Ia Skrevet 1. Juli 2009 Rapporter Skrevet 1. Juli 2009 Elskede jenta mi... Jeg vil se den hesten som har stjålet ditt hjerte. Og jeg vil gjerne vite hvorfor
Gjest Skrevet 4. Juli 2009 Rapporter Skrevet 4. Juli 2009 Hesten min Bestas, fordi han har lært meg så utrolig mye.. og er min beste venn.. Han er liksom som en klok 'Gandalf' han som er god å ha i livet sitt
Tuskelusken Skrevet 5. Juli 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Juli 2009 Nytt ønske? Utrolig vakker hest forresten!
Gjest Skrevet 5. Juli 2009 Rapporter Skrevet 5. Juli 2009 Oi det glemte jeg i forelskelsesrusen Jeg vil se dressurarbeid fra bakken eller evt i vogn
MarteV Skrevet 6. Juli 2009 Rapporter Skrevet 6. Juli 2009 Går longering som godkjent dressurarbeid fra bakken? Isåfall har jeg ett av ene varmblodstraveren vår i ridehallen. Bildene blir forferdelig dårlig i hallen desverre, men var det beste jeg fant Har omtrent bare dressurbilder i rideform, men ble usikker på hva du mente. Dressurridning går iallefall som bakkearbeid for oss, da Så slenger med et ridebilde i samme slengen Ikke noe fint, eller flott. Dressur var iallefall ikke vår sterke side, OG dette er oppvarmingen Måtte bli god og varm før vi klarte å jobbe noe særlig Gamlefar Videre ønsker jeg meg bilde som viser tillitt(gurimalla så rart det ordet så ut nå??) mellom hest og menneske
Isabel Skrevet 18. Juli 2009 Rapporter Skrevet 18. Juli 2009 Får vel slenge meg på her! Viser et bilde hvor ponnien min "King" skal, forsiktig, ta en liten brødskalk fra munnen min, hihi.. Jeg vil se et bilde av en hest som gjør et triks!
MarteV Skrevet 11. September 2009 Rapporter Skrevet 11. September 2009 Triks og triks, da. Men siden det ikke hadde vært noen her på en stund, tillater jeg meg til å utvide den litt. Her har vi varmblodstraveren Silverboy som viser at han kan klø seg på utsiden av motsatt kne! Og jaaa, vet det er dårlig bilde. Men shit au! Nå vil jeg se et ridebilde!
Zoey Skrevet 11. September 2009 Rapporter Skrevet 11. September 2009 Ahaa! Her kan jeg bidra vettu! hmm.. ser forresten at den genser'n der burde gå i søpla:P og sitsen bør rettes litt på menmen.. Edit: glemte jo ønske! .. Jeg vil se... mange føll som lekeker og herjer på beitet!
MarteV Skrevet 11. September 2009 Rapporter Skrevet 11. September 2009 Ahaa! Her kan jeg bidra vettu! hmm.. ser forresten at den genser'n der burde gå i søpla:P og sitsen bør rettes litt på menmen.. Edit: glemte jo ønske! .. Jeg vil se... mange føll som lekeker og herjer på beitet! Flott bilde, og nyydelig hest! Hva for en hest er det? *glede seg til ønsket ditt kommer* Føllgal
Zoey Skrevet 11. September 2009 Rapporter Skrevet 11. September 2009 Flott bilde, og nyydelig hest! Hva for en hest er det? *glede seg til ønsket ditt kommer* Føllgal Det er en kwpn vallak som på den tid var 5-6 år.. husker ikke helt for å være ærlig Jeg hadde han bare litt i tillridning, så husken er litt dårlig
MarteV Skrevet 26. September 2009 Rapporter Skrevet 26. September 2009 Ååååå...her har jeg ventet sååå lenge på føllbilder!! Men gjett hvem som skal bidra! Nettopp kjøpt oss ny hest nemliiiig 1 år gammel nå, men har bilder av han som føll Må ha med et etter-bilde fra hin dagen også! Nye gliset vårt Øøøhm...det blir to(Frk. Vingle-Petra!)
MarteV Skrevet 26. September 2009 Rapporter Skrevet 26. September 2009 Oiisann..glemte meg Jeg vil seeee: En hest som koser seg på beite, i sommersolen..! *savne sommer*
Guest LeenaM Skrevet 27. September 2009 Rapporter Skrevet 27. September 2009 Jeg vil se en hest som hopper over et hinder :rolleyes2:
MarteV Skrevet 27. September 2009 Rapporter Skrevet 27. September 2009 Gamlehesten :rolleyes2: Meg og gamlehesten til venstre, en venninne og hesten hennes til høyre Må jo ha det litt gøy og! Jeg vil seee...en hest og et annet dyr sammen
MonicaT Skrevet 2. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2009 Hund og hest Ønsker å se en hest løpe på jordet/beite
dyre elskeren Skrevet 2. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2009 her løper Lavilla på beitet: Jeg ønsker å se en hest som steiler:)
turid83 Skrevet 6. November 2009 Rapporter Skrevet 6. November 2009 Hest som viser seg frem: Jeg vil se hest med stallkatt!
dyre elskeren Skrevet 6. November 2009 Rapporter Skrevet 6. November 2009 Her er stallkatten Tim <3 Jeg vil se en hest i masse snø
turid83 Skrevet 9. November 2009 Rapporter Skrevet 9. November 2009 Hest i masse snø: Gamle hesten til ei veninne som og eier bildet.. (spurte om lov) Jeg vil se hingst med hopper på beite!
hanne Skrevet 10. November 2009 Rapporter Skrevet 10. November 2009 Hest i masse snø: Gamle hesten til ei veninne som og eier bildet.. (spurte om lov) Jeg vil se hingst med hopper på beite! Nyydelig bilde :)
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar