Gå til innhold
Hundesonen.no

"menneskehunden"


BDD Girl

Recommended Posts

Syns sånt er tåpelig,rett og slett.

Stakkars hunder!

Tåpelig? Synes det er FLOTT at de klarer å få hundene til å fungere med bare to bein jeg, så de faktisk får et godt liv og slipper å bli avlivet. Og fantastisk å se hva hundene faktisk får til! De har virkelig livsvilje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om den menneske hunden er den samme som er på youtube på et sånt show,men jeg har sett en sånn uten forbein på youtube,og den anstrenger vettet av seg oh jeg syns ikke den ser ut til å ha det så bra.JA jeg ville ikke hatt en hund som var slik i live.Syns det er drøyt,og blir irritert når jeg ser sånt.

Men det er min mening.Om andre vil ha sånne hunder får de selv avgjøre.

MAn ser at de ikke lider???

Hva vet du om hva de synes om sin situasjon?

Flere hunder med halsbånd som er vokst inn i halsen og kjøttet bare skreller av rundt halsen ser kjempeglade ut likevel.*

Er det fordi de ikke har vondt og er kjempelykkelige?Nei.Hunder er mange ganger bare slik at de ikke viser så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om den menneske hunden er den samme som er på youtube på et sånt show,men jeg har sett en sånn uten forbein på youtube,og den anstrenger vettet av seg oh jeg syns ikke den ser ut til å ha det så bra.JA jeg ville ikke hatt en hund som var slik i live.Syns det er drøyt,og blir irritert når jeg ser sånt.

Men det er min mening.Om andre vil ha sånne hunder får de selv avgjøre.

MAn ser at de ikke lider???

Hva vet du om hva de synes om sin situasjon?

Flere hunder med halsbånd som er vokst inn i halsen og kjøttet bare skreller av rundt halsen ser kjempeglade ut likevel.*

Er det fordi de ikke har vondt og er kjempelykkelige?Nei.Hunder er mange ganger bare slik at de ikke viser så mye.

Er helt enig med deg jeg. Selv en sterkt mishandlet hund kan se "glad" ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om den menneske hunden er den samme som er på youtube på et sånt show,men jeg har sett en sånn uten forbein på youtube,og den anstrenger vettet av seg oh jeg syns ikke den ser ut til å ha det så bra.JA jeg ville ikke hatt en hund som var slik i live.Syns det er drøyt,og blir irritert når jeg ser sånt.

Men det er min mening.Om andre vil ha sånne hunder får de selv avgjøre.

MAn ser at de ikke lider???

Hva vet du om hva de synes om sin situasjon?

Flere hunder med halsbånd som er vokst inn i halsen og kjøttet bare skreller av rundt halsen ser kjempeglade ut likevel.*

Er det fordi de ikke har vondt og er kjempelykkelige?Nei.Hunder er mange ganger bare slik at de ikke viser så mye.

Kunne ikke sagt det bedre selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menneskehund meg her og der, jeg blir helt dårlig av å se sånt. Hundens skjelett er på ingen måte konstruert for å gå på to, så hva dette forårsaker av belastningsskader kan vi vel neppe forestille oss. Dise vanskapningene burde aldri ha fått leve, oppriktig talt. At noen klapper i hendene over dette, er meg en gåte.... :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hva er det som gjør at jeg får vondt i hjertet og tårer i øynene når jeg ser sånt når "alle" andre synes dette er så utrolig bra?

For meg er dette nok et eksempel på at disse menneskene vil beholde hundene sine uansett hva hundene deres må gå igjennom. På godt og vondt. Nei, dette er feil synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ikke vært mer enig... En hund er selvfølgelig ikke laget for å hoppe rundt på to bein, det blir helt feil..!

Hvis dere har sett de grusomme historiene til dyrepolitiet på A.P., så ser dere jo der at hundene stort sett bare logrer uansett... En blanding som hadde en pote på størrelse med en hests høver logret bare, og var søt og grei...! Tviler på den hadde det så innmari godt... Hadde aldri utsatt min hund for dette...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det ingen av hundene over her som bli mishandlet ved å holdes i livet.. Og jeg er ganske sikker på at hvis dyrlegene som behandlet dem hadde anbefalt avliving så ville sikkert eierne gjort det fordi de bare vil hunden det beste..

Skjønner ikke hvorfor folk skal bli så hysteriske pga det der.. Man ser tydelig at hundene ikke ser på det som et problem å mangle to bein.. det hindrer dem heller ikke i å være hunder... Så så lenge de ikke lider av det så synes jeg det er flott at de skal få sjansen til å leve istede for å bli avlivet..

Faith synes jeg er LITT drøy da, fordi hun må gå oppreist på begge bakbeina.. er jo en del belastning og man ser jo på beina hennes at de har en litt unormal beinstilling... men den whippeten eller hva det er har jo den livsgleden da! hvorfor ta fra den det når den klarer seg helt utmerket met bare to bein?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...