Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som kan anbefale en kennel?


Fillerya

Recommended Posts

Hunden til foreldrene mine må en uke på kennel. Noen som har erfaringer om seriøse kenneler på østlandet? Har hørt alt for mange skrekkhistorier, så fint å høre andres erfaringer.

Hunden det er snakk om er en veldig familie-og stuekjær samojed.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunden til foreldrene mine må en uke på kennel. Noen som har erfaringer om seriøse kenneler på østlandet? Har hørt alt for mange skrekkhistorier, så fint å høre andres erfaringer.

Hunden det er snakk om er en veldig familie-og stuekjær samojed.

Hvor på østlandet er det snakk om?

Den kennelen jeg har hørt mest positivt om er Trofast dyrepensjonat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bruker Trofast to uker om sommeren og er svært fornøyd. Her på Abildsø har jeg sett noe lapper fra en dame som gjerne passer hunder hjemme hos seg. Jeg skal skrive opp nummeret neste gang jeg ser det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for innspill. Jeg vet at de vurderer drøbak hundehotell. Hvor på østlandet spiller liten rolle da de gjerne kjører langt om de vet at hunden har det bra.

Hvor på østlandet er det snakk om?

Den kennelen jeg har hørt mest positivt om er Trofast dyrepensjonat

De er dessverre stengt i perioden det er snakk om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

Jeg anbefaler alltid Ski hundepensjonat, det er det jeg bruker selv om jeg må. Det er også det eneste stedet jeg ville satt hundene mine nå, etter å ha vært borti flere steder. Jeg ville ikke brukt Drøbak Hundehotell, det er flere jeg kjenner som har brukt det og er meget misfornøyde. Men jeg har ingen erfaring med dem selv.

Det er jo litt avhengig av hva man faktisk er ute etter på et kennel opphold, som avgjør hva som skal til for at man blir fornøyd.

Edit: Har brukt Standal en gang, det kommer jeg ikke til å bruke igjen. Jeg syns det er for mye håndtering av hunder ut og inn av hundegårder. Mye fancy opplegg for eieres del og mindre praktisk for hunden emm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anbefaler alltid Ski hundepensjonat, det er det jeg bruker selv om jeg må. Det er også det eneste stedet jeg ville satt hundene mine nå, etter å ha vært borti flere steder. Jeg ville ikke brukt Drøbak Hundehotell, det er flere jeg kjenner som har brukt det og er meget misfornøyde. Men jeg har ingen erfaring med dem selv.

Det er jo litt avhengig av hva man faktisk er ute etter på et kennel opphold, som avgjør hva som skal til for at man blir fornøyd.

Edit: Har brukt Standal en gang, det kommer jeg ikke til å bruke igjen. Jeg syns det er for mye håndtering av hunder ut og inn av hundegårder. Mye fancy opplegg for eieres del og mindre praktisk for hunden emm.

Bare nysgjerrig, men hva mener du med det? Blir de tatt ofte ut/inn, eller er det andre ting du tenker på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...