Midas Skrevet 1. April 2009 Rapporter Skrevet 1. April 2009 Nyyydelig hunder! Herlig å se en sort belger som er i flott hold. Vi bruker å møte en på tur her, som er veldig mye over gjennomsnittet feit, og som like greit markerte på Dina her en kveld... Flotte bilder av nydelige og sunne hunder
AnitaW Skrevet 9. Juni 2009 Rapporter Skrevet 9. Juni 2009 Altfor lenge siden det er lagt inn belgerbilder, så her er noen bidrag: Buddies.. Gruppeklem Hviske sleezy forslag? Belgisk leikaring.. Sudden impact.. Hello beibi.. Svær i kjeften...
AnitaW Skrevet 9. Juni 2009 Rapporter Skrevet 9. Juni 2009 Oh, jeg kan bidra jo! Søte lille mallefrøken, det..*S*
Stine Pernille Skrevet 10. Juni 2009 Rapporter Skrevet 10. Juni 2009 Slenger med noen bilder jeg og da:
AnitaW Skrevet 23. September 2009 Rapporter Skrevet 23. September 2009 To belgere og en nytresket åker..
occurrence Skrevet 23. September 2009 Rapporter Skrevet 23. September 2009 Dæven, har hun blitt like høy som Diablo?
HeraHiromi Skrevet 23. September 2009 Rapporter Skrevet 23. September 2009 Hadde jeg ikke visst bedre hadde jeg kjøpt malle
Gjest Skrevet 28. September 2009 Rapporter Skrevet 28. September 2009 Haha, blinkskudd Var det jeg skulle si og! Ser skikkelig ut
AnitaW Skrevet 12. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 12. Oktober 2009 Haha, blinkskudd Var det jeg skulle si og! Ser skikkelig ut Hehe, hun ser mer forbanna ut enn det hun er. For å rettferdiggjøre litt så får jeg legge ut et vakkert ett av henne også, selv om jeg har lagt det ut tidligere i "Din hund"..
mokken Skrevet 12. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 12. Oktober 2009 Hadde jeg ikke visst bedre hadde jeg kjøpt malle Jepp, me too Masse flotte bilder folkens, keep em coming!
trevi Skrevet 12. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 12. Oktober 2009 litt fler bidrag fra meg og (begynner å bli en stund siden sist), sånn "halvgamle" bilder, da Bravo begynner å nærme seg 6 mnd.. herregud som tiden flyr. Her er han 4,5 mnd Gigi og Bravo Bravo og bikini-Roma Aaaaahhhh Man kan stå rolig og se fin ut og
Toril Skrevet 12. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 12. Oktober 2009 litt fler bidrag fra meg og (begynner å bli en stund siden sist), sånn "halvgamle" bilder, da Bravo begynner å nærme seg 6 mnd.. herregud som tiden flyr. Her er han 4,5 mnd Aaaaahhhh Mange flotte bilder,men dette med en fin blanding av babytenner og voksne tenner var bare herlig
Whoopsis Skrevet 12. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 12. Oktober 2009 Jeg er herved forelsket i denne tråden
Carina Skrevet 14. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 14. Oktober 2009 Bravo! Zofia 3,5 måned og Cane drøyt 2,5 år:
AnitaW Skrevet 14. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 14. Oktober 2009 Zofia 3,5 måned og Cane drøyt 2,5 år: Har ventet en stund på at du skulle legge ut svartingbilder her nå altså, hehe.. To av søsknene til Zofia bort forøvrig ikke så altfor langt unna her. Nei, har ikke sett dem ennå.. ;o)
Carina Skrevet 14. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 14. Oktober 2009 Har ventet en stund på at du skulle legge ut svartingbilder her nå altså, hehe.. To av søsknene til Zofia bort forøvrig ikke så altfor langt unna her. Nei, har ikke sett dem ennå.. ;o) Keh? Dette er jo tredje runden min med bilder i denne tråden, kan jo ikke gjøre så folk går lei. Så moro! Du må si ifra hvis du treffer de, da vil jeg ha full rapport om hvordan de er osv.
HeraHiromi Skrevet 15. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 15. Oktober 2009 Bravo! Zofia 3,5 måned og Cane drøyt 2,5 år: Ååååå så sjønt Jeg vil gjerne treffe deg og belgerne dine! Hørte rykter om at du skal flytte?
Tearani Skrevet 15. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 15. Oktober 2009 Roma, ser hvor Barbie har fått lekelysten sin fra *hihi* Kan jeg spørre hvordan man legger inn bilder fra egen datamaskin? eller må man ha photobucket eller lignene? Edit: Fant det ut *giggle*
Tearani Skrevet 15. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 15. Oktober 2009 Her har du tispen min Fenja som valp Og Fenja som voksen: Her er ett uklart bilde av Fenja med pinne Her er hannhunden min Jack som valp Og som handsome man in the rain (med favoballen sin) Alle bildene er tatt av min mor Foruten om det bildet der Fenja er med pinne. Det er tatt av meg *hehe*
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar