Gå til innhold
Hundesonen.no

Doggis Kalender 2010


Coco

Recommended Posts

Jeg har snakket med Espen og funnet ut at dette kan være et litt moro prosjekt. Foreløpig i planleggings fasen men likevel...

Jeg går jo som sakt på fotolinje og i den anledning har jeg lyst til å gjøre en kalender for Doggis til mitt prosjekt i 2009. Det vil bli en liten kalender som medlemmene kan kjøpe (en liten del av summen går til siden for å holde siden igang^^) og de som blir tatt med i kalenderen får en gratis kalender som takk for hjelpen. Hver måned vil jeg fortelle hva slags hund jeg søker og på slutten av måneden forteller jeg hvem som ble den heldige til å være med. Altså den som passer best inn i kalenderen.

Så da lurer jeg jo på om dette er noe dere kunne tenke dere også etterlyser jeg en hund av hvilken som størrelse rase eller blandings og hvilken som helst farge til å være Januar hunden. Eneste kravet er at du må bo i Oslo, Akershus omegn... Jeg bor selv i Bærum... Indre Østfold kan gå siden jeg har slekt der!

Flere jo bedre! Da har jeg litt å velge i :lol:

Og selvfølgelig de som ikke blir trukket ut til å være kalender hund den måneden kan prøve seg neste måned. Men du kan ikke være med i kalender mer enn en gang. Det er også bare å ta kontakt hvis det er noen av bildene dere ønsker å kjøpe separat.

Så da er det bare å melde interesse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Jeg kan reise rundt evt møte dere men det som er problemet er at jeg selv ikke har bil så for meg er det vanskelig å komme med rundt omkring uten at det blir grassalt dyrt. Og det er jo bare de som har lyst da... tvinger ikke noen akkurat. Men jeg kan strekke med ganske langt med å kjøre rundt med buss altså! (bare ikke nordnorge.... blir litt dyrt) Og jeg bor ikke mer enn 30 min unna drammen og lillestrøm... Og det bare å spørre for ejg er ikke farlig! he he vi finner ut av det hvis noen vil liksom! Som sakt kan strekke med ganske langt med bussen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mente ikke at du skulle reise land og strand rundt altså :lol:

Men i og med at du skal ta bildene (og ikke at folk kan sende inn slik som fotokonken.) så er det jo en idè og henge litt på de så vi kan få modeller fra andre steder enn Oslo i hvertfall de 3 mnd de utstillingene er. Er jo trossalt fordelt godt over hele landet medlemmene her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo også fullt mulig:) Men jeg kommer til å ta bilde måned for måned så drar dit jeg måt dra jeg! :lol: Men akuratt denne måneden hadde det vært fint med en hund i nærområdet. Ingen som vil stille som modell??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da synes jeg det hadde vært bedre om man kunne ha en fotokonkurranse hvor de beste bildene blir laget om til en kalender sånn at alle kan ha en reell sjanse til å få vært med.

Edit: Iallefall på noen av månedene, så kunne du eventuelt ta bilder av 3-4 hunder til de andre månedene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da synes jeg det hadde vært bedre om man kunne ha en fotokonkurranse hvor de beste bildene blir laget om til en kalender sånn at alle kan ha en reell sjanse til å få vært med.

Edit: Iallefall på noen av månedene, så kunne du eventuelt ta bilder av 3-4 hunder til de andre månedene.

Er enig i dette, blir på en måte "feil" å kalle det Doggiskalender om bare dei på østlandet skal vere med.... For vi er jo medlemmer både fra sør, vest og nord her inne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde vært morro om vi hadde;

Hatt en fotokonkuranse i mnd, som eks "januar bilde"

Og vi hadde sendt inn og det beste har blitt stemt over :lol: De som har vinnerbildene har fått kalenderen, og det hadde vært mulig for alle doggis-medlemmer og kjøpe den. Doggis-brukere er jo over hele landet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hun skal lage kalenderen som del av et skoleprosjekt må hun sikkert ta alle bildene selv :lol:

Det skjønner jeg. Jeg sa bare min mening om en eventuell doggiskalender jeg. :) Hvis en først skal ha en doggiskalender synes jeg er det er dumt hvis det bare er for de som bor på østlandet. Men jeg liker selve idèen om å ha en doggiskalender, så om det hadde vært et bedre opplegg hadde jeg iallefall kjøpt kalenderen. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men det er jo ikke akkurat noen konkurranse for hvem som får være med da, det som er, er jo at hun skal ha et prosjekt, og da faktisk ønsker å lage en kalender for oss doggiser, med de hundene som hun har mulighet til å få tatt bilder av.

Synes folk burde være litt mer positivt innstilt, og ikke surve så fælt over at deres hunder kanskje ikke får være med. Vær nå heller glad over at vi kanskje får en kalender med hunder på, fra doggis, om enn bare fra østlandsområdet.

Kanskje neste år igjen noen vil lage en på vestlandet? Eller i nordnorge? :lol:

Synes det høres ut som en kjempeflott idé, og jeg og Roya melder oss frivillig, dersom vi har sjans å få truffet deg noe sted. Etterhvert også valpen, sånn seinere i år. :)

Edit: Evt, kanskje neste år, at man kan få til å få laget en kalender av bildene vi sender inn i fotokonkurransen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men det er jo ikke akkurat noen konkurranse for hvem som får være med da, det som er, er jo at hun skal ha et prosjekt, og da faktisk ønsker å lage en kalender for oss doggiser, med de hundene som hun har mulighet til å få tatt bilder av.

Synes folk burde være litt mer positivt innstilt, og ikke surve så fælt over at deres hunder kanskje ikke får være med. Vær nå heller glad over at vi kanskje får en kalender med hunder på, fra doggis, om enn bare fra østlandsområdet.

Det blir sikkert en fin kalender, men jeg hadde ikke kjøpt den. :lol: Poenget mitt er at hvis man skal kalle noe en DOGGIS-kalender, så må det jo være noe AV og FOR medlemmene på doggis?

Edit: Og det har ingenting med om akkurat min hund får være med. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flaks! Jeg har tilfeldigvis verdens vakreste hund og jeg bor på hvalstad! Loke stiller opp. Lett. Han både poserer og er rå på actionbilder hehe. Tilmed jeg har klart å få bra bilder av den gutten hehe. Ferie denne uken hvis du trenger dagslys og ønsker deg et naturlig smellvakkert motiv*flir*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flaks! Jeg har tilfeldigvis verdens vakreste hund og jeg bor på hvalstad! Loke stiller opp. Lett. Han både poserer og er rå på actionbilder hehe. Tilmed jeg har klart å få bra bilder av den gutten hehe. Ferie denne uken hvis du trenger dagslys og ønsker deg et naturlig smellvakkert motiv*flir*

Kult, synes hun kan lage en Loke-kalender jeg, den skulle jeg kjøpt! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Buffy er kanskje pen igjen om en mnd eller noe da, er jo ikke umulig at vi også kan komme oss et sted litt lengre sør.... :rolleyes: Hun er tydeligvis ikke den peneste da *kikke opp på innlegg*, men kanskje hun kan komme på topp 10....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...