Gå til innhold
Hundesonen.no

Endelig min egen valpetråd!


Anita F

Recommended Posts

  • Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Sååå søte da!

Ser ut som det ikke ble noen trondheimstur i påsken likevel, da tanten min drar nedover istedenfor, og da er det ikke noen vits for meg. Alle vennene mine drar jo hjem på ferie de og så... men til sommeren har jeg lyst, har bare planene klare for de første to ukene i juni, etter det vet jeg ikke. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sååå søte da!

Ser ut som det ikke ble noen trondheimstur i påsken likevel, da tanten min drar nedover istedenfor, og da er det ikke noen vits for meg. Alle vennene mine drar jo hjem på ferie de og så... men til sommeren har jeg lyst, har bare planene klare for de første to ukene i juni, etter det vet jeg ikke. :)

Det er som sagt bare å rope ut! Hvor bor du forresten?

Å så herlige. Virkelig!

Er det etter du har vært på besøk der at de bestemmer hvilken valp som blir din?:)

Vet du forrresten hvor mange av de som er lever og hvor mange som er sorte?

To av valpene er brune, resten er sorte. Tre sorte hannhunder og tre sorte tisper. To brune tisper. Jeg vet ikke helt hvordan utvelgelsen vil foregå enda, har ikke snakket med oppdretter om det.

Nåh noe så nydelig. :) Gratulerer så mye!

Takk så mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Huhuh! Nå er det lenge siden jeg har oppdatert her! De er 4 uker i dag, og nå er valget like om hjørnet. Mulig det allerede er bestemt, men jeg skal nedover og hilse på gjengen på torsdag, og da håper jeg at jeg blir enig med meg selv. Oppdretter har også kommet med meget kjekke hint, så jeg hører litt på henne også!

Her er tispe 1

J-tispe1a-kopi.JPG

Tispe 2

J-tispe2s.JPG

Tispe 3

vesla3.JPG

Tispe 4

P3210013.JPG

Tispe 5 ( med patch )

P3190042.JPG

Det var jentene! Så får vi se hvem jeg ender opp med da. Det blir helt klart ikke de to leverfargede, det har vi bestemt nå i allefall.. Kommer nok en del bilder etter turen til Vikersund!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn ja... Blir jo aldri enig med meg selv! Jeg tenker også på Nova, Vega og Maika.. men dette navnet skal jo 'godkjennes' i familierådet også :icon_confused: Vi får se hva det blir til!

Mammaen til Casper heter Nova :P (gwynmor terra nova). Vega heter ei lita jente jeg kjenner, hun er verdens søteste :P

Det er vanskelig ja, kanskje er det lettere å bestemme når du har fått henne i hus. Casper het jo Lasse i begynnelse han :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De var jo bare helt herlig alle sammen...! :icon_confused: Falt litt ekstra for tispe 1 jeg, og selvfølgelig den med patch..! :P Blir superspennende, du må oppdatere navn og nr (Hihi..) med en gang du vet noe altså! Dette er jo bare kult! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg falt også litt for nr.1, for somsagt minner den meg litt om Casper, +- litt prikker hihi :whistle: Men utrolig vanskelig, de er jo helt perfekte alle sammen! Hver sin sjarm, liker fargene rundt øynene på alle, er ansiktet jeg synes er viktigst egentlig. :lol: *glad jeg slipper å velge*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den tispen med litt lite prikker i fjeset lignet litt på Charlien min :whistle: Jeg hadde seriøst slitt med å velge altså, helt håpløst..! Men sant, uansett hvem du velger, så er jeg klar for spam jeg altså! Ingen skam for øynene noen av de kan man si...! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dere er skikkelig greie og gir meg klare svar her ser jeg .. *haha*

Nei, det er ikke enkelt å velge, håper jeg har avgjort det når jeg er ferdig med beøsket der i morgen! Spam skal bli ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen drar og hilser på sitt fremtidige vidunder, mens andre er støkk med gramatikk/fonetikk eksamen.

Ja ja er noen som har det! :icon_cry:

Gleder meg til spam!

Ja, det er noen som er ferdige med skolebenken for alltid :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da har jeg endelig hilst på gjengen! Det var en superherlig dag, vi var der i 5 korte timer. Tiden gikk så alt for fort!

Jeg har nok gjort mitt valg, her er jenta mi!!

IMG_0303.jpg

IMG_0306.jpg

IMG_0311.jpg

IMG_0320.jpg

IMG_0332.jpg

Ja, dere ba om spam! Men noe kallenavn har jeg ikke enda da.. Vanskelig å bestemme seg schø!

Patch-tispen var superherlig, og om jeg ikke skulle hatt utstillingsdyr så hadde jeg endt opp med henne, det er jeg helt sikkerpå!

IMG_0333.jpg

Tid for mat!!

IMG_0351.jpg

Tispe nr 2, også solgt

IMG_0378.jpg

Patch-hannen. En skikkelig god-gutt som kanskje var den mest frampå av dem alle

IMG_0450.jpg

Prikken min har sovnet etter mye god mat

IMG_0466.jpg

Må også legge med et lite bilde av Silva, Posh sin søster når hun smiler til meg

IMG_0483.jpg

Dere ville ha spam, og nå fikk dere det! Jeg tok maaange flere bilder, men ikke alle ble like skarpe ;o) Skulle veldig gjerne bodd nærmere så jeg kunne besøkt dem mye oftere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...