da skjønner jeg det. :yes:

Sendte: Ikke foreløpig, nei... Jeg skal lete litt når jeg kommer hjem...

Skrevet

Inboks nr. 7: "Har fiksa da no"

Sendte melding nr. 3: "Ja, skal spørre med en gang hun kommer hjem! :yes: "

EDIT: Må bare legge til en melding jeg sendte en gang " Står dere der dere sto? " :rolleyes:

Skrevet

innboks nr 7: Jeg har bare opplevd han vi har nå og han forrige. Men det er fjerde bikkja til pappa;) Tre av dem har vært schæfere. Den første han hadde var så heftig lydig, og den forrige vi hadde som jeg savner utrolig masse, han vant alt og da mener jeg ALT av konkurranser og utstillinger. Det var verdens snilleste og beste hund </3

sendt nr 3:

Huffda :yes: jeg har nettopp kommet hjem, sitter i senga og slapper av;)

Skrevet

Innboks nr 7: Tar du den bussen her?

Sendte nr 3: Hei. Gidder du å si te Laila at jeg kommer med neste buss?xD Jeg fant ut rett før jeg gikk på bussen at jeg hadde glemt busskortet se:P

Skrevet

Melding nr 7 i innboksen.. fra Gina&Corin her inne "ok :yes: Takk. Ha en fin dag på jobben"

Utboks nr 3: "Hei hei. lager middag her jeg. Ellers driver jeg ikke med så mye. Akkurat kommet hjem fra jobb"

Ikke så mye spennende akkurat :P

Skrevet
Har du bare fått 6 mel siden nyttår?

Ja jeg har så få venner :P:P

Neida du skjønner at jeg har nylig hatt en seriøs cleanup på mobilen, hadde 1300 og noe meldinger som lå og fløt fra 2008-2009 :yes: Liker å ta vare på sånne godt nyttår/gratulerer med dagen etc, for det er så koselig å ha! Egentlig synes jeg man skulle kunne overført meldinger til pc'n i et pent og pyntelig system, for det er noen skikkelige gode minner i innboksen.

Skrevet

7 Meldingen:

Teller fra Eldste og opp til syv først:

Vi skal på Mongoliansk

istedenfor. Etter skolen. Du

er med :P

Eldste i sendte meld:

Vet du hvilken farge det

var på han som fikk

hannhund cert?

Nyeste nr 7, innboks:

Asso, eg kan vere med deg

helt vanlig og liksom? :P

Nyeste 3, sendte:

Neei, si det. Gjør lekser nå

og imorgen skal jeg ut med

en fyr. Ellers vet jeg ikke

:yes:

(Ja, jeg har da rettet mister Mongoliansk siden sist :P)

Skrevet

har ikke utboks jeg heller :D

men innboksmelding nr. 7 er" det gjør jeg og. sove godt og drømme søtt. gleder meg til å se deg igjen :D glad i deg og<3 natta klem" koseli melding :D

Skrevet
Satt og leste gjennom meldinger på mobilen, og kom til å tenke på hvor helt meningsløse de måtte virke for utenforstående - når de ble tatt helt ut av sammenhengen. Så, hvilke meldinger har dere på mobilen folkens? Skriv inn melding nr 7 fra innboksen, og nr 3 fra utboksen, og selvsagt må de skrives av ord- og bokstav-rett! Her er dialekt lov! :D

(NB! Dette er naturligvis helt frivillig, og de av dere som har høyst personlige meldinger dere ikke vil legge ut, trenger selvsagt ikke å svare. :closedeyes: )

Me go first:

Innboksen: "Det bør jo ikke være det.. Men det er lenge siden jeg begynte med den sekken. Tror det er plast og søppel resten. Vet egentlig ikke hvorfor jeg puttet skinnet oppi. Tenkte ikke på at vi hadde fått det av Iselin. Det lå oppi den kassen med flagget, en bensinkanne og annet rart..."

Utboksen: "D vart så dårlig vær at ho ringt for å si at vi kan avlys hvis vi vil. Hvis it kan vi ri eller vi kan ta en teoritime. Opp t du."

Innboks 7: Ja :D

Sente elementer 3: Hei, ka du?

Haha, så interessant :D

Guest LeenaM
Skrevet

Fra nyest og eldre

Innboks:

Ja hun er så teit!:D

Sendte:

Å.. Janne har sagt at jeg kunne ri Felix, men nå rekker jeg ikke det. :D

Fra eldst og yngre

Innboks:

Ok d skal j gjøre. Tror ik j rekker i dag. May britt

Sendte:

Ok :D

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Vi hadde en elghund som stod og ulte ved døra hvis det var løpetisper innen en mils radius (satt på spissen), og en annen elghund som ikke brydde seg i det hele tatt, så det er nok i alle fall til en viss grad individbetinget. Ellers har jeg bare hatt relativt små hunder (6-8 kg), men det har kun vært tisper, og de har vært veldig enkle mtp. løpetid (lite blod, ikke noe særlig hormonpåvirking mentalt utover at det skal markeres hver 5. meter på tur). simira nevner livmorbetennelse, jeg vet ikke om det er mer vanlig på småraser, men min forrige hund fikk i alle fall det. Men skal man ikke drive med avl eller andre raserelaterte aktiviteter er det jo ikke verre enn at man kastrerer.
    • Hvordan er rasene hunden er blanding av? Og ikke minst foreldrene? Det er jo ulempen med blanding, det er vanskelig å gjøre grundig research, men foreldrene og evt. tidligere kull kan jo gi indikasjoner. Hvis det er bevisst blandingsavl så ville jeg uansett håpet at de ikke ville avlet på en hannhund som er slik, men samtidig så ville de da kanskje ikke avlet på blanding heller, om de var opptatte av genetikk. Jeg kan ikke veldig mye om miniatyrhunder, jeg har kjent et par hannhunder som var slik du beskriver, og et par som er helt greie. Når det er sagt er jo tispene også "kjent" for mer gneldring og innbilte svangerskap og livmorbetennelse, så man velger jo litt sine onder. 
    • Hei! Jeg er helt ny i liten-hund-verden. Har tidligere hatt springer spaniel, boxer og schæfer, men skal nå få en liten blandingsrase.  Jeg er så usikker på valget av hannhund eller tispe! Personlig har jeg ikke en sterk preferanse, har hatt to tisper og en hannhund, og heller nok kanskje mer mot hannhunder. Men jeg hører fra mange med små hunder at hanner kan være veldig vanskelig å få stuerene, at de markerer inne og at de er så stressa rundt løpetid i nabolaget feks at de står og uler ved døra osv. Dette er ikke noe jeg har vært borti med store raser, verken min egen eller venner sine (vært aktiv i NRH og NBF-miljø i 15 år, så vært borti en del forskjellige raser) i det hele tatt, så er det en typisk type atferd for små hunder, eller er det mer individbetinget? Vi legger så klart til rette for rotrening og passe aktivitetsnivå osv osv.  Hadde vært fint å høre noe annet enn skrekkhistorier om små hunder, for akkurat nå lener jeg veldig mot tispe.
    • Vi har hittil foret vår valp på 13 uker med fire måltider om dagen og har planer om å gå ned til tre måltider om dagen. Ved fire måltider ga vi frokost ca 07-07.30, lunsj 12, middag 16 og kveldsmat 19.30.  hvilke tidspunkter forer dere valpene deres og hva har fungert for dere?
    • Hei @Betan, min erfaring strekker seg fra 2002 da jeg fikk min første bull-hund. Min første ambull ble født i 2007 og jeg har hatt mange verv i det norske raseklubbens styre, nå sitter jeg i den svenske klubbens styre. Jeg har som oftest hunder i par og jeg er utdannet innefor atferd men også jobbet som hundetrener i mange år. Nå for tiden konkurerer jeg med min ambull-tispe. Vi er i kl 3 i RL f.eks og har flere sporprøver bak oss, tatt i Sverige. Så erfaringen strekker seg fra egne hunder til mange av norges og sveriges ambuller. Holder det?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...