Torild Skrevet 11. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2009 Har vært og snoket litt her en stund allerede, da! Siden jeg også har dristet meg til et par innlegg, er det kanskje normal høflighet å presentere seg. Jeg heter altså Torild og er 44 år. Har ingen barn, men min lille Filip dekker det savnet ganske så bra, han! Filip fylte nettopp 3 år og har på mange måter roet seg og blitt en 'behagelig' hund, hvis det går an å si det på den måten. Vi har vært så uheldige at han hadde 3 prolaps for ett års tid siden, så det året som har vært har dreiet seg mye om helse og rehabilitering. Men nå har vi god kontroll under jevnlig oppfølging hos fysioterapeut og kiropraktor Filip er for øvrig en matglad, leken, frekk og freidg liten fyr med masse personlighet. Aldri en kjedelig dag i hans selskap. Glad i 'damene' er han selvsagt, og har et spesielt god lag med de litt godt voksne Noen bilder av sukkerungen min må dere jo få se! Litt sommerfarger også, da ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 11. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2009 Velkommen hit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 11. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2009 Velkommen! For en fin hund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 11. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2009 Så flott han er! Hvor er han fra? Velkommen hit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blondiemamma Skrevet 11. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2009 FLOTT kineser da Ordenlig mørk og fin i huden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaraS Skrevet 11. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2009 Fin fyr det der ja! Velkommen hit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torild Skrevet 11. Januar 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2009 Takk for hyggelig velkomst og komplimenter til vovsen! Så flott han er! Hvor er han fra? Velkommen hit Filip er kjøpt av en såkalt useriøs oppdretter uten kennelnavn. Noe jeg selvsagt ikke er veldig stolt av, men jeg ble bare så øyeblikkelig og totalt vanvittig forelsket i det lille nurket og klarte ikke la være. Egentlig var jeg ute etter en tispe, men shit'au ... det var plutselig helt uvesentlig det også. Jeg har ikke angret ett eneste sekund da, bare så det er sagt! Noen ganger må man kompromisse med sine egne prinsipper av mentalhygieniske grunner Pappan er Eugenious-hund og mamman er fra Rimabra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 11. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2009 Sånn er det, noen ganger blir det litt annerledes enn man hadde tenkt Flott er han uansett, skikkelig bra kropp uten at jeg er noen CC ekspert. Det er bare å spamme med bildet altså he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tapper Skrevet 17. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2009 Så utrolig flott han er Har blitt ganske interessert/nysgjerrig på CC i det siste, synes de er så fiine. Noen (bl.a. din ) ser ut som små ponnier! Kom gjerne med flere bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wulfi Skrevet 17. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2009 Juuhuuuu! Her er jeg også! Så godt å høre at det går bra med Filip nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar