Gå til innhold
Hundesonen.no

Eurasiervalp :)


Ingidano

Recommended Posts

  • Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Huff! (leste i bloggen) det må jo ha vært helt forferdelig! :) Får håpe at hun kommer seg mer etterhvert!

Hvordan blir det med valper nå da? For det er jo ikke så veldig sansynlig at hun får valper nå..

Masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff! (leste i bloggen) det må jo ha vært helt forferdelig! :) Får håpe at hun kommer seg mer etterhvert!

Hvordan blir det med valper nå da? For det er jo ikke så veldig sansynlig at hun får valper nå..

Masse lykke til!

Venter noen uker til, kan jo hende at Celia har tatt seg, selv om eg tviler... Da blir det nok å jakte på ny oppdretter, eller vente på neste løpetid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Oppdretter har fått beklagelse fra SAS, samt refundert billetten, og de har tilbydd oppdretter å betale flybilletten om det skulle bli aktuelt med ny parringstur. Men oppdretter sier selv at ho vil gjøre alt for å unngå å fly med hund i lasterom igjen.

Og Celia er fortsatt mer voktete enn hun har vert, har nok blitt veldig prega av det som har skjedd, desverre. I morgen er det 14 dager siden siste parring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert noen som kan forklare bedre enn meg, men here it goes: Parring med heng er når hannhunden (styret hovner opp) rett og slett henger sammen med tispa en stund. 15-20min er vel vanlig? Det er større sjanser for at det blir valper med heng, enn uten heng, for med heng får tispa den stimuleringen ho trenger for å ta valper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff så forferdelig tragisk historie! Jeg får helt vondt når jeg leste bloggen.. Å gud jeg hadde vært ødelagt om det var min hund som ble satt igjen uten drikke og mulighet for å gå på do.. For en traumatisk opplevelse for henne.. Grøss.. Det er jo en hundeeiers verste mareritt.

Stakkar :banana:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...