Gå til innhold
Hundesonen.no

Old english sheepdogen Lunah


Kristina

Recommended Posts

  • Svar 199
  • Created
  • Siste svar

Maria: Neeej, orrker ikke :P Da må vi trene ringtrening og det er såååå kjedlig :roll:

Mali: Haha, nei den skal være sånn tenk!

Westminster: Ja, Lunah og Tinka er like gale!? Passer perfekt

Og ikke mobb de med refleksvest - det er nemlig veldig veldig kult! Og Lunah får såå fin fasong i den :P

Takk for komplimenter alle sammen, skal overføre det vidre til Lunah jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maria: Neeej, orrker ikke :P Da må vi trene ringtrening og det er såååå kjedlig :roll:

Mali: Haha, nei den skal være sånn tenk!

Westminster: Ja, Lunah og Tinka er like gale!? Passer perfekt

Og ikke mobb de med refleksvest - det er nemlig veldig veldig kult! Og Lunah får såå fin fasong i den :P

Takk for komplimenter alle sammen, skal overføre det vidre til Lunah jeg :P

Jeg syns Lunah er sexy med vest jeg! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig hund, elsker old english shepdog :P

Vi drev oppdrett av den rasen da jeg var liten, det er noen år siden det nå. Har ikke sett noen av den rasen på lange lange tider og det var rart å se at de nå har hale, det skulle de ikke ha før. (er selvfølgelig for at de skal ha hale)

Har ikke sett slike som har så mye mørkt på seg heller, våres hadde halvparten bak sort og resten hvit.

Koselig å se en slik vofs igjen, vekker gode minner. På det meste hadde vi 12 slike hunder :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig hund, elsker old english shepdog :P

Vi drev oppdrett av den rasen da jeg var liten, det er noen år siden det nå. Har ikke sett noen av den rasen på lange lange tider og det var rart å se at de nå har hale, det skulle de ikke ha før. (er selvfølgelig for at de skal ha hale)

Har ikke sett slike som har så mye mørkt på seg heller, våres hadde halvparten bak sort og resten hvit.

Koselig å se en slik vofs igjen, vekker gode minner. På det meste hadde vi 12 slike hunder :P

å så morro. Hva het kennelen?

Skulle ønske halen var kupert noen ganger allså. Den rydder bordet ofte :roll: :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å så moro. Hva het kennelen?

Skulle ønske halen var kupert noen ganger allså. Den rydder bordet ofte :roll: :P

Jeg var ikke så gammel da vi drev oppdretten så jeg kan ikke huske om vi hadde noe spesiellt navn. Vi hadde vel en tre kull på den rasen. Tror å kunne huske at oppdretten var registrert i Norsk kennelklubb. Husker i allefall navnet på hunden som fikk alle kullene, hun het Shi Bi Show Lady Diana Delux mener jeg, vi kalte henne Dusty. Hun levde i 12-13 år og døde for kanskje 15 år siden så det det begynner å bli veldig lenge siden nå.

En veldig koselig rase i allfall, har noen gamle bilder av noen av kullene hennes skal se om jeg finner de så skal jeg prøve å ta ett bilde av de og legge ut om det går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag gikk vi på tur rundt i gamlebyn. Vi vassa i blader! (sorry at det er litt masse like bilder)

DSCN1812.jpg

Lunah gikk som vanlig løs i parken, til det kom noen unger som skulle leke. Da måtte lunah taues inn, for hu tror alltid at hu kan være med å leke.

DSCN1815.jpg

DSCN1813.jpg

DSCN1808.jpg

DSCN1805.jpg

DSCN1804.jpg

DSCN1801.jpg

DSCN1809.jpg

DSCN1819.jpg

DSCN1820.jpg

DSCN1823.jpg

DSCN1825.jpg

DSCN1826.jpg

DSCN1828.jpg

DSCN1830.jpg

DSCN1825.jpg

DSCN1831.jpg

DSCN1832.jpg

DSCN1834.jpg

DSCN1835.jpg

DSCN1836.jpg

Som dere ser så har lunah måtte posere ganske mye i dag. Hun ble litt lei tilslutt.

det her bruker vi båndet til da.

DSCN1848.jpg

DSCN1847.jpg

DSCN1845.jpg

så trente vi litt

DSCN1844.jpg

DSCN1841.jpg

DSCN1840.jpg

DSCN1839.jpg

DSCN1838.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...