Gå til innhold
Hundesonen.no

31. januar og 1. februar - Norsk Schnauzer Bouvier Klubb


SFX

Recommended Posts

  • Svar 90
  • Created
  • Siste svar

Jeg er i sjokk :) Det er flerer Ak enn Aussier påmeldt!

4 stk påmeldt på lørdagen og da skal jeg bare stille Talli som nr.3.

4 stk søndagen også og da stiller jeg Talli som nr.2 og Blaze som nr.4.

Men det værste er at jeg egentlig skal stille Blaze mot andre, og hun ser ikke ut nå :|

Og jeg har ikke peiling hvem som kommer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh noen snille engler som kan sjekke pm'en om det er noen sorte russere påmeldt på søndagen?

Optimist :|. Tror aldri jeg har sett en sort russisk på en litenutstilling noen sinne her til lands, jeg... :). Fant ingen påmeldte heller, men det er 11 riesen :P.

Tusen takk! Hjelpe deg litt med å pusse glorien (på det som må være verdens kuleste smiley)innocent0002.gif

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Optimist :|. Tror aldri jeg har sett en sort russisk på en litenutstilling noen sinne her til lands, jeg... :P. Fant ingen påmeldte heller, men det er 11 riesen :P.

Regna med det, måtte bare være litt optimist. Takk! Da får jeg glane på riesen, mens vennepar glaner på cavalierer. Satser på at vi drar ut og titter en av dagene hvertfall. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk nesten sjokk da jeg sä pä PMn i dag!

TO Papillon valper (og jeg har den ene!!) ikke noen som vet hvem den andre er?

Og, det mest utrolig, 3 VOKSNE Portugisiske Vannhunder! Og vi har 2 av dem! Noen som vet hvem den siste er?

De overnevnte stiller pä söndagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia
Fikk nesten sjokk da jeg sä pä PMn i dag!

TO Papillon valper (og jeg har den ene!) ikke noen som vet hvem den andre er?

Og, det mest utrolig, 3 VOKSNE Portugisiske Vannhunder! Og vi har 2 av dem! Noen som vet hvem den siste er?

Jeg tror jeg vet hvem den andre papillonvalpen er :) Ingen sonen hund, men valpen til oppdretteren til min Noah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver å være like optimist som Raksha og lurer på om det er noen hollandske gjeterhunder påmeldt? I så fall MÅ jeg jo ta turen.

Søndag er det én hollandsk gjeterhund korthåret påmeldt. Jeg finner den i hvert fall ikke lørdag. Ring 7, innkalt til 10:00.

Rasene i den ringen fram til det:

Kelpie (4)

Aussie (2)

Bearded (3)

Beauceron (1)

Groenenenenedael (5)

Terv (8)

Briard (10)

Hollenderen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*klipp*

Herregud, jeg var helt sikker på at utstillingen var denne helgen!

Begynte å stresse med at jeg måtte sende deg pm ang. Eros og greier. Gikk inn hit for å kunne trykke på nicket ditt, og først da la jeg merke til at det sto 31 januar.. :lol:

Jeg har til og med ønsket L lykke til i helgen, og har spurt S om han skal stille. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndag er det én hollandsk gjeterhund korthåret påmeldt. Jeg finner den i hvert fall ikke lørdag. Ring 7, innkalt til 10:00.

Rasene i den ringen fram til det:

Kelpie (4)

Aussie (2)

Bearded (3)

Beauceron (1)

Groenenenenedael (5)

Terv (8)

Briard (10)

Hollenderen

Kult! Dit skal jeg hvertfall :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, jeg var helt sikker på at utstillingen var denne helgen!

Begynte å stresse med at jeg måtte sende deg pm ang. Eros og greier. Gikk inn hit for å kunne trykke på nicket ditt, og først da la jeg merke til at det sto 31 januar.. :lol:

Jeg har til og med ønsket L lykke til i helgen, og har spurt S om han skal stille. :)

Hehe, du er så utålmodig!

Denne helgen er det ingen utstilling i dette landet, tror jeg, men en kan jo håpe på nye finske championat hos Gro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...