Gå til innhold
Hundesonen.no

Hakinos Gåtefulle Gynter


PsychoLynx

Recommended Posts

Regner med Icek er faren.

Har han hd?

(det går ann og senke prisen på annonser på finn.no :sleep: )

Ps; send en PM til noen som vet svaret eller les den andre tråden om valpene. Så får du vite svaret.

Håper denne bildetråden kan holdes fri for diskusjoner. Gynter har uansett verdens flotteste tan-farge :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nydelige farger lille kreket har! Virkelig noe jeg kan tenke meg når det blir tid for en aussie. Men da tror jeg at Tinka skal få bli litt eldre enn 3 måneder, og da vil jeg gjerne ha flyttet inn i et mer stabilt hjem, ha en stabil jobb og ikke minst være ferdig med studiene også. Men jeg er nesten sikker på at det blir en aussie da! Og hadde egentlig sett for meg en som Bridie i fargen, men denne Gynther var jo bare helt nydelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nydelige farger lille kreket har! Virkelig noe jeg kan tenke meg når det blir tid for en aussie. Men da tror jeg at Tinka skal få bli litt eldre enn 3 måneder, og da vil jeg gjerne ha flyttet inn i et mer stabilt hjem, ha en stabil jobb og ikke minst være ferdig med studiene også. Men jeg er nesten sikker på at det blir en aussie da! Og hadde egentlig sett for meg en som Bridie i fargen, men denne Gynther var jo bare helt nydelig!

Er fargen er virkelig det viktigste å tenke på når man skal kjøpe seg en brukshund/sportshund/gjeterhund?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fargen er virkelig det viktigste å tenke på når man skal kjøpe seg en brukshund/sportshund/gjeterhund?

Anniken, GI deg nå. Må du på død og liv diskutere alt som er OT i denne tråden? Jeg er helt enig med deg når det gjelder farge som et kriterium, men det er ærlig talt ikke denne tråden det skal taes opp i.

Nydelige bilder, Marit! Fy søren så skjønn han er:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anniken, GI deg nå. Må du på død og liv diskutere alt som er OT i denne tråden? Jeg er helt enig med deg når det gjelder farge som et kriterium, men det er ærlig talt ikke denne tråden det skal taes opp i.

TAKK! Og Anniken, start en ny tråd!

Nydelige bilder, Marit! Fy søren så skjønn han er:D

Takk, Ingvild! Og ja, han er virkelig nydelig. Skal bli spennende å følge oppveksten hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å være surkete eller ta parti med noen, men legger man ut bilder på et FORUM må man gjerne forvente seg tilbakemelding både av "ååå så søt" type, av komposisjon - men også om bakgrunnshistorien. Det er engang slik at et forum er et forum, et sted for diskusjon og tilbakemelding av både negativ og positiv sort. Dette burde man kanskje ha sett for seg komme ang. en valp som er diskutert fra før av...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å være surkete eller ta parti med noen, men legger man ut bilder på et FORUM må man gjerne forvente seg tilbakemelding både av "ååå så søt" type, av komposisjon - men også om bakgrunnshistorien. Det er engang slik at et forum er et forum, et sted for diskusjon og tilbakemelding av både negativ og positiv sort. Dette burde man kanskje ha sett for seg komme ang. en valp som er diskutert fra før av...?

joda, men så er det jo noe som heter og vise litt sjønn også.. siden disse valpene har vært diskutert flere ganger allerde, så hvorfor skal man da dra opp en ny diskusjon for hvert eneste nye bilde av dem?

Jeg syntes da en viss folkekikk burde eksistere på et forum akkurat som i "real life" ? Og når trådstarter ikke ønsker eviglange diskusjoner i denne tråden burde det da respekters! Nå ligger jo disse bildene under bilder og ikke under som en generel diskusjon heller. Og siden man faktisk kan sende en mail til oppdretter med spm så er jo det også en mulighet. Er jo mange her inne som har glede av og se valpebilder, så syntes det er fint noen legger ut bilder man kan nyte synet av.. og selv om alle faller pladask og syntes dem er nydelige, herlige sjønne osv.. betyr det ofte ikke mer enn det! For alle valper er nydelige og det må da man få lov og si! er jo IKKE snakk om at man er blåøyd ,naiv og planer og kjøpe seg valp med det første bare fordi man syntes den er nydelig vel? regner da folk har mer fornuft enn som så gjennomsnittlig her inne til og sette seg inn i hva de forskjelliger rasene trenger og undersøke oppdretter/linjer osv på forhånd...

Jeg ser gjerne mer bilder jeg, og jeg planlegger ikke noe Aussie i det hele tatt, men liker jo og se bilder av dem for det :sleep: og spesiellt denne gutten syntes jeg var bare til og kunne spise opp! :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg kan vel bare slutte å legge ut bilder av Bridie også da... Hu er jo en Hakino hund hu også, så...

Neinei! Vi vil ha masse bilder, både av Bridie og Gynter! Gynter er utrolig søt! Og vi må få flere bilder av han i denne tråden.

For dette er faktisk Gynter sin tråd, når skal folk skjønne det?

Kanskje en moderator kunne fjerne rot fra denne tråden, om de er enige i at det er mye ot?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ignorere bestemt surmagede oppstøt fra aussi-mafiaen*

Jeg så nye bilder av Gry/Geisha i går også, hun har faktisk også fått den samme vakre tan-fargen som Gynter har. Eller så jeg feil, Marit? Jeg har jo ikke sett henne på ei stund (*sukke*), men er hun blitt mye tannere (eh...?) på bakbeina bla? Skader ikke med et bilde eller to av henne også, selv om tråden er Gynter sin...?? :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fargen er virkelig det viktigste å tenke på når man skal kjøpe seg en brukshund/sportshund/gjeterhund?

Nei fargen er ikke så viktig, men jeg liker å kunne se på dyret mitt å si woow.. så pen/søt hun er. Phalenen min fikk jeg velge mellom ei brun og ei svart tispe. Begge var veldig like, av gemytt og sånn... så da valgte jeg rett og slett etter farge. Det er jo uansett litt vanskelig å se hvordan dem blir når dem er 8 uker liksom. Men ja, start heller enn annen tråd om dette om du ønsker å diskutere det videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg skal altså være ærlig og si at ja, fargen var litt av grunnen til at jeg endte opp med Buffy! Og man skal da ha lov til å tenke på sånne ting også....? Om man foretrekker en mørk mann med grønne øyne så betyr det vel ikke nødvendigvis at man KUN ser på det ytre.... :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har slettet en del innlegg som går videre på temaet fra den stengte tråden om oppdretteren til denne hunden. Hold dere for god til å dra inn de greiene der i denne tråden. Såvidt jeg vet finnes det ÅPEN tråd om dette på aussieforumet, så ikke bruk Doggis til å gå etter denne saken eller oppdretteren.

Det kommer til å bli sendt ut PMer senere idag som gjelder slettingen av disse innleggene.

Fortsetter dere så blir det strengere reaksjoner.

Dette innlegget er OT og skal ikke kommenteres, reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble Gynter solgt idag... :blink: Så blir det fler bilder av han, må det bli på treninger. Han flytta ikke mer enn 1 - 1,5 mil fra Hanne, og han blir å se i hundeklubben der. Så håper jeg får sneket meg til noen bilder av han med det første igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God grunn til å få en ny venn ? :blink::)

Så bra at han har fått ett hjem, synd det ikke blir flere bilder..

Hehe, sant nok. Er dessverre ikke så nært og "sånt til" at det på noen som helst måte er naturlig å plutselig komme vandrende forbi og si hei... MEN! Han har visstnok sagt at han vil gjerne ha beskjed om vi (litt usikker på om akkurat JEG var inkludert i hans "vi", men jeg velger å tolke det som at han tenkte på akkurat meg! :D ) skal trene hunder sånn at han kan bli med med den lille så det må jo la seg gjøre! :yes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...