Gå til innhold
Hundesonen.no

Heikki, Tinka og Lotta

Payamon

Recommended Posts

Skrevet

Heikki, Tinka og Lotta møttes i Lillestrøm i går for å leke og sosialiseres litt, her kommer noen bilder!

IMG_1365.jpg

IMG_1368_1.jpg

IMG_1369_1.jpg

IMG_1374.jpg

IMG_1381_1.jpg

IMG_1395.jpg

IMG_1399.jpg

IMG_1406.jpg

IMG_1410.jpg

IMG_1423.jpg

IMG_1428.jpg

IMG_1431.jpg

Takk for fint treff. :D

Skrevet

*lalalalalalalalala* De er IKKE søte! De er IKKE søte... Blondiemamma ble IKKE valpesyk nå... lalalalala... herregud for noen nydelige pelsdotter.. Ikke sundt å vise frem sånne bilder. Nydelige små pelsballene :D

Skrevet

å herregud,jeg dør på meg! så herlige små bamser! :P:wub:

*snike seg til lillestrøm for å begå hundenapping* :P:P

Skrevet

Oi, så pene pene bilder! Og pene små søte valper :wub: Var artig treff ja, men vet ikke helt om jeg tør å gjøre det igjen dersom folk skal begynne å drive med hundenapping gitt :P

• 2 weeks later...
Skrevet

Heikki, Tinka og Lotta har vært på treff igjen! Tok ikke noe særlig med bilder fordi det var så mørkt, men filmet bittelitt. (Veldig mørkt for det også da i grunn :ahappy: ) Synes å huske at posten min blei sletta her en gang før fordi jeg posta YouTube videoer i en tråd, så jeg prøver å linke istedet:

Lotta, Heikki & Tinka http://www.youtube.com/watch?v=LwIDt3Of6yU...re=channel_page

TInka & Lotta http://www.youtube.com/watch?v=EXAzJKd6_RM...feature=channel

Lotta & Heikki

(Om ikke det er lov heller så går det an å søke på "Payamon" på YouTube).

Man ser nesten bare Lotta i mørket siden hun er hvit :cry:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det er veldig vanskelig å si hva som er "bedre" uten å vite hvordan forutsetningene ser ut. Hvis det er hjelp til rasevalg du vil ha så er det kanskje greit å lage en egen tråd til det med informasjon om hvilken erfaring du har med hund, hvordan hverdagen din ser ut, hvor mye aktivitet vil hunden få, har du planer om noe målrettet aktivitet/sport osv. Hvilke kriterier har du mtp. lyd, pelsstell, støvsuging, størrelse på hunden?  Med denne informasjonen er det lettere å gi råd om en rase som kan passe til ditt potensielle hundehold. Det er helt sikkert flere raser som kan passe kriteriene, og mange som ikke gjør det. 
    • Svarer dere begge to her. Ser at dette kanskje er en god grunn til å vurderer andre raser. Kanskje Aussie eller Collie er bedre?
    • Har ofte erfaring med at de jeg spør på utstillinger eller andre stevner bare roser hunderaser helt og forteller kun det positive. De jeg snakka med på messen var kun positive til rasen.
    • Jeg har møtt noen fine individer, men ikke nok til at jeg tenker at rasen er en fin og god brukshund. Alt for mye merkelig mentalitet ute å går, og allergi og hd
    • Hunder lever fint med tre ben, jeg ser ikke at en amputert tå vil utgjøre store problemer for en såppas sprek rase. Hvis hunden ellers er frisk og sprek ville jeg gjort det, selv om den er godt voksen. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...