Gå til innhold
Hundesonen.no

Heikki, Tinka og Lotta

Payamon

Recommended Posts

Skrevet

Heikki, Tinka og Lotta møttes i Lillestrøm i går for å leke og sosialiseres litt, her kommer noen bilder!

IMG_1365.jpg

IMG_1368_1.jpg

IMG_1369_1.jpg

IMG_1374.jpg

IMG_1381_1.jpg

IMG_1395.jpg

IMG_1399.jpg

IMG_1406.jpg

IMG_1410.jpg

IMG_1423.jpg

IMG_1428.jpg

IMG_1431.jpg

Takk for fint treff. :D

Skrevet

*lalalalalalalalala* De er IKKE søte! De er IKKE søte... Blondiemamma ble IKKE valpesyk nå... lalalalala... herregud for noen nydelige pelsdotter.. Ikke sundt å vise frem sånne bilder. Nydelige små pelsballene :D

Skrevet

å herregud,jeg dør på meg! så herlige små bamser! :P:wub:

*snike seg til lillestrøm for å begå hundenapping* :P:P

Skrevet

Oi, så pene pene bilder! Og pene små søte valper :wub: Var artig treff ja, men vet ikke helt om jeg tør å gjøre det igjen dersom folk skal begynne å drive med hundenapping gitt :P

• 2 weeks later...
Skrevet

Heikki, Tinka og Lotta har vært på treff igjen! Tok ikke noe særlig med bilder fordi det var så mørkt, men filmet bittelitt. (Veldig mørkt for det også da i grunn :ahappy: ) Synes å huske at posten min blei sletta her en gang før fordi jeg posta YouTube videoer i en tråd, så jeg prøver å linke istedet:

Lotta, Heikki & Tinka http://www.youtube.com/watch?v=LwIDt3Of6yU...re=channel_page

TInka & Lotta http://www.youtube.com/watch?v=EXAzJKd6_RM...feature=channel

Lotta & Heikki

(Om ikke det er lov heller så går det an å søke på "Payamon" på YouTube).

Man ser nesten bare Lotta i mørket siden hun er hvit :cry:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• @Carro92 kan kanskje tipse om noen? Jeg kommer ikke på noen akkurat nå, men har jo møtt noen i tiden jeg var aktiv i hundesport, så mulig det dukker opp noen navn etterhvert.
    • Hei!  Noen som har erfaring med oppdrettere av Whippet på Østlandet som avler robuste og stødige valper? Som har mye (eller mest) fokus på mentalitet, gemytt og personlighet? (Som kanskje ikke bare lar deg velge den valpen du selv vil, men som prøver å matche personligheter?) Eller er ikke dette vanlig blant whippet?   Spør fordi vi er et hjem med barn, og ikke planlegger utstilling.    På forhånd takk for svar😊 
    • Det er nok en helt normal valp dere har. Det er mye arbeid og tålmodighet, og faser man må gjennom, rett og slett.
    • Vi har møttes ute å gått sammen på litt avstand før de har fått lov til å være løse og leke sammen. Han er ikke spesielt interessert i andre hunder. kan legge til at han er en hun med litt lite tegn. Går fra null til hundre. Han kan ligge å sove og Bergan våkner er det første han gjør å bite, og da voldsomt og ikke kose biting. Vi har ofte skjønt at dette er et tegn på at han må på do og prøver å ta han ut før dette skjer. Vi prøver også å få lagt han, avledet han før han blir overtrøtt, med noe varierende hell. Som sagt går han fra 0-100 når det først starter. vi har vært hos dyrlege og utelukket at det er noe galt. 
    • Når dere er med andre valper, har dere gått litt tur sammen først uten å hilse, eller bare sluppet de sammen for lek? Det er ofte litt voldsomt for dem, og bedre om de får bli vant til hverandre på trygg avstand og tid til å lese hverandre først, før de leker.  Ellers er det nok bare å være konsekvent og holde ut, siden tannfellingen knapt har startet.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...