Gå til innhold
Hundesonen.no

Snart bli det valp...:D

TonjeRA

Recommended Posts

• Svar 95
  • Created
  • Siste svar

Ja, det blir kjempe spennende!! håper oppdretter legger ut bilder av valpene hver for seg etterhvert, så vi kan se hvem som er hvem...:)

Både Sivert og Yakita venter nok spent på den nye leikekammeraten...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å jeg som er sååååå valpesyk da. dette er urettferdig. menblir forhåpenltighvis en liten en på meg å i løpet av våren/sommeren

hihi...ja, jeg har ventet siden juli i fjor selv...:) og det er absolutt verdt det! ;)

Hvordan hund er det du skal ha?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ha samme som sist, nemlig Mops :) Kan ikke si at jeg har ventet så lneg som deg, men det er fordi jeg absolutt ikke hade planlagt å få en død hund. Så derfor må jeg jo finne en erstatter ;) Og jeg bor ikke allverdens langt unna dere jeg heller, så kommer nok til å dra med meg Lill og hennes hund og henge meg på treffene deres ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aha...ja, hverken moss eller skjeberg er så ille langt unna da...:) du får ta med deg familiehunden eller komme uten hund fram til du får din egen...;) alltid koselig å bli kjent med andre fra hundemiljøet...

Ja, er kjempe spent på hvilken valp jeg ender opp med jeg også...gleder meg til å se hvem av dem som hanne og hvem som er tispe og greier...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis :lol: De neste åtte ukene går nok fort skal du se :lol:

ja, håper det går fort...om 5 uker skal vi besøke oppdretter og velge valp...og etter det trur jeg tiden går fort uansett! :D gleder meg som en unge... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini
Nei, går fort det nå...4.5 uke i dag faktisk... :icon_confused:

Lurer på om den mørke valpen øverst på bildet er en hanne jeg.... :icon_redface:

Var den jeg la merke til først på det bildet :cry:

Spennende å følge med videre i denne tråden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...