Gå til innhold
Hundesonen.no

Rase-gjettelek


TollerRetriver

Recommended Posts

  • Svar 673
  • Created
  • Siste svar

Juks? Sjekker du de fleste linkene her inne så har de fleste lastet ned bildet til sin eget fotoalbum fordi det ikke skal kunne gå an å sjekke opp linken til bildet. Jeg sjekker bare linken når jeg ikke finner ut rasen selv, og ikke gidder å være med i konkurransen. har jeg vært så veldig aktiv i konkurransen her siste dagene? En konkurranse SKAL være vanskelig, og det skal ikke være så enkelt at man kan trykke på linken å få opp rasenavnet. Det er vel derfor flere og flere av oss også laster ned bildet til sin egen photobucket/fotoknudsen album for så å legge det ut her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har Wilma og Sansibar bilder som begge er linket til Elerine på photobucket? Har du to bruker profiler her inne Wilma??

Niks, det har jeg ikke :) Sansibar er veninnen min. Vi snakket litt på msn, mens jeg surfet på doggis, også så jeg at hun hadde skrevet her. Hun hadde jo gjettet riktig rase ;) Så lurte hun på hvordan hun skulle legge ut bilde av rasen hun hadde valgt, og siden hun ikke har egen photobucket, så lastet jeg opp bildet for henne :P Så enkelt er det :P

Jeg tror sanisbar er venninnen til wilma..?

Jepp, jepp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...