Gå til innhold
Hundesonen.no

Da blir jeg kanskje forvert :)


Guest Vicky

Recommended Posts

nå kan du slutte å lage bråk syns jeg! Mine valg er godt gjennomtenkt, tro meg. Det blir Papillon, det er jeg 100% sikker på, men hvis ventelista blir lang blir det først aussie på for. Jeg har et langt liv foran meg(forhåpentligvis) og jeg får sjansen til Papillon. Det er en rase jeg har veldig lyst på, men jeg må kanskje vente litt med den :D og det går fint. Jeg har masse tålmodighet.

Det er stor forskjell på ranch linjer. Det forklarte jeg deg over msn vettu. Jeg blir selvsagt nødt til og har lyst til å satse 110 % hvis jeg skal ha Colt. Dette er en 100% bruks aussie, og den fortjener og trenger masse aktivisering. Hund er det jeg satser 100% på vettu. Plager det deg at jeg kanskje skal ha aussie på for? siden du sjaser så om det, og klager. Du begynner ikke innlegget med å være hyggelig, men klage og sutre. Jeg gidder ikke å diskutere med deg, for du er bare ute etter å finne feil ved folk som meg.

Hvordan kan du snakke om ventelista på papillon når du var garantert valp fra det neste kullet? Jeg er ikke ute etter å lage bråk, men jeg syns ikke det kan være så godt gjennomtenkt som du sier når dette er den tredje hunden i løpet av noen måneder du har bestemt deg for å ha (aussie fra Vicky, papillon, Colt).

Da jeg skulle ha ulvehund var jeg hvertfall bombesikker på at jeg skulle ha ulvehund, uansett om jeg måtte vente i to år på et kull som passet. Jeg tok jo ikke skotsk hjortehund selv om den nesten er klin lik, og de hadde kull rett i nærheten :)

Det plager meg ikke at du skal ha aussie, hvorfor skulle det gjøre det? Du har jo en fra før. Tviler ikke på at du kommer til å gi den det den trenger, jeg er bare forbauset over at du ombestemmer deg igjen :?

Jobb med din egen hund istedenfor å bare lete etter feil ved meg :P

Den setningen der kunne du spart deg for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan du snakke om ventelista på papillon når du var garantert valp fra det neste kullet? Jeg er ikke ute etter å lage bråk, men jeg syns ikke det kan være så godt gjennomtenkt som du sier når dette er den tredje hunden i løpet av noen måneder du har bestemt deg for å ha (aussie fra Vicky, papillon, Colt).

Da jeg skulle ha ulvehund var jeg hvertfall bombesikker på at jeg skulle ha ulvehund, uansett om jeg måtte vente i to år på et kull som passet. Jeg tok jo ikke skotsk hjortehund selv om den nesten er klin lik, og de hadde kull rett i nærheten :)

Det plager meg ikke at du skal ha aussie, hvorfor skulle det gjøre det? Du har jo en fra før. Tviler ikke på at du kommer til å gi den det den trenger, jeg er bare forbauset over at du ombestemmer deg igjen :?

Den setningen der kunne du spart deg for.

jeg skal garantert ha Papillon, men er ventelista lang blir jeg antageligvis forvert først. Det plager ikke meg, for jeg har et langt liv foran meg regner jeg med. Det blir bare litt annerledes rekkefølge på ting. Det er fortsatt helt sikkert at jeg skal ha Papillon, men det er snakk om når. Det var aldri 100% sikkert at jeg fikk fra neste kull, det var bare antageligvis. de derre 100% dine kan du fortelle meg hvor du fikk fra, for jeg husker at jeg sa antageligvis. Husk at ting skjer. Og i mitt tilfelle er jeg interessert i to flotte hunderaser. Og at du bare klarer å syns at en er brilliant er ditt problem, ikke mitt.

Den setningen passet bra, for i forbindelse med meg har du som regel bare kommet med negative ting. Til og med blandet personlige ting inn på et forum!! er dette riktig av en moderator? Er det riktig av en mod å kun vise fiendtlighet mot en av medlemmene av forumet? Jeg har ikke gjort det ovenfor deg. Jeg hadde kun positive tanker om deg helt til du begynte med ditt spill. Som sagt, jeg har ikke noe imot deg, men det du gjør er ikke riktig. Når skrev du sist noe positivt i forbindelse med meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist jeg skrev noe positivt? Vel, hva med sist jeg snakka med deg på msn? :roll:

Og jeg sier IGJEN at min rolle som moderator har ikke så mye med hva jeg skriver å gjøre.. Moderatorrollen er bare noe jeg har for å slette doble innlegg, holde ro og prøve å holde folk til emnene, ikke leke maktsyk.

Det er ikke sånn at jeg er så trangsynt at jeg kun liker EN rase. Men det er veldig få raser jeg liker. Og når jeg først hadde bestemt meg for en, var jeg så sikker at ingenting kunne få meg til å ombestemme meg :)

Jeg syns jo det er både spennende og flott at du skal kanskje bli forvert. Men da håper jeg du faktisk gjennomfører det så det ikke bare blir med snakket :P Hehe.. Vet jo at hund er en livsstil for deg.

PS: Har vært veldig negativ i det siste, og det er ikke bare mot deg, så jeg håper ikke du tar det alt for personlig. Har en dårlig periode tror jeg, men skal ta meg selv i nakken og skjerpe meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist jeg skrev noe positivt? Vel, hva med sist jeg snakka med deg på msn? :roll:

Og jeg sier IGJEN at min rolle som moderator har ikke så mye med hva jeg skriver å gjøre.. Moderatorrollen er bare noe jeg har for å slette doble innlegg, holde ro og prøve å holde folk til emnene, ikke leke maktsyk.

Det er ikke sånn at jeg er så trangsynt at jeg kun liker EN rase. Men det er veldig få raser jeg liker. Og når jeg først hadde bestemt meg for en, var jeg så sikker at ingenting kunne få meg til å ombestemme meg :P

Jeg syns jo det er både spennende og flott at du skal kanskje bli forvert. Men da håper jeg du faktisk gjennomfører det så det ikke bare blir med snakket :P Hehe.. Vet jo at hund er en livsstil for deg.

PS: Har vært veldig negativ i det siste, og det er ikke bare mot deg, så jeg håper ikke du tar det alt for personlig. Har en dårlig periode tror jeg, men skal ta meg selv i nakken og skjerpe meg!

Bare blir snakket? Jeg har fortsatt litt tid. Man skal ikke bare gjøre ting uten å ha tenkt nøye gjennom. Hun ene eieren er nå i USA, så jeg må vente litt med å få foravtalen så jeg kan bestemme meg. Jeg skal ikke bare ha hunden som familiehund og trene hverdagslydighet. Jeg er nøye med hvert steg jeg tar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres spennende ut :P Blir moro å følge med på om det blir miniatyr eller Aussie da!

haha :P ja, det er jeg helt enig i :P Elsker begge rasene... så nå får vi se hvordan resultatet blir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha :P ja, det er jeg helt enig i :P Elsker begge rasene... så nå får vi se hvordan resultatet blir.

Skjønner at det er spennende å ikke vite hva det blir til.. Holdt på å daue når jeg ikke visste om det ble nok valper til meg i portisklullet til oppdretteren vår. Holdt nesten på å ta en hannvalp fra et annet kull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at det er spennende å ikke vite hva det blir til.. Holdt på å daue når jeg ikke visste om det ble nok valper til meg i portisklullet til oppdretteren vår. Holdt nesten på å ta en hannvalp fra et annet kull.

ja, man blir helt over yr... gleder meg utrolig :P Det var flott at du fikk den valpen du ønsket deg da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...