Inustaff Skrevet 14. Februar 2009 Rapporter Skrevet 14. Februar 2009 Lenge siden jeg har delt noe bilder her inne tror jeg... Litt dumt å ha så mye bilder uten å dele dem med noen...Det er jo det man har Doggis for!hihi Så her kommer det endel bilder da Så en historie fra idag.. Ottar følgte oss ikke på hjulsporstien,og ettersom vi bare gikk videre ble han stående å lure... Vi var i spissen av en A om man kan si det slik.Han var midt på streken i " A`en" og lurte på om han skulle trø over den høye snøen,eller om han skulle bare stå å glo... Som dere ser ble han stående å glo.. Zoomet inn på ham Og så langt unna var han...Hvis du ser prikken.. Bøgvald klarte ikke gå videre uten sinn venn.Lat som han er satt han seg for å betrakte Ottar der ute... Så reiste han seg besluttsomt og stakk ut å henta Ottar... Som fikk gå snarveien i hans fotspor Så søøøt...og omtenksom... Rart hvordan de gjør...
Aussieglis Skrevet 14. Februar 2009 Rapporter Skrevet 14. Februar 2009 Hahaha, herlige bilder! Ottar minner meg om Emma
Banshee Skrevet 15. Februar 2009 Rapporter Skrevet 15. Februar 2009 Så fine bilder! Og bildehistorien var jo bare herlig
Gjest Skrevet 15. Februar 2009 Rapporter Skrevet 15. Februar 2009 Utrolig flotte hunder! Så utrolig søt historie på slutten der
Inustaff Skrevet 15. Februar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Februar 2009 Takk Takk for koselige kommentarer!Ja de er herlige! Hehe..Bøgvald og Ottar er veldig gode venner.. De er jo et merkelig vennepar som har hatt sine prøvelser ettersom de har så ulik størrelse. De måtte finne utav respekten,og hvordan leke uten å plage.. Men det gikk seg til overasskende fort.. Her er noen gamle bilder: Og her er noen et par mndr gamle. Det eneste,omtrent,som får Ottar å knurre på Bøgvald nå er hvis han flytter seg når Ottar ligger inntil ham.. "Vååg deg å flytt deg når jeg ligger så godt!" Ottar knurrer fra det øyeblikk Bøggi prøver å bevege seg.. Bøgvald står å ser på ham,og legger seg tilbake med et sukk. hehe!
Lola Pagola Skrevet 15. Februar 2009 Rapporter Skrevet 15. Februar 2009 Herregud så søte de to vennene er, blir jo rent rørt! Flotte hunder du har, alle sammen. Er det dogo canario den andre store, eller bullmastiff kanskje? He he er skikkelig dålig på molossernavn. Hva heter dobermannen og den andre?
SoppenCamilla Skrevet 15. Februar 2009 Rapporter Skrevet 15. Februar 2009 Fiiineste hundene, og KULESTE navnet til Bøgvald! :D
Blondiemamma Skrevet 15. Februar 2009 Rapporter Skrevet 15. Februar 2009 Flotte hunder alle 4.. men den dobermannen din er bare lekker! Noe så staselig Og Ottar er bare kjempenydelig.. Hadde jeg kunne vært garantert at min kineser ble like pen, og med like bra pels og hudfarge, så ville jaggu jeg hatt kineser også
Pion Skrevet 15. Februar 2009 Rapporter Skrevet 15. Februar 2009 Så fine hunder du har! Og søt liten historie
helle Skrevet 15. Februar 2009 Rapporter Skrevet 15. Februar 2009 Flotte bilder! Dobbisen er virkelig flott altså!
Inustaff Skrevet 15. Februar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Februar 2009 Først og fremst,Takk til alle kommentarer,igjen!. eg klarer ikke quote mange forskjellige i ett innlegg,hehe Men men.. Herregud så søte de to vennene er, blir jo rent rørt! Flotte hunder du har, alle sammen. Er det dogo canario den andre store, eller bullmastiff kanskje? He he er skikkelig dålig på molossernavn. Hva heter dobermannen og den andre? Ja det er en spesiell flokk,som har det veldig godt sammen..Blir ofte rørt selv av dem Obelix han er en Cane Corso.Dobermann frøken heter Lucy,og den store grå heter Bøgvald.. Lucy er ei veldig flott Dobermanntispe,og har et utrolig godt gemytt!Sjokoladefrøken min..mmm! Bøggi,Toskvald eller Bøgvald er oppkalt etter en komiker fra Stavanger For dem som ikke har sett Bøgvald Kai ; Søk på youtube og du finner!haha Så er det lille Otti Potti hottentotti..som går under maaange navn,men egentlig heter Ottar etter min avdøde morfar En hund som lever opp til alle forventninger og litt til! Blondiemamma Jeg skjønner godt du vil ha garanti om et sånt utseende,hahah!Han er fantastisk flott,selv om han har mye hår om jeg ikke barberer så er han like fin uansett.Ser bra ut med litt pels og uthevede sokker og crest likevel. Pga vinteren nå har han like mye hår på kroppen som frøken Dobermann,men ellers mye hår på hodet og moonboots,som jeg kaller det. Han hadde ikke vært pen om han var av typen som har en stripe med hår på ryggen,og naken ellers på kroppen.Da måtte jeg beint fram stelt han naken oftere..men med hans hårlag ser han flott ut ustelt som stelt!Og det er praktisk på vinteren.. Det er maaaange av hans type...Både farger og hårlag ser man overalt! Så hvis du vil ha en sånn seriøst så finner du garantert mange av dem! Soppen Camilla Ja Bøgvald er kuleste hunden med kuleste navnet.Han er så sjarmerende at det er vondt å se på ham Blir helt pudding!
SoppenCamilla Skrevet 15. Februar 2009 Rapporter Skrevet 15. Februar 2009 Soppen Camilla Ja Bøgvald er kuleste hunden med kuleste navnet.Han er så sjarmerende at det er vondt å se på ham Blir helt pudding! Soppen vil møte!
Inustaff Skrevet 15. Februar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Februar 2009 Da får Soppen og Zorba feks komme på besøk..kanskje er det også et valpeparty da!hvis dere kommer om sommeren..hint hint!
Maria Skrevet 19. Februar 2009 Rapporter Skrevet 19. Februar 2009 Dobisjenta di er bare så utrolig pen Elsker den sjokoladebrune fargen og den feminine uttrykket De andre er og utrolig nydelige, likte godt bildeserien. Ottar har jo virkelig blitt stor og fin.
-Mia Skrevet 19. Februar 2009 Rapporter Skrevet 19. Februar 2009 For en fin gjeng du har! Bøgvald er jo et helt utrolig bra navn !
Huldra Skrevet 19. Februar 2009 Rapporter Skrevet 19. Februar 2009 Herlig! Og så søt Ottar er; frossen og kald, men han vet hva han vil!
crsb Skrevet 27. Februar 2009 Rapporter Skrevet 27. Februar 2009 Her var det mange flotte bilder! Flotte hunder også! Me like
Vimsan Skrevet 21. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 21. Oktober 2010 Hittade denna gamla tråden och måste bara säga åååååh så härliga hundar du har hahaha
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar