Tuskelusken Skrevet 13. Januar 2009 Rapporter Skrevet 13. Januar 2009 Her kan dere legge ut bilder av hunder som leker. Her er Luna som leker med søsteren sin da vi hentet henne. Luna og en av lekene sine Tussi likte best at vi sa "klar, ferdig, GÅ" og sprang av gårde for da satte hun i gang og sprang bjeffende etter oss.
Lola Pagola Skrevet 13. Januar 2009 Rapporter Skrevet 13. Januar 2009 har ikke så mange lekebilder på dataen her, men her er ett iallefall. Bestevenninnen:)
Ricco Skrevet 13. Januar 2009 Rapporter Skrevet 13. Januar 2009 Alexis og Vision leiker i sjøen. Noen av valpene våre i leik på gresset. Amigo (til jaktlykke) og Alexis. Alexis og eg leiker i snøen. Alexis og Paul. Må berre legge ved dette og.
civga Skrevet 13. Januar 2009 Rapporter Skrevet 13. Januar 2009 Her legger jeg bilder av Nàste, Kenzo og Dikkal som leker Dikkal og Kenzo har det kjempe gøy der! Morsomme gogutten Her leker Kenzo og Dikkal sisten Dikkal holder på med å true Kenzo Nàste som også blir kalt "Steinar" leker med steiner Mor og datter leker sisten Moro har dem det alltid! Her er jeg å hilser på Aussie valpen Happy første gang, en skjønn jente det her! Kenzo og blandingsvalpen Lirski leker sammen, blandingsvalpen er bare 2-3 mnd eldre all Her leker dem sisten Danse det gjør de alltid når dem møter hverandre, søtingene
Blondiemamma Skrevet 13. Januar 2009 Rapporter Skrevet 13. Januar 2009 Blondie og kullsøster Bixi På hundehjørnet i Frognerparken: Blondie og Bonnie på Skullerudtreffet "Den som er med på leiken, den må tåle steiken" Hilsen Bonnie
Renate A Skrevet 13. Januar 2009 Rapporter Skrevet 13. Januar 2009 Blondie og kullsøster Bixi *bilder* Blondie er sååå søøøt!!
Blondiemamma Skrevet 14. Januar 2009 Rapporter Skrevet 14. Januar 2009 Blondie er sååå søøøt! Takk takk.. og jeg er selvfølgelig veldig enig :cry:
Josephine Skrevet 14. Januar 2009 Rapporter Skrevet 14. Januar 2009 *Klippe* På hundehjørnet i Frognerparken: *Klipp* Den hunden i midten...Det må være kullsøsteren til min hund, Aicha?
Blondiemamma Skrevet 14. Januar 2009 Rapporter Skrevet 14. Januar 2009 Den hunden i midten...Det må være kullsøsteren til min hund, Aicha? Det er godt mulig, jeg har aldri sett den før
busy Skrevet 14. Januar 2009 Rapporter Skrevet 14. Januar 2009 Storebror og lillesøster Storebror og annen lillesøster med lang tunge Size don't matter
Maretingen Skrevet 15. Januar 2009 Rapporter Skrevet 15. Januar 2009 Mine to rampegutter i full krig på stuegulvet
Kathja Skrevet 15. Januar 2009 Rapporter Skrevet 15. Januar 2009 Zhigan og Calhua i farta..Denne dama var bare råsexy i Zhigans øyne. Kose litt når man blir sliten Zhigan digger denne kuben og er veldig konsentrert En gammel knute leke som gikk i stykker ,kan bli en ny variant av Kong ..nammis leverpostei Vet ikke om denne går under "leker" men han elsker å plukke opp alt mulig rart ute ,som han rister,biter eller sutter på : (bilde tatt med dårlig mobil kamera) Fant en sko..perfekt asså Så da tar vi en pause og knasker på joggis'a Ellers digger Ziggy en flott boxer tispe som heter Maja..De to er i hundre og river ned halve kåken hver gang de treffes .Her utøves wrestling doggy style og litt tautrekking som de klarte å ødelegge stakkars kråkeleka fra England Trur jeg skal stoppe der gitt.
Maria Skrevet 15. Januar 2009 Rapporter Skrevet 15. Januar 2009 Bilder fra 2006 dette. Men det får duge Pc'en min har krasja, så jeg har liten tilgang på bilder for tiden. Nakenrompene Chessea og Zira gidder ikke stå og leke - de skal ligge, selvsagt. Mye mindre energikrevende. Chessea lurer på hva søren Zira driver med.. rulle rundt sånn... Zira har fine tenner Chessea med dårlig kondis Zira tar liggende strupetak på Chessea Også kan jeg jo slenge inn dette - bikkjedyret som elsker å hoppe på trampoline og leke med oss mens vi hopper. Hun elsker å "bli sprettet". Mongohund.
Guest Maritus Skrevet 15. Januar 2009 Rapporter Skrevet 15. Januar 2009 Vesla og Buck leker : ) Leter frem flere bilder senere.
LeneG Skrevet 15. Januar 2009 Rapporter Skrevet 15. Januar 2009 Siri har bare SÅ mye heftige utrykk under lek. Jeg ler så jeg griner
Labuh Skrevet 16. Januar 2009 Rapporter Skrevet 16. Januar 2009 Lizzie stjal en sitron fra kjøkkenbenken
ToneS Skrevet 16. Januar 2009 Rapporter Skrevet 16. Januar 2009 Hehe, på det siste bildet ser man speilbildet av sitronen, i øyet til Lizzie
Tuskelusken Skrevet 20. Januar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Januar 2009 Jack ELSKER å leke med ting! Han finner alltd noe han vil leke med. Luna og Jack
SaraS Skrevet 20. Januar 2009 Rapporter Skrevet 20. Januar 2009 Selma og bestevennen Izzie leker masse sammen:)
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar