Gå til innhold
Hundesonen.no

Stangeutstillingene 25 og 26 April

SusanneL

Recommended Posts

Skrevet

Ender nok opp meg at jeg melder på Oscar ene dagen :closedeyes:

Og vi som ikke skulle stille på noe smått i år.. fniiiis...

Jeg skal også dit for å stille fetteren hans Æction..=)

• Svar 201
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Sånn, da har jeg også meldt på min Moses dit. Blir også første campinghelgen (som jeg sikkert har sagt før - for jeg gleder meg mest til akkurat dèt!).

Ang. prisen BP - så er 380,- prisen for manuell påmelding, men dersom man melder på elektronisk og før 26/3 så er prisen 320,-.

Susanne

Skrevet
Sånn, da har jeg også meldt på min Moses dit. Blir også første campinghelgen (som jeg sikkert har sagt før - for jeg gleder meg mest til akkurat dèt!).

Ang. prisen BP - så er 380,- prisen for manuell påmelding, men dersom man melder på elektronisk og før 26/3 så er prisen 320,-.

Susanne

Selma er også påmeldt og jeg har fått litt nerver...jeg KAN jo ikke det her :icon_confused:

Men gleder meg masse alikevel! Nå starter liksom sesongen!

Skrevet

Vet ikke hvor mange det er som har hvite dvergschnauzere der.. Sikkert ikke såå mange påmeldt liksom.. :icon_confused: Så om dere tar hu breieste med mørkt hår, så har dere sikkert kommet på rett dame! :P

Edit: Eller la oss heller si at det er hun som har den hvite dvergen med cert og BIR sløyfe hengende på buret! :P

Skrevet
Vet ikke hvor mange det er som har hvite dvergschnauzere der.. Sikkert ikke såå mange påmeldt liksom.. :icon_confused: Så om dre tar du breieste med mørkt hår, så har dere sikkert kommet på rett dame! :P

Edit: Eller la oss heller si at det er hun som har den hvite dvergen med cert og BIR sløyfe hengende på buret! :P

Du har heldigvis mindre bur enn Symra sitt, ellers hadde nok folk lett forvekslet burene... :rolleyes:

(As if vi kommer til å slå Susanne med Moses! En får si seg fornøyd med BIM :P ).

Skrevet

blir spennende med mange doggiser ja :P men jeg har det med å være både overlegen og å ikke kjenne igjen folk :P

men sikkert ikke mange med blå GD valp der heller :P så vidt jeg veit er det Yakita og meg og Siw og kullsøstera Yippie;)

og når noen snakker om nærver :P ja gjett om de har begynt å melde seg :P sommerfugler i magen når jeg tenker på utstillinga :icon_confused: skikkelig spent!

Skrevet

Da har vi også meldt på!

Så om noen vil hilse på meg og mitt dyr, så er det bare å ta en titt i Papillon ringen, han går i Juniorklasse, og en en hvit/soble Papillon :)

Ellers skal jeg også stille en Portugisisk Vannhund hann i Juniorklasse, det blir spennende, siden han nesten ikke har vært noe stilt, hehe.. :lol:

• 2 weeks later...
Skrevet
Der fikk jeg passordet til den gamle brukern jeg har. :lol:

Hørte noe om dette fra Nina ja... :lol: Vi krysser fingre og labber for at han blir NUCH!

Skrevet
Bra! :D

Skal dere til stange?

Nei, det blir LP den helgen på oss tror jeg. Vi kan uansett ikke stille på Stange, men vi skal krysse fingre og labber for dere :wub:

Skrevet
JEg og! Kan vi ikke ha noe til felles, alle sammen? Så vi kjenner hverandre igjen? En pin eller noe? :icon_confused:

rose bak øre :icon_confused:

c025.gif Og afroparykk?

Og DOGGIS i panna :hug:

Da får dere som er der på søndag se etter en ringsekretær med rose bak øret, afroparykk og DOGGIS skrevet med grønn sprittusj i panna - for brått var jeg hyret inn for å jobbe den dagen.

*ut og shoppe parykk*

Skrevet
Da får dere som er der på søndag se etter en ringsekretær med rose bak øret, afroparykk og DOGGIS skrevet med grønn sprittusj i panna - for brått var jeg hyret inn for å jobbe den dagen.

*ut og shoppe parykk*

Foreslo deg, jeg :icon_confused:

da får dere se etter en jente med svart bukse og hvit skjorte og langt brunt hår da

For dem er det ikke mange av, liksom. :rolleyes:

Jeg synes pin er en god ide, jeg! Kan ikke admin ordne doggis pins som kan bli solgt rimelig på f.eks vikingskipet hvert år eller / og bestilles? Må jo være god reklame også.

Ellers vet jeg at de jobber på spreng med PM. Veldig mange påmeldinger har resultert i endel dommerendringer, særlig på valper. (En dommer kan ha maks 90 påmeldte hunder)

Tror de snakket om å forsøke å få ut PM i kveld, event. i morgen.

Skrevet
Foreslo deg, jeg :icon_confused:

Takk for det! Mine planer for den dagen ble nettopp avlyst, så det passet jo utmerket. Og pengene kom godt med her jeg sitter og forsøkte å velge enten eller av ulike ting i sommer.

Og jeg ble lovet PM så fort som mulig, men jeg skjønner det er en kabal å få opp. Jeg er fornøyd så lenge jeg ikke får dansk dommer, jeg... :icon_confused:

Skrevet
Jeg synes pin er en god ide, jeg! Kan ikke admin ordne doggis pins som kan bli solgt rimelig på f.eks vikingskipet hvert år eller / og bestilles? Må jo være god reklame også.

Haha! Det hadde vært litt morsomt faktisk.

Skrevet
*klipp*

Og jeg ble lovet PM så fort som mulig, men jeg skjønner det er en kabal å få opp. Jeg er fornøyd så lenge jeg ikke får dansk dommer, jeg... :wub:

Den skjønner jeg godt, jeg har tenkt det samme når jeg har vært skriver :)

Skrevet
Den skjønner jeg godt, jeg har tenkt det samme når jeg har vært skriver :wub:

Første dommeren jeg noen gang skreiv for var dansk. Så om dere får en dansk dommer, så bør dere håpe på å få henne, for ho var en drøm å skrive for!

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...