Gå til innhold
Hundesonen.no

Heihei..

Evelzz

Recommended Posts

Skrevet

Heihei.. ;)

Jeg er da en hunde/heste-frelst jente som holder til i Bergen.. Eier selv dalmatineren Charlie (Shandor's Chocolate Charlie på papiret), som da er gullungen min.. ;) Han er supersøt og grei, og elsker å være med i stallen, og i det hele tatt alle veier.. Han er en av syv søsken som ble født på kennel Shandor i Kristiansund 24. mars 07.. Kom hjem her ca 2 mnd etter det, og er uten tvil familiens midtpunkt..!

P5230118.jpg

P5230053.jpg

P5190001.jpg

Han er en flink stallhund, som trives veldig godt på ride/kjøretur.. Han er bestekompis med travhesten Rembrandt November, de har virkelig ett helt utrolig vennskap de to.. ;) Tror ikke det er mange hingster som leker og koser seg med småprikker på samme måten altså.. Helt herlig!

120608807.jpg

Remmis i banen.. ;)

P5230021.jpg

Dele vann er ingen problem.. ;)

P5230083.jpg

Litt lek med ballen.. ;)

Så det var litt om oss, hvis noen lurer på noe er det bare å spørre.. :) Ble litt mye bilder, beklager det...

Skrevet
Hallo på do ;) Gøy at du kom hit da, velkommen bra med flere dalmiser ja. Gylden regel: Kan aldri bli for mange Charlie-bilder.

Hihi, kan vl jo alltid bli for mye vel..? :) Haha! På jakt etter Casper-bilder jeg nå da vel..? *krysser fingrene for at det finnes tonnevis her*

Skrevet

Tuuusen takk til alle.. :P

Ja de er søte sammen ja.. :D Spiser middag av samme bøtte, leker lenge i luftegården, er på laaange turer sammen, og Charlie ligger og sover på teppene til Rem når han får stellet sitt..! Verdens søteste gutter :D

Bilder skal bli, bare ikke akkurat nå? *utsette utsette*

Skrevet

OJ! Er han så mye? Og likevel for tynn (eller kanskje han ikke er det nå) Ja,mål ham :)

Stakkars Casper blir jo most når de skal leke sammen da :P

37 kilo og lam i nakken... ingen god kombo.

(har flirt av den kommentaren hele helgen jeg)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det er veldig vanskelig å si hva som er "bedre" uten å vite hvordan forutsetningene ser ut. Hvis det er hjelp til rasevalg du vil ha så er det kanskje greit å lage en egen tråd til det med informasjon om hvilken erfaring du har med hund, hvordan hverdagen din ser ut, hvor mye aktivitet vil hunden få, har du planer om noe målrettet aktivitet/sport osv. Hvilke kriterier har du mtp. lyd, pelsstell, støvsuging, størrelse på hunden?  Med denne informasjonen er det lettere å gi råd om en rase som kan passe til ditt potensielle hundehold. Det er helt sikkert flere raser som kan passe kriteriene, og mange som ikke gjør det. 
    • Svarer dere begge to her. Ser at dette kanskje er en god grunn til å vurderer andre raser. Kanskje Aussie eller Collie er bedre?
    • Har ofte erfaring med at de jeg spør på utstillinger eller andre stevner bare roser hunderaser helt og forteller kun det positive. De jeg snakka med på messen var kun positive til rasen.
    • Jeg har møtt noen fine individer, men ikke nok til at jeg tenker at rasen er en fin og god brukshund. Alt for mye merkelig mentalitet ute å går, og allergi og hd
    • Hunder lever fint med tre ben, jeg ser ikke at en amputert tå vil utgjøre store problemer for en såppas sprek rase. Hvis hunden ellers er frisk og sprek ville jeg gjort det, selv om den er godt voksen. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...