Gå til innhold
Hundesonen.no

Fryktelig irriterende!


Aya

Recommended Posts

Bestilte endelig et portable pet home størresle intermedium til min lille ettåring.. Jeg fikk det en knapp uke etterpå, og var veldig fornøyd med rask levering, men etter å ha hentet og betalt pakken så jeg jo at buret var i størrelse medium, og anbefalt for beagles og cocker spaniels. Og selv om Puma ikke er en kjempe så er han vel mer en belger enn en cocker spaniel i størrelsen. Fant frem bekreftelsen jeg fikk på mail, og takk og lov- jeg har bestilt riktig vare.. De har sendt feil. Så da er det bare å maile, maile og maile og ringe noen ganger, så regner jeg med at alt ordner seg. Men aaargh, så irriterende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, haha, det kan jeg tenke meg. :(

Har både dette og et atlas bur med hjul jeg da. De med hjul er veldig kjekke de og. :wink:

Tror forresten det er Medium jeg har og. Og det er jo litt forskjell på Cavalier og BC liksom. :(

Er det rødt det du fikk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp, det jeg fikk er rødt, og det jeg skulle ha er det blå som er avbildet med en BC inne i.. Så, jepp, fikk litt feil størrelse. Ble litt fornærmet, siden man skulle fylle inn rase og sånt der jeg bestilte, også fikk jeg det som var bergent på beagler.. hmf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Midt, i BC størrelse betalte jeg 1038 kr inkludert frakt og bærepose. Det er det billigste du får portable pet home på internett (har sjekka over ALT!), pluss at de har kjapp levering..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har portable pethome til Jonas..

Bestillte den egentlig til Pan,men den strls de mente var til en toller var ALTFOR liten.(den røde,medium)Pan døde før jeg fikk surra meg til å bestille et nytt til han..

Til Loke investerte jeg heller i et Cabana bur,det portable pethome buret i hans strls har så ufattelig stygg farge at jeg heller brukte litt mer penger for å få et riktig pent et :(

Jeg er litt snobbete på hundens vegne.:oops:

Men det er jo veldig praktisk da...

Mvh Annette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan kan de mene at den til toller er medium' date=' når BC er intermedium, nesten 20 cm større? Toller er jo ikke såå liten, og BC varierer veldig i strls..[/quote']

Nei si det...

Jeg burde vært litt mer obs selv og sett på målene..buret var jo lavere enn bikkja... :D

Mvh Annette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wesminster,er det den størrelsen som det på bilde du har til tinka? tenkte jeg skulle få tak i et slikt til Ike,men syntes det så lite ut på bildet..men hvis det er god plass til tinke burde det vel bli mer en nok plass til Ike! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har jo bare en størrelse, og det er den størrelsen jeg har til Tinka ja. Så den må jo være stor nok til Ike også. Enten har papillonen alvorlig størrelsesfeil, eller så er det bilde av en størrelse de ikke selger. Målene står jo oppgitt der, så du får sjekke selv om det er stort nok, men det regner jeg med at det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må vel betale snaut femtilappen for frakt. Det tok akkurat en uke fra jeg bestilte til jeg fikk det. Man setter ikke opp buret for å sitte stille i fem minutter akkurat, men det går rimelig kjapt å sette det opp og ta det ned. Det er et par glidelåser, også er det lagt sammen. Om du bare skal flytte det over korte distanser er det lett også er det håndtak på taket som du kan løfte i.

Leveres i en veske med håndtak så det blir lettere å bære det. Når det er lagt sammen måler det grunnflata av buret, altså 81x56 cm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...