Gå til innhold
Hundesonen.no

Kita og Nanti

armagnac

Recommended Posts

Guest Luckystaff
Skrevet

De er så utrolig nydelige...

kommer bildene av de blå snart og eller? :)

• Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

ja da har jeg snakka med oppdretter :rolleyes: drar nedover til Skåne og valpene kl. 07.00 den 23. januar :D blir bare meg og storesøss, men det blir en knallbra tur :)

fant ut at vi tar bilen, siden det var 2000,- for tåg! EN vei :shocked: blir mye billigere å kjøre selv da :closedeyes:

så ligger vi over i Malmö til den 24. :rolleyes:

kan nok tenkes at dataen blir med, sammen med kamera :)

må jo oppdattere litt på doggis underveis :D

Skrevet

det har kommet nye bilder, men får forsatt ikke til å legge dem opp :) de kommer en dag hvis jeg får til=)

de har i hvertfall blitt skikkelig nydelige nå :) ser til og med forskjell på dem nå ;)

blitt 4 uker og begynner å likne på GD ;)

Ylbert skal også til Norge da;) til Brumunddal, så mulig han skal sitte på med oss hjem til Norge;)

Skrevet
det har kommet nye bilder, men får forsatt ikke til å legge dem opp :) de kommer en dag hvis jeg får til=)

de har i hvertfall blitt skikkelig nydelige nå :) ser til og med forskjell på dem nå :P

blitt 4 uker og begynner å likne på GD ;)

Ylbert skal også til Norge da;) til Brumunddal, så mulig han skal sitte på med oss hjem til Norge;)

Hvis du leter litt på (skal "springe" og sjekke hva det het) tror jeg du finner en tråd om det der ang. bildene ;) Jeg måtte slette noen av mine tidligere bilder her, men hvis du leser litt der finner du sikkert en bedre løsning ;)

Edit: Det het Generelt ja ;) Se litt på foto greinere der :P

Guest Luckystaff
Skrevet

hehe...småsøsken assa!! :) får du fortsatt ikke til å legge ut bilder? :) kan legge ut for deg jeg...bare de blå tispene du skal legge ut? eller alle? ;)

Guest Luckystaff
Skrevet

Blå tispe 1

b-tik1-4v.jpg

Blå tispe 2

b-tik2-4v.jpg

Blå tispe 3

b-tik3-4v.jpg

Også Yaeger da, den blå hannen...

yaeger-4v.jpg

Guest Luckystaff
Skrevet

Svart tispe 1

s-tik1-4v.jpg

Svart tispe 2

s-tik2-4v.jpg

Svart tispe 3

s-tik3-4v.jpg

Også Ylbert da, den svarte hannen som skal til Norge

Ylbert-4v.jpg

Skrevet
Hvis du leter litt på (skal "springe" og sjekke hva det het) tror jeg du finner en tråd om det der ang. bildene :P Jeg måtte slette noen av mine tidligere bilder her, men hvis du leser litt der finner du sikkert en bedre løsning :D

Edit: Det het Generelt ja :P Se litt på foto greinere der :P

Ops :D

Det er under: Drift og utvikling, Spørsmål og tilbakemeldinger fra medlemmene. Der er det "klistret" noen tråder om bilder :P

Skrevet

nå er vi endelig i skåne :rolleyes: ligger på segnga på hotellet og bare koser meg :lol: håper tiden går fort til i morra, for kl. 11 skal vi være hos Norbert og Christina=)

så folkens, i morgen blir det skikkelig oppdattering om hvordan ting er og blir :)

har med kamera, så skal ta masse fine bilder :rolleyes:

Guest Luckystaff
Skrevet

Nå må du se å få lagt ut noen bilder av det lille vidunderet søs!!! :ahappy: du har da MASSEVIS av bilder!! :flowers:

Skrevet

du må gjerne legge inn noe du, husker ikke hvordan jeg skulle gjøre det :flowers::ahappy:

prøvde å kopiere de som link fra nettby, men tror ikke det funka!

Guest Luckystaff
Skrevet

Her kommer noen bilder av det lille nurket som skal bli lillesøs om kort tid...

Boarhunters Yakita 5 uker:

Yakita_5_uker_gamel.jpg

SDC10084.JPG

SDC10080.JPG

Skrevet

ja ho er nå bare kjempenydelig da<3 teller dager så det holder her:P

har fått fri fra jobben i en uke når ho kommer hit:D sånn at vi får tid til å bli kjent og ho blir trygg:)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...