TonjeRA Skrevet 27. Februar 2009 Rapporter Skrevet 27. Februar 2009 Egentlig så var planen å vente med å lage egen valpetråd til valpis ble født, men nå har oppdretter tatt røntgen på tispa og det ble sett 8, kanskje 9 valper!! så da tør jeg å prøve meg likevel... Jeg skal ha en staffordshire bull terrier valp fra den svenske kennelen Evanescence's. Forhåpentligvis blir det en hanne på meg, men har sagt jeg kan ta tispe også da... blir spennende å se åssen fordeling det blir av kjønnene! Valpefødsel er forventet i løpet av neste uke og jeg har ikke ord for hvor mye jeg gleder meg! Blir så utrolig spennende å se!! Legger ved bilde av foreldrene her...(tatt fra oppdretters hjemmeside)
Gjest Skrevet 27. Februar 2009 Rapporter Skrevet 27. Februar 2009 Damn, det er de første staffene jeg faktisk har syntes er pen! Lykke til med valpekjøp!
TonjeRA Skrevet 27. Februar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Februar 2009 hehe!! ikke verst!! foreldrene her ER veldig fine og da! (selvfølgelig...) takk forresten! er utrolig spent!
laikamor Skrevet 27. Februar 2009 Rapporter Skrevet 27. Februar 2009 så nydelige foreldre:D lykke til med valp
TonjeRA Skrevet 27. Februar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Februar 2009 Takk, takk... kan nesten ikke vente jeg nå...har allerede vært på valpeshopping, og har masse småtteri liggende... "Litt" tidlig ute, men guri så gøy å handle da!!
armagnac Skrevet 27. Februar 2009 Rapporter Skrevet 27. Februar 2009 ja nå tipper jeg du er spent ja unner deg den valpen skikkelig! kan nesten ikke vente til vi skal dra å besøke dem Hilse på mamma'n og alle barna;) nå er det bare å vente spent på bilder
TonjeRA Skrevet 27. Februar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Februar 2009 ja nå tipper jeg du er spent ja unner deg den valpen skikkelig! kan nesten ikke vente til vi skal dra å besøke dem Hilse på mamma'n og alle barna;) nå er det bare å vente spent på bilder Takk, søs... Blir nok enda en svensk roadtrip på oss da! hihi...genialt moro da! vi skal betale depositum og velge valp når vi besøker dem i påska.... Nathalie (oppdretteren) sa at Isolde fødte på dag 61 sist, og regnet med ca det samme denne gangen...det vil si at vi kan forvente valper rundt torsdag 5. mars...Isolde er på dag 55 i dag....
armagnac Skrevet 27. Februar 2009 Rapporter Skrevet 27. Februar 2009 Ja det blir skikkelig bra=D er koselig å kjøre bil når man har et bra formål Spennnende å se hvordan de blir seenes ut da=D tenker de er noen små pirrayaer Er søren ikke lenge til nei! tenkt snart har du en liten valpis i hus=D
TonjeRA Skrevet 27. Februar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Februar 2009 Ja, gleder meg masse til å se åssen tegninger de får og greier...fint med hvite tegninger! tipper det blir en 4-5kg krokodille den første tia ja...sånn ca på størrelse med Sivert... "litt" mindre enn Yakita, men en blir nok en ordentlig leikekompis likevel!
armagnac Skrevet 27. Februar 2009 Rapporter Skrevet 27. Februar 2009 tenker den sier ifra hvis lille nurken min blir for hardhendt ja ja må si meg enig i at hvite tegninger er fint tenk fy søren til uka blir det valpiser og du blir "mamma" har det gått opp for deg??! :closedeyes:
TonjeRA Skrevet 28. Februar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Februar 2009 Gått opp for meg, nei!?!? har vel egentlig ikke det... men er ikke lenge til vi å slenger oss med på hundetreff altså...
12345 Skrevet 28. Februar 2009 Rapporter Skrevet 28. Februar 2009 Så gøy da ! Ja, ikke rart at du allerede har begynt å handle. Sann var det med meg også. Greier du å vente så lenge da. Det blir jo noen uker med venting.
TonjeRA Skrevet 28. Februar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Februar 2009 Man må vel bare smøre seg med tålmodighet, titte på valpebilder og dra på valpeshopping mens man venter... må jo bare gå bra det...den som venter på no godt osv...vettu... kan kose meg med valpisen til lillesøs så lenge da...
Yodel Skrevet 28. Februar 2009 Rapporter Skrevet 28. Februar 2009 Så spennende! Flotte foreldre Hva er tiltenkt bruk da?
TonjeRA Skrevet 28. Februar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Februar 2009 Takk, ja de er nydelige... planene er å prøve seg litt på utstilling og ellers ha en koselig familiehund og turkamerat...
Blondiemamma Skrevet 28. Februar 2009 Rapporter Skrevet 28. Februar 2009 Så flotte foreldre Gleder meg til dere kan være med på treff
TonjeRA Skrevet 28. Februar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Februar 2009 det gleder jeg meg til også!! ser ut som dere kosa dere skikkelig i særp i dag da!! *misunnelig* frista ikke akkurat å være inne på jobb i dag når det var såå fint vær og alt!!
Wilma Skrevet 28. Februar 2009 Rapporter Skrevet 28. Februar 2009 Så flotte! Gratulerer Skjønner forresten godt at du gleder deg, valpen min (om jeg kjøper fra den oppdretteren) blir ikke født før i april.. Jeg har mest lyst til og begynne og pakke til vi skal hente henne
TonjeRA Skrevet 28. Februar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Februar 2009 takk, takk... har ventet på dette siden i fjor sommer, så nå er det ikke lenge igjen for min del... går fort til april og da, forsåvidt... tenker du og gleder deg...hvordan hund skal du ha?
TonjeRA Skrevet 2. Mars 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Mars 2009 UFF!!! En kan bli gal av å bare gå rundt å vente på valpefødsel altså!!! Blir jo så ekstremt rastløs...er inne å sjekker hjemmesiden til oppdretter flere ganger om dagen og greier....
Ingidano Skrevet 3. Mars 2009 Rapporter Skrevet 3. Mars 2009 Kjenner til det der ja Selv om eg bare venter på ultralyd resultat akkurat nå
TonjeRA Skrevet 3. Mars 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Mars 2009 hehe...veit akkurat hvordan du har det!! Godt det er flere av oss!
TonjeRA Skrevet 7. Mars 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Mars 2009 Valpene er født! 8 røde små staffevidundere! ble 3 hanner og 5 tisper... ååå...dette har jeg ventet lenge på! blir kjempe spennende framover! hvis alt klaffer når vi møter oppdretter i april har vi andrevalg på hanhund!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar