Aussieglis Skrevet 17. Februar 2009 Rapporter Skrevet 17. Februar 2009 Vakkert? "Et kastekurs hadde vært på sin plass, ja..."
Aussieglis Skrevet 19. Februar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Februar 2009 Takk Jeg har jo de flotteste modellene også da!
Carina Skrevet 19. Februar 2009 Rapporter Skrevet 19. Februar 2009 Så befriende å lese at det er flere her inne som sier SNYYYY, for jeg blir alltid mobbet pga det. Som vanlig flotte bilder, og My er og blir bare helt nydelig!
Aussieglis Skrevet 19. Februar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Februar 2009 Ja ikke sant Jeg syns det høres så rart ut når jeg hører folk si snØ. Det høres så pent og pyntelig ut! Sny it is!
TollerRetriver Skrevet 21. Februar 2009 Rapporter Skrevet 21. Februar 2009 Flotte bilder! My har så utrolig pene øyner.
Mirai Skrevet 21. Februar 2009 Rapporter Skrevet 21. Februar 2009 Ser ut som hun har en helt fantastisk blank pels
Aussieglis Skrevet 21. Februar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Februar 2009 Hun har fått litt olje i maten i det siste, kanskje den har noe å si alikevel da? Håper pelsen blir veldig bra igjen når vi får begynt på v&h. Hun har ihvertfall hatt veldig blank pels vet jeg! Dekkhårene hennes er mindre stive på en måte nå enn de var før.. Da var de tykkere, stivere og blankere. Virker generelt som om hun har mindre dekkpels nå enn før muligens?
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar