Gå til innhold
Hundesonen.no

Jeg vil se...


Tuskelusken

Recommended Posts

  • Svar 175
  • Created
  • Siste svar
Nå høres jeg kanskje litt dum ut, men hva er versade? :)

Versade er når hesten går rett framover langs sporet, med bakbeina på sporet, og frambeina 'et hakk' innenfor sporet, stilt innover. Så den går på en måte litt på skrå. Har bilde av det, bare finne. :) *leite

Edit: Her er bilde, av iallefall begynnelsen på en versade langs langsiden på banen. Man ser frambeina er litt innenfor bakbeina, om enn for lite til å kalle det en GOD versade.

080.JPG

Om godkjent, så vil jeg se en hest med en rytter som er på vei til å dette av/nesten detter av. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Versade er når hesten går rett framover langs sporet, med bakbeina på sporet, og frambeina 'et hakk' innenfor sporet, stilt innover. Så den går på en måte litt på skrå. Har bilde av det, bare finne. :ermm: *leite

Edit: Her er bilde, av iallefall begynnelsen på en versade langs langsiden på banen. Man ser frambeina er litt innenfor bakbeina, om enn for lite til å kalle det en GOD versade.

080.JPG

Om godkjent, så vil jeg se en hest med en rytter som er på vei til å dette av/nesten detter av. :P

Da vet jeg det :P :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aaarg. klarer ikke å legge inn bilde. mrn her er linken: http://i489.photobucket.com/albums/rr253/h.../Hellest152.jpg

meg og hesten blir tatt av en bølge...

hvis godkjent vil jeg se en liten unge som rir...

Hehe, helt klart godkjent, morsomt bilde! Så utrolig morsomt ut å ri på stranden. *misunnelig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whiii.. Endelig et bilde jeg kan bidra med :icon_redface: Synes ikke så godt, men om dere titter nøye etter så ser dere en kort, kort, nedklippet man :) Varmblodstraver med ståmann er tøft synes min første hest Iran Dollar's :)

iran_dollars.jpg

Jeg ønsker å se bilde av en hest som koser eller hilser på stallkatten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...