Gå til innhold
Hundesonen.no

Om nick og navn.


Carma

Recommended Posts

Hehe, det gjør jeg nok ikke. Faktisk fikk jeg en mld i gjesteboka fra ei som gjerne ville låne bilder til minstall eller noe sånt, og det syns jeg faktisk er helt greit, så jeg roste henne for at hun spurte, og så fikk hun låne det hun ville. Jeg tror ikke hundene mine plutselig forsvinner en dag bare fordi noen fjortiser låner/stjeler bilder fra meg. Da er det verre med en hel hjemmeside ja! :)

Ja, ikke sant! Jeg hadde nok blitt superpissed om noen ikke bare hadde stjålet bikkja mi men også laget hjemmesiden med alt "de" hadde funnet på sammen, resultater på utstilling og agility som "de" hadde vært på osv.... :lol:

Du må da kjenne igjen bikkja! Hvem andre enn Gofs kan være så søt?

Nihihihi.... men hodet mitt fungerer da ikke SÅ bra at du kan forvente at jeg skal koble sånne ledninger der inne.... :lol: Men søøøøøt Gofs jah! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 97
  • Created
  • Siste svar
Hehe, en forholdsvis ukomplisert gutt. Når "mamma sa`e det var greit...." holder det vettø :lol:

Er du på Facebook forresten ?

Fullstendig OT- men dette var en driftig mor må jeg si *flirer meg av stolen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har spurt`n jeg, han påstår at han kanskje er litt feminin, men det er bare på innsia sier` n......

Har du forresten sett Soppen flørte med nabo Tor?? Noen skikkelige femi håndbevegelser med hånda etterfulgt av et flørtent blikk og et langt "prrrrrrrr"..... og Tor rødmer :lol:

Hehe, jeg har ikke sett Soppen in action selv, men din versjon av det. *humre*

Nihihihi.... men hodet mitt fungerer da ikke SÅ bra at du kan forvente at jeg skal koble sånne ledninger der inne.... :lol: Men søøøøøt Gofs jah! :)
:P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niice niice svigermor!

Sjokobryllupskake, sant ??

Fullstendig OT- men dette var en driftig mor må jeg si *flirer meg av stolen*

Man må jo ta ansvar for oppkommet/avkommet :lol:

Hehe, jeg har ikke sett Soppen in action selv, men din versjon av det. *humre*

Det er virkelig verdt å oppleve! Spes de først gangene han gjorde det...bare det å se Tor rødme... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Døøh, jeg snakket jo faktisk til deg.. Jeg stod jo å siklet på dyret ditt å greide å lire av meg "gåsjameg for en vakker frøken".. :P

Men jeg var jo vekke før du fikk svart da :lol: heheheh

Av den grunn at jeg skulle i ringen INNERST i hallen om ca 3 sekunder...

Jeg stod også outside ringen å så på når dette greiene me tulla skjedde og jeg fniste meg halvt ihjel å måtte knipse masse bilder.. heheheh:D

Dumt at noen stjal minnekortet mitt den dagen.. =/

Hæ? Min Tulla? Tok du bilder av oss, og så er minnekortet borte? :lol:

:) Ta deg sammen da! Står du der å snakker med dyret mitt UTEN å si noe til meg? Det vil si... Det er ikke sikkert det hadde hjulpet å si hei heller da, jeg er type mesterforvirra på slike steder, så det KAN hende du hadde måtte ta tak i meg, riste meg og si "Døh Psycho!". Da kan det hende jeg hadde reagert. Prøv det neste gang!

Da vet jeg kanskje hvem du er også... :P

Første jeg sa til Huldra var vel noe sånn som "oi, en springer med en kråkebolle i øret!" :P

Haha, og DA endelig reagerte jeg! :P Hjelper ikke å komme med noe Huldra-huldra her i gården nei, men snakk om hundene mine - DA reagerer jeg .. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: Ta deg sammen da! Står du der å snakker med dyret mitt UTEN å si noe til meg? Det vil si... Det er ikke sikkert det hadde hjulpet å si hei heller da, jeg er type mesterforvirra på slike steder, så det KAN hende du hadde måtte ta tak i meg, riste meg og si "Døh Psycho!". Da kan det hende jeg hadde reagert. Prøv det neste gang!

Da vet jeg kanskje hvem du er også... :P

Første jeg sa til Huldra var vel noe sånn som "oi, en springer med en kråkebolle i øret!" :P

Okei.. neste gang skal jeg brøle PSYYYYKOOO på RAAAV Bergensk! EEEY.. Psykoooooooooooooo.. BRIIIIDIIIIIEEEEE greit? hahah

:lol: Du ekke noen Synnikken for tenk.. du er en Katja-Kai. Slutt med denne hersens nick byttinga! Dere forvirrer jo en stakkar! Og ikke bli fornærma om JEg ikke husker dere altså.. Snart skal dere vel bytte bilde her også... :)

Hehe, sorry to say this, men jeg har vært en Synnikken i atten år! :P Var bare det at jeg følte det var en "personlighetsforstyrrelse" å hete Katja-Kai når jeg Er en synnikken... Lover, jeg skal aldri mer bytte.. trøst deg med at jeg ikke har vært medlem her inne så veldig lenge! :

Fullstendig OT- men dette var en driftig mor må jeg si *flirer meg av stolen*

Ja, svigermor er bra driftig! :P Begge sønnene godtok mors valg og! :P

Sjokobryllupskake, sant ??

Man må jo ta ansvar for oppkommet/avkommet :P

Ja, sjokoladekake! :P Gleder meg... :P

Når skal vi komme på prøvesmaking?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Døøh, jeg snakket jo faktisk til deg.. Jeg stod jo å siklet på dyret ditt å greide å lire av meg "gåsjameg for en vakker frøken".. :lol:

Men jeg var jo vekke før du fikk svart da :lol: heheheh

Av den grunn at jeg skulle i ringen INNERST i hallen om ca 3 sekunder...

Jeg stod også outside ringen å så på når dette greiene me tulla skjedde og jeg fniste meg halvt ihjel å måtte knipse masse bilder.. heheheh:D

Dumt at noen stjal minnekortet mitt den dagen.. =/

Døøh.. jeg snakket faktisk til deg! :P Altså, var det min Tulla du fniste deg halvt ihjel over? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? Min Tulla? Tok du bilder av oss, og så er minnekortet borte? :lol:

Ja.. Noen stjal det.. :lol: De har faktisk åpnet kameraet og hentet det ut.. Hun jeg sov hos har engelsk springer spaniel så jeg tok bilder av henne også først så.... Men men.. :) Noen tok alle bildene mine.. Hadde bare de 15 som lagrer seg auto på kameraet... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, svigermor er bra driftig! :lol: Begge sønnene godtok mors valg og! :lol:

Veloppdragne gutter ! :P

Ja, sjokoladekake! :) Gleder meg... :P

Når skal vi komme på prøvesmaking?

*hive meg rundt og bake 4-5 ulike sjokokaker til prøvesmaking*

Men du, nå skal den sønnen du har fått på travkjøring ved den banen der nede hos deg. Skal ikke du på travkjøring også?

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også møte folk som jeg kan si feil navn til! *furt* Maren heter jo bare Maren, hun. :P

Du kan få kalle meg Yodel hvis du vil :rolleyes:

Øy, jeg har fått forslag på det som kennel navn. Ser for meg valpe siden min "Lyst på en femidott....?" :lol:

ÅÅÅH, tenk å ha en Famidott, da. Særlig hvis det er en staselig hannhund som gjør det bra i ringen og blir ropt opp som BIS vinner under navnet "Multi Ch Femidottens Atchoo eller noe slikt :P

Jeg presenterer meg forøvrig som Soppen for medlemmene her. :P

Godt, ellers hadde jeg ikke visst hvem du var :lol:

Forøvrig har jeg flere ganger blitt kalt "yodel", jeg. Reagerer gjør jeg også :)

Men- please- ikke si "Hei Yodel" og start og snakk uten selv å ha introdusert dere med Doggis Nick :P

Eg blir så forvirra, schjø.... (Særlig om dere ikke har med bikkja- de er lettere å kjenne igjen :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*hive meg rundt og bake 4-5 ulike sjokokaker til prøvesmaking*

Men du, nå skal den sønnen du har fått på travkjøring ved den banen der nede hos deg. Skal ikke du på travkjøring også?

:lol:

Hahaha, skal han til Bergen travpark? hehe

Jeg er der ofte! En venninne driver med en hest som heter Rembrandt November... sååå :lol: hehehe

*flirer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja...? Mener du at det IKKE skjedde sånn?? :shocked:

Ikke sånn direkte nei :lol:

Haha, jeg satt og tenkte på deg på søndagen, siden jeg skreiv for en liten hvit ds, men så var det jo ikke deg som stilte! Så jeg satt og prøvde å vrenge hjernen for å finne ut hva du het, men kom aldri på det. :P

hehehe.. Så moro! Nei det var nok ikke meg som stilte. Blondie går mere under katogorien "Skrella nepe" en Hvit DS nå :lol: og dessuten så står jo Blondie på oppdretteren på stamtavla hun vet du, så hun står nok på Linda Svingen og ikke på meg (foreløpig :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei.. neste gang skal jeg brøle PSYYYYKOOO på RAAAV Bergensk! EEEY.. Psykoooooooooooooo.. BRIIIIDIIIIIEEEEE greit? hahah

Vet du? Det syns jeg hørtes ut som en deal! :)

Hehe, sorry to say this, men jeg har vært en Synnikken i atten år! :P Var bare det at jeg følte det var en "personlighetsforstyrrelse" å hete Katja-Kai når jeg Er en synnikken... Lover, jeg skal aldri mer bytte.. trøst deg med at jeg ikke har vært medlem her inne så veldig lenge! :

Men altså... I MIN verden er du Katja-Kai, og det er i min verden ting gjelder, ikke sant? :lol:

Og du har tydeligvis vært medlem lenge nok da, jeg har jo lagt merke til deg jo! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅH, tenk å ha en Famidott, da. Særlig hvis det er en staselig hannhund som gjør det bra i ringen og blir ropt opp som BIS vinner under navnet "Multi Ch Femidottens Atchoo eller noe slikt :lol:

:)

Kanskje neste hund skal hete noe med femidotten :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du? Det syns jeg hørtes ut som en deal! :)

Deal! :P

Men altså... I MIN verden er du Katja-Kai, og det er i min verden ting gjelder, ikke sant? :lol:

Og du har tydeligvis vært medlem lenge nok da, jeg har jo lagt merke til deg jo! :P

Heh, jeg får være katja-kai for deg jeg da.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA! Heheheheheheheh! *fniiis* :cry:

Så du stod og så på ja??! Tenkte jeg det ikke! Syntes nemlig jeg hørte noen fnise seg halvt ihjel! :cry:

Ja.. Noen stjal det.. :cry: De har faktisk åpnet kameraet og hentet det ut.. Hun jeg sov hos har engelsk springer spaniel så jeg tok bilder av henne også først så.... Men men.. :lol: Noen tok alle bildene mine.. Hadde bare de 15 som lagrer seg auto på kameraet... :lol:

Utrolig synd med kameraet! Og for en utrolig merkelig ting å gjøre. Skulle tro de ville ha kameraet (det er jo sikkert verdt mest), og ikke bildene.. :ahappy: Kan jo begynne å lure på hvilke bilder du har tatt - sa du at du tok bilder av hun du overnattet hos??! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig synd med kameraet! Og for en utrolig merkelig ting å gjøre. Skulle tro de ville ha kameraet (det er jo sikkert verdt mest), og ikke bildene.. :icon_redface: Kan jo begynne å lure på hvilke bilder du har tatt - sa du at du tok bilder av hun du overnattet hos??! :icon_confused:

Kanskje hun hadde tatt bilder av en hemmelig agent eller mafiagjeng? :D:icon_confused:

Men ja, en rar ting å gjøre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Bruk kode "alrute15" for å få 15% rabatt på ruta, rutebånd, blindspots og targets hos Drammen Hundepark. Gyldig til 15. oktober 2024 https://www.nettbutikk.drammenhundepark.no/categories/rute
    • Hei, er det noen som vet hva reglene er for å stille kirurgisk kastrert hannhund i utlandet er, eller hvor man kan finne slik informasjon? Jeg vet at NKK tillater å stille kastrert hannhund dersom det er gjort av medisinske årsaker og hvis man kan fremvise attest for at hunden hadde to normale testikler før kastrering. Men gjelder dette også hvis man ønsker å stille hunden for eksempel i Sverige, Finland, Frankrike etc? Eller har alle land ulike regler? Noen som eventuelt vet hvilke land som godkjenner det eller land som ikke tillater å stille kastrert hund (uansett om det er gjort av medisinske årsaker?😊
    • Hvis hun fortsatt bruker samme metodene er det jo "bare" å anmelde igjen. Ellers ville jeg sendt formelle henvendelser til klubben og NKK.
    • Jeg klagde på dette hos NKK inne på FB da det kom opp at de lot henne holde på. Det ble slettet og jeg fikk "mute" for en tid. Skremmende holdning. jeg kjenner personen fra hestemiljøet helt tilbake til 1988  da jeg kommer fra og har bodd 3 il fra hennes hjemsted. Kjenner og tilk henne fra hund selv om jeg har hatt nada med henne å gjøre.. jeg anbefaler at dere går inn og leser de grusomme sms som ble sendt mellom henne som eier og driver av kennelen - og de to ansatte..saken er mye verre enn det virker i media. Mangelen på respekt og empati er hårreisende.  Hun skal og ha blitt dømt for vold mot menneske og er kjent i området for å være "feisty". hvis man kan si det sånn.. sier ikke mer om  saken.. men rapporter og boikott.. Den som blir direkte berørt må være flink å si i fra.. Kanskje det er på tide at NOAH kommer på banen??
    • Skriv litt fort her men veit at mensen er noe kvinner har å ikke hunder. Men trudde du klarte å slå 2 fluer sammen ✨️ Vi har fikset alt å funnet ut av alt så går det ikke Ann å slette innholde heller  Så andre som sere dette så all good ok8 vi fant ut av problemet 😄
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...