BernerBjørn Skrevet 2. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2009 Noen som har forslag på navn til en bernerhanne som begynner med c? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeRA Skrevet 2. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2009 Cozac, Cozmos, Cæsar, Cherokee... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pion Skrevet 2. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2009 Cuzco, Cosinus, Chopin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilma Skrevet 2. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2009 Caro! Uttales Karo Edit: Jeg synes også at Charlie er fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blondiemamma Skrevet 2. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2009 Casper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 2. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2009 CousCous! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grim Skrevet 2. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2009 Cognac Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 2. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2009 Var jeg deg, ville jeg unngått de vanligste navnene, fordi det er så mange bernere som heter det. Litt kjedelig å komme på treningsplassen eller turtreffet, også er det to Cesar, en Chico og en Chaos der. Blir så forvirrende når en både snakker om og til hundene Kreative, originale navn er alltid vellykket og populært. Akkurat nå kommer jeg bare på Constantin, men det er kanskje litt langt? Vi har hatt hunder med firestavelsesnavn, uten noe problem, så jeg ville ikke hatt problem med å bruke det. Lykke til med bernervalpen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeRA Skrevet 2. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2009 Casanova, Cynder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 2. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2009 Var jeg deg, ville jeg unngått de vanligste navnene, fordi det er så mange bernere som heter det. Litt kjedelig å komme på treningsplassen eller turtreffet, også er det to Cesar, en Chico og en Chaos der. Blir så forvirrende når en både snakker om og til hundene Kreative, originale navn er alltid vellykket og populært. Akkurat nå kommer jeg bare på Constantin, men det er kanskje litt langt? Vi har hatt hunder med firestavelsesnavn, uten noe problem, så jeg ville ikke hatt problem med å bruke det. Lykke til med bernervalpen! Creative? Cirrus er også fint (etter Cirrus Minor). Celius, Celcius? Cedric? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blondiemamma Skrevet 2. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2009 Conan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 2. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2009 Ciro? Jobber med en spanjol som heter det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 2. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2009 Conan En av de beste bernerhannene vi har hatt i landet det siste tiåret het det... (Og altså er det et off limits navn for meg... Navn skal være unike, og en kaller ikke opp hunden etter foregående stjerner. Men så er jeg litt sær på det og, da...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pion Skrevet 2. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2009 Che, Cesk, Castor (bever på latin ), Cygnus (svane, haha), Chandler, CHEWBACCA Conan som noen nevnte her er jo også kult. Haha, jeg synes det med navn er alt for morsomt... *gi seg* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 2. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2009 En av de beste bernerhannene vi har hatt i landet det siste tiåret het det... (Og altså er det et off limits navn for meg... Navn skal være unike, og en kaller ikke opp hunden etter foregående stjerner. Men så er jeg litt sær på det og, da...) En veldig, veldig pen en også. Jeg har bare sett han på bilder, men dæven! Men må du ha et navn på C? Du kan jo kalle hunden hva som helst, men ha C-navn på stamtavlen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 2. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2009 Cujo såklart! (ref. stephen king ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bardmand Skrevet 2. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2009 Canton (opprinnelseslandet Sveits er delt inn i det de kaller kantoner) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breeze Skrevet 3. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2009 Czarek, Czando, Champ, Charm, Csingo, Chingizhan, Comfortable, Coffy, Clever, Chalo, Chabby Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeRA Skrevet 3. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2009 Cantona...etter fotballspilleren... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bea Skrevet 3. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2009 Compis... Corny... Chaplin... Cirius... Capt`n... Cool... Calle... Carlos... Charlie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanne Skrevet 3. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2009 caspian! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaraS Skrevet 3. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2009 caspian! Det var litt fint. Cornelius? (Etter presten i det femte element, digger filmen ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 3. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2009 Kjente en hund ved navn CASO en gang... Og det synes jeg er et fint navn i hvert fall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tervfrøkna Skrevet 3. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2009 Orker ikke lese alle her så mulig noen kommer opp igjen... Cirius Ciko/ Cico Caleb Cantona Clint Clemet Cosmo Comet Clepto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 3. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2009 Orker ikke lese alle her så mulig noen kommer opp igjen... Cirius Ciko/ Cico Caleb Cantona Clint Clemet Cosmo Comet Clepto Haha, da ber man om å få en tyv hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar