Gå til innhold
Hundesonen.no

Belgiske Fårehunder

Grim

Recommended Posts

• Svar 125
  • Created
  • Siste svar

Ace - Izgara's Acapella

acefeb095.jpg

tervisolnedgang.jpg

12.jpg

hytta28.jpg

dakanvilekeivannet.jpg

Ganske søt som bebis også da :ahappy:

ogdetkulesteerlpegjennomforssnuipningenoglpeengangtil.jpg

Når hun var liten elsket hun å spurte frem og tilbake inni røret - det gjør hun vel forsåvidt enda..

acehemsedal.jpg

I Hemsedal 2007 etter opprykket til lp3 - kanskje på tide å starte lp3 snart... :whistle:

ace2-4.jpg

ace4-1.jpg

Jeg vil trene meeeer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo slenge inn litt belger bilder igjen da, for dem finnes det jo ingen av på doggis :rolleyes:

Starter med Galtvort`s Awesome JungelFever ( Aragon)

aIMG_9100-1.jpg

aIMG_9094.jpg

aIMG_9126.jpg

Så søster`n hans..Galtvort`s Awesome Attitude (Kaisa)

aIMG_9225-1.jpg

aIMG_9200.jpg

DSC_0160.jpg

Her er mamma Drama, Imagecopy Active Carousel...

DSC_0256.jpg

Dette er SÅ gøy assa sier hun :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får vel legge ut noen bilder jeg og da :sint_01:

aCIMG0103.jpg

Baby-Norrisen kamper om kongen..

aCIMG0157.jpg

Dina stjeler kong fra Zizco *flir*

aCIMG0211.jpg

Og dreper en pinne..

aCIMG0332.jpg

Hun kan gå spor og, hun..

aCIMG0645.jpg

Norris også (jeg gleder meg til snøen går, jeg)

aDSC_4646.jpg

En litt større Norris kamper med guttebarnet..

aDSC_4538.jpg

Og med Margrete..

aDSC_4278.jpg

Dina har stjålet nok en leke.. Egentlig betyr de ikke stort for henne, men det betyr ikke at andre skal få ha det gøy med dem *ler*

.. Dele opp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aCIMG4676.jpg

Norris angriper Margrete :sint_01:

aCIMG4764.jpg

Tre fluehuer..

aCIMG4720.jpg

Grunnen til at de var så oppmerksomme..

Får ta noen oppstillingsbilder og da :sint_01:

aIMG_9412.jpg

Dinamor og vakre Lilli..

aIMG_9253.jpg

Norris med broder Aragon og søster Kaisa..

aIMG_9160.jpg

Norrisen, bare fordi hun er søt! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
    • Jeg har jo vært inne på tanken, særlig nå i perioden jeg ikke fikk lekt med han. Men i utgangspunktet bør det være mer enn nok. I tillegg til korte lufteturer er han en time i skogen ila formiddagen, og får en økt eller to med spor/lydighet/felt/rundering ila ettermiddagen/kvelden. Jeg har sluttet med all trening inne fordi det tydelig bygger stress, men han bør ikke være understimulert totalt sett. Mellom øktene får han også mye ro og søvn
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...