Gå til innhold
Hundesonen.no

31. januar og 1. februar - Norsk Schnauzer Bouvier Klubb


SFX

Recommended Posts

  • Svar 90
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Da er det min tur til å pusse glorien...kremt...

*Pusser glorien* innocent0002.gif

Lørdag:

22 CC kl 09.00 i ring 4

Etterfulgt av 1 King Charles og 18 Cavalierer

Riesen (12 stk)går i ring 6, med oppmøte kl 12.00

Valpene går i ring 12 (14 CC kl 09.00, 7 Cavalier kl 0900. Finner ingen Riesen)

Søndag:

CC- valp: ring 8, 5 stk kl 10.00

Voksne CC: 2o stk i ring 5 kl 10.00

Riesen: 11 stk i ring 9 kl 10.00

Cavalier: 5 stk valper i ring 8 kl 09.00, og 16 stk voksne i ring 9 kl 11.00

Skrevet
OT

*knis* (uttales Groendal eller Grönendal) noen enenenenen for mye :lol: *knis*

Skal det være, så skal det være!

Så begge uttaler er akseptert? Jeg blir alltid så usikker når jeg er ringsekretær og skal rope inn, prøver å rope det litt fort så ingen hører det om jeg tar feil...

Skrevet
Skal det være, så skal det være!

Så begge uttaler er akseptert? Jeg blir alltid så usikker når jeg er ringsekretær og skal rope inn, prøver å rope det litt fort så ingen hører det om jeg tar feil...

Hehe, ja kan si begge deler, men grönendal er det riktige (sier groendal selv, gamle vaner osv :lol:)

Skrevet

Pröver ä snikspörre litt her igjen, hehe..

Noen som vet hvilken Papillonvalp som gär pä söndag? (Utenom min, naturligvis, haha) Ooog

hvilke portugisere som gär pä söndag?

Guest Belgerpia
Skrevet
Pröver ä snikspörre litt her igjen, hehe..

Noen som vet hvilken Papillonvalp som gär pä söndag? (Utenom min, naturligvis, haha) Ooog

hvilke portugisere som gär pä söndag?

...og jeg prøver å svare igjen - jeg tror det er en tispevalp i klasse 6-9 måneder som eies av ei venninne av meg..... hun er i alle fall påmeldt - heter Wirrano's Madame Butterfly tror jeg

Skrevet

Da er det bestemt at vi kommer på søndagen for å titte og eventuelt trene litt, så da håper jeg vi får sett kjentfolk i ringen :)

Skrevet

weeee Tanteungen BIM og Cert i dag...

verdens fineste berner tøtte det :P

Luna tante jenta :P

Og ja hun er pittelitt min så det så hihi :)

Heluna van't Samaika Nest = Cert og Bim HUrra :D

Grattis til andre som også er fornøyd..

Min egen gikk det så som så med i dag..

flat rød og 3 plass i klassen, men med en excelent kritikk, så fornøyd atte, fin fin oppførsel og :D superstolt mamma :D

Skrevet

Meget segrt å sitte her og vite at det foregår utstilling "rett oppi gata", men man sitter her hjemme med 4 hunder i full utst.kondisjon, men likevel ikke skal dit.. (Jeg skal være litt segrere på dommervalgene mine i år enn tidligere)

Grattis så massevis til alle som er fornøyde!

Hadde jeg giddet å "komme igang" med noe fornuftig, så kanskje jeg hadde giddet og reist opp for å se gruppene og BIS'et. Men troligvis blir det bare å labbe rundt her med slippers og joggebukse og ikke gjøre noe som helst fornuftig...

HVIS jeg ikke plutselig kommer på at jeg skal børste en hund, da... Sånn i ånden av utstilling, liksom...

Lykke til med dagens resultater også!

Susanne

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...