Gå til innhold
Hundesonen.no

Heihei..

Evelzz

Recommended Posts

Heihei.. ;)

Jeg er da en hunde/heste-frelst jente som holder til i Bergen.. Eier selv dalmatineren Charlie (Shandor's Chocolate Charlie på papiret), som da er gullungen min.. ;) Han er supersøt og grei, og elsker å være med i stallen, og i det hele tatt alle veier.. Han er en av syv søsken som ble født på kennel Shandor i Kristiansund 24. mars 07.. Kom hjem her ca 2 mnd etter det, og er uten tvil familiens midtpunkt..!

P5230118.jpg

P5230053.jpg

P5190001.jpg

Han er en flink stallhund, som trives veldig godt på ride/kjøretur.. Han er bestekompis med travhesten Rembrandt November, de har virkelig ett helt utrolig vennskap de to.. ;) Tror ikke det er mange hingster som leker og koser seg med småprikker på samme måten altså.. Helt herlig!

120608807.jpg

Remmis i banen.. ;)

P5230021.jpg

Dele vann er ingen problem.. ;)

P5230083.jpg

Litt lek med ballen.. ;)

Så det var litt om oss, hvis noen lurer på noe er det bare å spørre.. :) Ble litt mye bilder, beklager det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo på do ;) Gøy at du kom hit da, velkommen bra med flere dalmiser ja. Gylden regel: Kan aldri bli for mange Charlie-bilder.

Hihi, kan vl jo alltid bli for mye vel..? :) Haha! På jakt etter Casper-bilder jeg nå da vel..? *krysser fingrene for at det finnes tonnevis her*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuuusen takk til alle.. :P

Ja de er søte sammen ja.. :D Spiser middag av samme bøtte, leker lenge i luftegården, er på laaange turer sammen, og Charlie ligger og sover på teppene til Rem når han får stellet sitt..! Verdens søteste gutter :D

Bilder skal bli, bare ikke akkurat nå? *utsette utsette*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...