Gå til innhold
Hundesonen.no

En liten valp fra Scarlet-Red


Scarlet

Recommended Posts

Så nydelig :P Men er det ikke Mala som er tanten hennes ? Håper virkelig ikke at hun også får hd. :P

Ja det er Mala som er tanten. Mor er helsøster av Mala, dog ikke kullsøster :P Får håpe det hopper over det leddet ja :P

Kjepe søt er hun Gunn! :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nydelig :whistle: Men er det ikke Mala som er tanten hennes ? Håper virkelig ikke at hun også får hd. :P

Mammaen til denne er Scarlet-Red's Queen Sheeba og hun er mormor til Mala. Dessuten er denne valpens pappa av helt andre linjer.

Så ikke engst deg så mye om HD enda :P .

Men utrolig høflig av deg å minne meg på Mala...............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er Mala som er tanten. Mor er helsøster av Mala, dog ikke kullsøster :P Får håpe det hopper over det leddet ja :P

Kjepe søt er hun Gunn! :whistle:

Takk Silje. Liker henne godt selv også. Men Mala er ikke helsøster til Leah vett du. Det er Tiny som er det. Leah er datter av Sheeba og ikke Nemi :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men utrolig høflig av deg å minne meg på Mala...............

Hva mener du med det?

Takk Silje. Liker henne godt selv også. Men Mala er ikke helsøster til Leah vett du. Det er Tiny som er det. Leah er datter av Sheeba og ikke Nemi :P

Ja guri det er sant det :whistle::P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihihihi det fort gjort at det går i surr :whistle: . Men spennende blir det. Du får ta en titt før de reiser fra meg :P . Kanskje jeg skal ta bunten med ut til deg, så jeg får holdt det jeg har lovet deg :P .

Når det gjelder det med Mala, så vet du jo at hun er et av mine hjertebarn, og at jeg synes det er fryktelig trist med omstendighetene hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihihihi det fort gjort at det går i surr :whistle: . Men spennende blir det. Du får ta en titt før de reiser fra meg :P . Kanskje jeg skal ta bunten med ut til deg, så jeg får holdt det jeg har lovet deg :P

Heldigvis har jeg valpeplaner, ellers hadde jeg vel nok kunnet bli fristet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mammaen til denne er Scarlet-Red's Queen Sheeba og hun er mormor til Mala. Dessuten er denne valpens pappa av helt andre linjer.

Så ikke engst deg så mye om HD enda :P .

Håper de blir like herlige som Mala , har ofte besøk av mala og hun er virkelig en super hund :whistle:

Men utrolig høflig av deg å minne meg på Mala...............

Hva mener du med det? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...