Gå til innhold
Hundesonen.no

Dyreportretter

Grim

Recommended Posts

• Svar 95
  • Created
  • Siste svar

Åh - det hadde vært så stilig om noen fikk til å tegne krøllebølle, da. Men vil du ha bilde av hele kroppen, type oppstillingsbilde, eller skal jeg prøve å finne et hodebilde, f.eks. der hun er relativt kortklippet på snuten? :ahappy:

Det enkleste er kanskje "poseringsbilder"

desember_067.jpg

Jeg har manko på originaler på denne pcen gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke jeg som har tegna, men fikk nettopp en gave fra ei venninne av meg som bor borti USA (hun er fransk da, så vi har jo aldri møttes :ahappy:). Anyway, hun skulle tegne en irsk setter, siden jeg stadig syns de er blandt de peneste hundene som finnes, og så tenkte hun at siden jeg var så oppspilt over å få meg valp da hun begynte på den (i oktober, tror jeg) ville hun tegne en valp også :angry: At valpen endte opp med å ligne litt på Heikki var helt tilfeldig :cheer:

kiriban_4_444_by_Uinn.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest janson

Har hatt en lang «tørkeperiode», men nå i høst begynte jeg å tegne igjen, så jeg legger ut et par stykker her! Første er min egen hund som jeg mistet i august, tegnet i ettertid for Illustration Friday. Brukte vel 1 time på den. De to siste er fra jula, hunder fra Kennel Bukkene Bruse. Lovte oppdretteren, en tidligere nabo, en tegning en gang i tiden.

post-4764-1231454327_thumb.jpg

post-4764-1231454345_thumb.jpg

post-4764-1231454358_thumb.jpg

(Første gang jeg har lagt ved bilder her, så nå er jeg spent på om alt går som det skal!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :rolleyes2: Det er også den eneste som er ordenltig scannet inn, de andre er litt urettferdig behandla, for jeg har bare tatt bilder av tegningene med dertil dårlig lys/blitz osv., så de ser litt bedre ut i virkeligheten (heldigvis).

signeres :whistle:

Schæfervalpen er min hihi <3

og bildet henger i stua gitt :sleep: veldig fint bilde :yawn:

Skal jeg scanne inn for deg caroline? :yes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caroline: må si jeg syns den islendingen var helt nydelig.

Jeg tegner en del hest, men aldri med rytter, for jeg fåkke til mennesker *flire*

Her er noen få tegninger jeg har laget:

Pensjonatet_090.JPG

Pensjonatet_083.JPG

Pensjonatet_082.JPG

Pensjonatet_081.JPG

Beklager kvaliteten, men bildene er tatt med digitalkamera i relativt dårlig lys. :rolleyes2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å si ifra hvis noen vil tegne det bildet jeg har på venstre side, av Baghera. Sender det gjerne i stor versjon til noen! :sleep:

Jeg skulle gjerne prøvd! :rolleyes2: Jeg må bare ha mere tegneark først. Men du må gjerne sende bildet, så tegner jeg når jeg får handlet mere ark. :whistle: (men ingen garantier altså, rynkefjes er VANSKELIG!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...