Gå til innhold
Hundesonen.no

Om nick og navn.

Carma

Recommended Posts

• Svar 97
  • Created
  • Siste svar
Øyy...sønnen min "heter" Soppen :whistle:

Om dere to blir spleiset blir det da små-kantareller ? :rolleyes2:

Marit var i gang og skulle "spleise" oss en gang, så jeg har faktisk sett bilde av han og greier. Jeg husker ikke åssen han ser ut da (no offence :sleep: ), men nei, det skal ingen kantareller ut av denne kroppen, så no worries! :yawn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marit var i gang og skulle "spleise" oss en gang, så jeg har faktisk sett bilde av han og greier. Jeg husker ikke åssen han ser ut da (no offence :rolleyes2: ), men nei, det skal ingen kantareller ut av denne kroppen, så no worries! :whistle:

Hehe, kan få nye bilder du vet du :sleep:

Glad i hunder og forholdsvis renlig, holder vel det?

Og det med de småkantarellene, haster ikke det vettø... :yawn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og dette kommer du med NÅ? 2 mnd ETTERPÅ! Jammen damen! du MÅ jo si hei! Og jeg blir ikke det minst sjokkert om folk kaller meg Psycho.. det er liksom litt vanlig det.... :sleep:

Husker i de GODE Canis dagene... Da jeg besøkte Margrete litt sånn innimellom. Jeg het jo BuffyZ på Canis, og joda.. MArgrete-damen kaldte meg Buffy hele tida hu. Og jeg var veldig i tvil hvorfor hu egentlig snakket så mye med Buffy og ikke meg... :rolleyes2:

Ellers er jeg blitt sånn at jeg hører på det meste jeg... Marit, Buffy, Psycho, hører også at noen har meg som Psyko Margrete på tlf (:whistle: Landy) Så om noen sku ropt Psycho, så er jeg redd jeg hadde snudd meg... :closedeyes:

Døøh, jeg snakket jo faktisk til deg.. Jeg stod jo å siklet på dyret ditt å greide å lire av meg "gåsjameg for en vakker frøken".. :yawn:

Men jeg var jo vekke før du fikk svart da :yes: heheheh

Av den grunn at jeg skulle i ringen INNERST i hallen om ca 3 sekunder...

Jeg stod også outside ringen å så på når dette greiene me tulla skjedde og jeg fniste meg halvt ihjel å måtte knipse masse bilder.. heheheh:D

Dumt at noen stjal minnekortet mitt den dagen.. =/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, yeah. Gammel er han btw? :sleep:

Jaja, det holder fint, jeg er ikke så kresen.

Good thing det ikke haster! :yawn:

Haster og haster........ JEG blir jo ikke yngre akkurat :rolleyes2:

Prakteksemplaret er født i august-89, fast jobb og 46 i skostr :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahah, hvis det haster får du finne deg en annen Sopp! :sleep:

Hm. Jeg er noen mnd eldre enn han jeg da.

Gode Sopper vokser jo ikke akkurat på trær da..... :rolleyes2:

Dessuten er praktSoppen voksen for alderen..til tider tilogmed fornuftig :whistle:

Hva mer kan du kreve??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt nicet siden the very first beginning. Har tenkt litt smått på å endre det litt, men har ikke blitt noe av. Har orntlig navnet mitt på et par andre forum, men jeg liker ikke at folk skriver navnet mitt i innleggene sine, spesielt de negative innleggene, for da føler jeg at de vet hvem jeg er, selv om de ikke vet det. Det blir for direkte på en måte. :rolleyes2:

Om noen hadde ropt nicket mitt, hadde jeg reagert. og jeg tenker nick på andre folk fra forumet. hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:yawn: Jeg må si jeg med ett ble litt redd da jeg så navnet mitt stå der, og jeg leste noe om å stjele hundene mine.. :shocked: Men så skjønte jeg jo hva det var snakk om da.. :yes: Jeg må jo ærlig talt innrømme at jeg heller ville hett Huldra enn Borghild, men men.. :rolleyes2:

Det slo deg ikke at noen fra min stall eller lignende, som het Borghild, hadde stjålet hundene mine og lagd hjemmeside? :sleep:

Joooo! Jeg tenkte alskens skrekkelige tanker jeg! Og så jo for meg deg som gråt sårt over å miste dine små på en sånn frekk måte (altså lage hjemmeside er jo litt drøyt, eller...?)! :shocked:

Døøh, Carbis? Du veit hvem dette er, gjør du ikke?

Nope... don't confuse me for someone intelligent.... :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joooo! Jeg tenkte alskens skrekkelige tanker jeg! Og så jo for meg deg som gråt sårt over å miste dine små på en sånn frekk måte (altså lage hjemmeside er jo litt drøyt, eller...?)! :shocked:

Hehe, det gjør jeg nok ikke. Faktisk fikk jeg en mld i gjesteboka fra ei som gjerne ville låne bilder til minstall eller noe sånt, og det syns jeg faktisk er helt greit, så jeg roste henne for at hun spurte, og så fikk hun låne det hun ville. Jeg tror ikke hundene mine plutselig forsvinner en dag bare fordi noen fjortiser låner/stjeler bilder fra meg. Da er det verre med en hel hjemmeside ja! :rolleyes2:

Nope... don't confuse me for someone intelligent.... :whistle:

:sleep:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Døøh, jeg snakket jo faktisk til deg.. Jeg stod jo å siklet på dyret ditt å greide å lire av meg "gåsjameg for en vakker frøken".. :yes:

Men jeg var jo vekke før du fikk svart da :rolleyes2: heheheh

Av den grunn at jeg skulle i ringen INNERST i hallen om ca 3 sekunder...

Jeg stod også outside ringen å så på når dette greiene me tulla skjedde og jeg fniste meg halvt ihjel å måtte knipse masse bilder.. heheheh:D

Dumt at noen stjal minnekortet mitt den dagen.. =/

:D Ta deg sammen da! Står du der å snakker med dyret mitt UTEN å si noe til meg? Det vil si... Det er ikke sikkert det hadde hjulpet å si hei heller da, jeg er type mesterforvirra på slike steder, så det KAN hende du hadde måtte ta tak i meg, riste meg og si "Døh Psycho!!". Da kan det hende jeg hadde reagert. Prøv det neste gang!!

Da vet jeg kanskje hvem du er også... :P

Første jeg sa til Huldra var vel noe sånn som "oi, en springer med en kråkebolle i øret!" :yawn:

Gode Sopper vokser jo ikke akkurat på trær da..... :whistle:

Dessuten er praktSoppen voksen for alderen..til tider tilogmed fornuftig :P

Hva mer kan du kreve??

Det værste er at fyren både er kjekk, høflig, morsom OG glad i dyr vettu! Forresten Landy... sikker på han ikke er homo? Dette er jo for godt til å være sant da....

Nope... don't confuse me for someone intelligent.... :sleep:

Du må da kjenne igjen bikkja!! Hvem andre enn Gofs kan være så søt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niice niice svigermor!

:rolleyes2: Du ekke noen Synnikken for tenk.. du er en Katja-Kai. Slutt med denne hersens nick byttinga! Dere forvirrer jo en stakkar! Og ikke bli fornærma om JEg ikke husker dere altså.. Snart skal dere vel bytte bilde her også... :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det værste er at fyren både er kjekk, høflig, morsom OG glad i dyr vettu! Forresten Landy... sikker på han ikke er homo? Dette er jo for godt til å være sant da...

Har spurt`n jeg, han påstår at han kanskje er litt feminin, men det er bare på innsia sier` n......

Har du forresten sett Soppen flørte med nabo Tor?? Noen skikkelige femi håndbevegelser med hånda etterfulgt av et flørtent blikk og et langt "prrrrrrrr"..... og Tor rødmer :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Kanskje på tiden med en oppdatering her også. Shero: Shero er nå 11 år og pensjonist. Han har vært pensjonert fra agility konkurranse siden 2022, men har fått gå blåbær med mamma, men etter at han begynte å halte i ett løp i sommer er han heltidspensjonist. Før han ble pensjonert rakk han å delta på ett NM, hvor vi kom igjennom 1. løp. Han har fått prøvd seg på nose work, men vi sliten med at han skal appotere luktboksne så det er lagt litt på hyllen til jeg finner en løsning. Eskene skal uansett enten stås på eller etes opp så... Han har også fått prøvd seg på svømming, han vet ikke om han er helt fan av å svømme hvor han ikke kan stå.M Mamma og Shero. Shero & Max er slitene etter NM  Max: Max er nå 6 1/2 år gammel (hvor tiden flyr). Han bommet på stigefelt i sommer og traff, så nå er vi klasse 3 på heltid. Stigefelt brenner vist, hilsen Max. Max er en fin storebror til Yoshi og er glad han endelig har fått noen å leke med. Jeg har vært instruktør i agility i høst, og Max stilte opp som lånehund siste gangen. Veldig moro at han er trygg nok til å gå, siden sist jeg prøve å få han til å gå med noen utenom familen løp han rett til meg. Vi har også vært innom Sheltie-VM i Kongsvinger hvor vi hadde mye fint, men ikke full klaff.  Max på Sheltie-VM Max og Yoshi
    • Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...