Gå til innhold
Hundesonen.no

Boxeren Bajas

Identity

Recommended Posts

Skrevet
GRATTIS med å ha valgt valpis! Han er jo en skikkelig skjønning! Han ligner litt på dama til Arion, Chilli.

Kos deg med ventetiden! :D

Takk for det :D

• Svar 61
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Åhhh helledussen såå nydelige dem var alle sammen!! og jeg har aldri sett en hvit stor bokser før...

Gratulere med valpen...såå nydelig!

Skrevet
Så spennende! kjempe nydelig valp! Tipper du er rimelig spent nå, og bare teller ned dagene...:P

Jeg teller ned dagene vettu :)

Jeg er spent på hvor stor hann har blitt nå :P

Skrevet

Her er 6 Ukers bilder.

Hann.1.7.4.jpg

Nå begynner han å få skikkelig flott pels.

Hann.1.7.1.jpg

Han ser veldig nysgjerrig ut.

Hann.1.7.3.jpg

Han er flott i profil også :)

Nå gleder jeg meg voldsomt :P

Skrevet

Unner deg valp :) det er bare SÅ koselig når de endelig kommer hjem til deg! en hund som rett og slett bare elsker deg :) det er jo bare et nydelig syn når hunde kommer og lyser av glede når den ser deg og våkner om morran :):)

gleder meg til å se mer bilder av nurket ditt! har han forresten fått no navn??

Skrevet

Gratulerer så mye med en liten herlig conehead Boxer!hehhehe..De er sååå søte med det der eggeformhodet sitt! :)

Og fargen er jo bare nydelig :) Ønsker deg en fin valpetid med ham.

Har du funnet navn til krapylet da??

Skrevet
Unner deg valp :) det er bare SÅ koselig når de endelig kommer hjem til deg! en hund som rett og slett bare elsker deg :) det er jo bare et nydelig syn når hunde kommer og lyser av glede når den ser deg og våkner om morran :):)

gleder meg til å se mer bilder av nurket ditt! har han forresten fått no navn??

Det er kjempe koselig med hund :D

Ja, han har fått kallenavn ikke stamtavle navn. Han skal kalles Storm.

Skrevet
Gratulerer så mye med en liten herlig conehead Boxer!hehhehe..De er sååå søte med det der eggeformhodet sitt! :)

Og fargen er jo bare nydelig :) Ønsker deg en fin valpetid med ham.

Har du funnet navn til krapylet da??

Ja, han skal som sagt hete Storm, Boxere er søte, de fleste valper er søte?

Skrevet
Alle valper er søte, men ingen valper er søtere enn boxervalper :)

Gratulerer og lykke til!

Nei, enig der. Takker for det.

Skrevet
Fint navn på fin hund :) nybakt "mor" selv og trives i rollen :)

er ikke lenge igjen å vente for deg nå! skal han hentes lang fra deg eller??

Gratulerer med flott valp du å, hadde jeg hatt mulighet ville jeg hatt en GD en gang.

Er ikke lenge igjen nå... Det er en 3timers kjøretur unna.

Skrevet
takk takk :) det går nok fint;) sovner sikkert i bilen :icon_redface: det gjorde i hvertfall min etter ti min-kvarter :)

Får håpe hann sovner, og slår seg raskt til ro hjemme...

Skrevet

Da har valpene vært hos vet. og blitt sjekket og chipet alle er friske :wub:

Så da er det bare å vente til onsdag med å hente nurket :wub:

Skrevet

Ja, da har jeg hatt hann hjemme noen timer:) Da vi kom til oppdretter i dag, var det valpen min som var den første som kom til meg:) Han slikket meg i ansiktet, han var blitt en del større også:)

På veien hjem, så var han helt tyst hele veien han sov meste parten av turen. Han var også ute i snø og tisset en tur, han kunne ikke tatt det mer med ro, når vi kom på ferga så traff vi en shetland sheepdog og en papilon han hilste på begge:)

Det gikk veldig bra, når vi kom hjem hilste han på hunden til en kompis som kjørte meg og hentet valpen, det er samojeden ramses, også har han og jatzy gått veldig bra sammen:) jeg er fornøyd:)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Da får jeg prøve å se etter ett annet navn til den kommende valpen min da. Siden ingen av dem falt i smak. Har dere noen andre forslag på fine navn til tispe?
    • Hva gjør dere om 10-15 år? Kommer dere til å fortsette å ha ny hund da? Det er umulig å vite men hva tror dere? Hvor gamle er dere? Jeg selv aner ikke. Ser ingen liv utenom hund men nå har jeg hatt hund hele voksne liv. Men om jeg skal fortsette med hundetrening,kurs,utstilling vites ikke. Da må jeg ha noe annen hobby men jeg vet ikke hva. Hva tror dere dere skal?
    • Var ingen av dem fine?
    • Hvilket navn er finest av Emmy, Lilly eller Sally?
    • Det er variasjon i egenskaper innad i rasen, men generelt vil jeg påstå at Hovawarten er mer samlet mentalt. De skal ha arbeids- og samarbeidslyst. Til forskjell fra mange av gjeterne kan de nok virke litt sta og egenrådige, men mitt inntrykk er at det veldig ofte er fører som ikke har knekt koden for å motivere til samarbeid med en hund som gjerne arbeider selvstendig. Det som gjør at jeg tror hoffen kan passe deg ut i fra din beskrivelse av ønsker er: - "atletiske og friske bruksschäfere der «mykere» egenskaper vektlegges" - Hoffen er en generelt frisk rase, med en funksjonell bygning. Det finnes dessuten et enormt helseregister hvor det er god oversikt over forskjellige sykdommer.  -  "Hunden som jeg ser etter er atletisk og lett, elsker å bruke nesen til f eks smeller, fungerer bra til lydighet, veldig lite skarp og ikke like mye drifter og «heithet» som hos de heftigste bruksschäfere, men ellers med forventede egenskaper av en schäferhund i en sunn kropp." - dette er for meg egentlig essensen av en hoffe. De er veldig alsidige uten å være ekstreme, og perfekte som aktive familiehunder med kapasitet for langt mer. De er atletiske og holdbare (noe variasjon i størrelse er det). Elsker å bruke nesa og trener gjerne lydighet. Den gjennomsnittlige hoffen har lite skarphet. De har (og skal ha) en del drifter, men de aller fleste er mer moderate enn de heftigste bruksschäferne. Det en skal være klar over, er at det er en vokter. De skal dog ikke vokte på alt og alle. Mine følger for eksempel gjerne med på det som skjer utendørs, men varsler kun i veldig spesielle tilfeller (hvis det plutselig står en ukjent hund på gårdsplassen eller om det er unormal aktivitet på natta). De reagerer for eksempel ikke om det banker på døra. Lager ikke lyd når jeg kommer hjem eller om noen de kjenner kommer inn uanmeldt når jeg ikke er hjemme. Vet ikke hvor du holder til, men send meg en PM om du har spørsmål og/eller eventuelt ønsker å møte en eller flere hoffer så skal jeg finne noen i nærheten av deg
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...