Gå til innhold
Hundesonen.no

Vofsebilder


charlotte

Recommended Posts

Det skulle bare mangle, med 100 % field trial blod :) Vi stiller forresten i Norsk unghundmesterskap (jakt) neste høst på Ringerike :P Oh yeah... To jaktprøvedommere vurderte henne i helga og sa hun var bedre enn mange som stiller på jaktprøve og er eldre enn henne. Det må jo bety noe..

Nydelig :D Hun ser ut som en ordentlig jakthund :D

Mvh Annette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skulle bare mangle' date=' med 100 % field trial blod :) Vi stiller forresten i Norsk unghundmesterskap (jakt) neste høst på Ringerike :P Oh yeah... To jaktprøvedommere vurderte henne i helga og sa hun var bedre enn mange som stiller på jaktprøve og er eldre enn henne. Det må jo bety noe..

Oi! Spennende!Jeg hadde et anfall i fjor høst hvor jeg fikk veldig lyst til å begynne å jakte (Pan reiste 2 ryper helt tilfeldig i løpet av høsten,med stand og allting og mor fikk selvfølgelig "blod" på tann et stakket sekund)Så nå abbonnerer jeg på bladet villmarksliv :oops:

Men jeg er desverre skuddredd :D .Det å være ute i skogen og samarbeide med hunden på den måten tiltaler meg veldig.Jeg får følge med på deres meritter i stedet :P

Mvh Annette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er Pan? Setter, vorster, pointer..? Mener du har skrevet det et sted, men jeg har glemt det :oops: Villmarksliv ja :) Jeg kjøper JEGER jeg, og har meldt meg inn i bokklubb med rype, jeger og hundebøker. I velkomstpakka fikk jeg våpenfutteral, hehe. Naturen er fristedet til Lisa og meg. Der er vi borte fra resten av verden for et øyeblikk, og får jobbe i fred og ro. Det krever et unikt samarbeid å holde kontakt og kontroll på en hund som jobber 50-200 meter unna deg, mens skudd blir avfyrt, andre hunder er ute i felten samtidig, fugler faller til alle kanter og blindmarkeringer overalt. Kjempegøy!

Oi! Spennende!Jeg hadde et anfall i fjor høst hvor jeg fikk veldig lyst til å begynne å jakte (Pan reiste 2 ryper helt tilfeldig i løpet av høsten,med stand og allting og mor fikk selvfølgelig "blod" på tann et stakket sekund)Så nå abbonnerer jeg på bladet villmarksliv :oops:

Men jeg er desverre skuddredd :P .Det å være ute i skogen og samarbeide med hunden på den måten tiltaler meg veldig.Jeg får følge med på deres meritter i stedet :P

Mvh Annette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er Pan? Setter, vorster, pointer..? Mener du har skrevet det et sted, men jeg har glemt det  :oops:  Villmarksliv ja :) Jeg kjøper JEGER jeg, og har meldt meg inn i bokklubb med rype, jeger og hundebøker. I velkomstpakka fikk jeg våpenfutteral, hehe. Naturen er fristedet til Lisa og meg. Der er vi borte fra resten av verden for et øyeblikk, og får jobbe i fred og ro. Det krever et unikt samarbeid å holde kontakt og kontroll på en hund som jobber 50-200 meter unna deg, mens skudd blir avfyrt, andre hunder er ute i felten samtidig, fugler faller til alle kanter og blindmarkeringer overalt. Kjempegøy!

He he Pan var faktisk Toller!Vet de ikke skal ta stand med det har han etter morra si :P Hun er en habil rypejeger...og rådyr jeger...Tilmed elgjakt skal visst den damen bedrive fritiden med.(hun dro rett ut i elgjakt etter at den siste valpen var hentet :D )

Han hadde sikkert ikke proff stand men han sto som en påle helt til jeg spurte han hva det var og da trampet han frem med forlabbene så de fløy vekk:) Mamma hans var STOLT da...Og overasket... :wink:

Mvh Annette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...