Gå til innhold
Hundesonen.no

Hunder som leker

Tuskelusken

Recommended Posts

Her legger jeg bilder av Nàste, Kenzo og Dikkal som leker

_MG_6502-1.jpg

Dikkal og Kenzo har det kjempe gøy der!

_MG_6490.jpg

Morsomme gogutten

_MG_6485.jpg

Her leker Kenzo og Dikkal sisten

_MG_6373.jpg

Dikkal holder på med å true Kenzo :lol:

_MG_4675.jpg

Nàste som også blir kalt "Steinar" leker med steiner

_MG_2777-1.jpg

Mor og datter leker sisten

_MG_2693.jpg

Moro har dem det alltid!

_MG_2305.jpg

Her er jeg å hilser på Aussie valpen Happy første gang, en skjønn jente det her! :)

_MG_6847.jpg

Kenzo og blandingsvalpen Lirski leker sammen, blandingsvalpen er bare 2-3 mnd eldre

_MG_6920.jpgall

Her leker dem sisten

_MG_6937.jpg

Danse det gjør de alltid når dem møter hverandre, søtingene :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

viser_Tenna.jpg

Zhigan og Calhua i farta..Denne dama var bare råsexy i Zhigans øyne.

Kose litt når man blir sliten damekos_caluha.jpg

Zhigan digger denne kuben og er veldig konsentrert

RedBall_leker.jpg

En gammel knute leke som gikk i stykker ,kan bli en ny variant av Kong ..nammis leverpostei

Lukter_snoop.jpg

Vet ikke om denne går under "leker" men han elsker å plukke opp alt mulig rart ute ,som han rister,biter eller sutter på :

Zhigan_smokk.jpg (bilde tatt med dårlig mobil kamera)

Fant en sko..perfekt asså joggis_digg.jpg

Så da tar vi en pause og knasker på joggis'a

ziggy_knasker_sko.jpg

Ellers digger Ziggy en flott boxer tispe som heter Maja..De to er i hundre og river ned halve kåken hver gang de treffes .Her utøves wrestling doggy style

wrestling.jpg

og litt tautrekking drakamp2.jpg som de klarte å ødelegge stakkars kråkeleka fra England :)

Trur jeg skal stoppe der gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilder fra 2006 dette. Men det får duge :) Pc'en min har krasja, så jeg har liten tilgang på bilder for tiden.

Nakenrompene Chessea og Zira gidder ikke stå og leke - de skal ligge, selvsagt. Mye mindre energikrevende.

Chessea lurer på hva søren Zira driver med.. rulle rundt sånn...

38.jpg

Zira har fine tenner

39.jpg

Chessea med dårlig kondis

40_copy.jpg

Zira tar liggende strupetak på Chessea

41.jpg

Også kan jeg jo slenge inn dette - bikkjedyret som elsker å hoppe på trampoline og leke med oss mens vi hopper. Hun elsker å "bli sprettet". Mongohund.

13.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...