Gå til innhold
Hundesonen.no

Jeg vil se...


Tuskelusken

Recommended Posts

Vet ikkie riktig hvem som har tatt dette bildet, om det er eieren eller noe. Fikk det fra en venninne, hun hadde hentet det på hestemarked. Men det er iallefall av forhesten min, og jeg er sikker på at jeg får lov å legge det ut av fotografen :blink:

Edit: Jeg vil se horsemanchip trening! :yes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 175
  • Created
  • Siste svar

Bare for å være pirkete, det skrives horsemanship, ikke horsemanchip. :whistle:

Ellers så har jeg et bilde, vet ikke om det blir godkjent, men, hun var sølete på dette bildet!

050.JPG

Om godkjent, så vil jeg se en hest som spiser noe rart!

Edit: sånn, bilde fikset. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man ser det ikke så godt, siden manen er flettet, men man kan se at den hesten til venstre er en frieser og har laaaang man! Jeg kan love dere! :D

1e80me.jpg

Godkjent?

Isåfall vil jeg se fjording! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man ser det ikke så godt, siden manen er flettet, men man kan se at den hesten til venstre er en frieser og har laaaang man! Jeg kan love dere! :D

1e80me.jpg

Godkjent?

Isåfall vil jeg se fjording! :D

Jeg kan ikke se noen lang man...

Er ikke lov med rasebestemte ønsker, vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke se noen lang man...

Er ikke lov med rasebestemte ønsker, vel?

Hehe, man ser jo at det er veldig kraftige fletter, da. :D Men du spurte vel etter en hest med lang man og hale, ikke etter å SE en lang man og hale? *flire*

Nei, rasebestemte ønsker skal visst ikke være lov. (personlig synes jeg det kunne det, for gjør da ikke noe om ikke alle har mulighet til å svare på ett ønske, de kan vel svare på neste?)

Menmen, sånn kan det gikk. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, man ser jo at det er veldig kraftige fletter, da. :yes: Men du spurte vel etter en hest med lang man og hale, ikke etter å SE en lang man og hale? *flire*

Nei, rasebestemte ønsker skal visst ikke være lov. (personlig synes jeg det kunne det, for gjør da ikke noe om ikke alle har mulighet til å svare på ett ønske, de kan vel svare på neste?)

Menmen, sånn kan det gikk. ;)

Knis. Unnskyld litt OT her, men det var datteren min som ønsket bildet, ikke jeg. :banana:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...