civga Skrevet 8. Juli 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2010 Herregud for en dunball! Men har du kupert han? Hvor har han gjemt halen sin? En plass langt inni all den fluffy valpepelsen kanskje? *dån* Jeg vil hilse pååå! Ja, jeg tenkte jeg måtte kupere han før vi tok oppstillingsbilder av han ^^ Hehe, neida, de er nok under all den dunpelsen Han er HÆRLIG Hvis han er borte en dag veit du hvor han er Så bra at du advarer meg Da vet jeg hvem jeg skal kontakte når/om han blir borte Jeg luska på han i Trondheim og han var jo sååå søt Han var så glad når noen kom bort til han og hilste på. Han ELSKER oppmerksomhet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 9. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 9. Juli 2010 Ja, jeg tenkte jeg måtte kupere han før vi tok oppstillingsbilder av han ^^ Hehe, neida, de er nok under all den dunpelsen Så bra at du advarer meg Da vet jeg hvem jeg skal kontakte når/om han blir borte Han var så glad når noen kom bort til han og hilste på. Han ELSKER oppmerksomhet Jeg turte aldri å gå bort da, bare koste litt på avstand Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civga Skrevet 9. Juli 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Juli 2010 Jeg turte aldri å gå bort da, bare koste litt på avstand Hvorfor kom du ikke bort og hilste på? Hverken, jeg, Kenzo eller valpen biter ^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 14. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2010 Må bare dele et bilde av kullbror Jakko som er på besøk hos meg nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 15. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2010 Hvorfor kom du ikke bort og hilste på? Hverken, jeg, Kenzo eller valpen biter ^^ Fordi jeg er litt feig av meg Så nydelig kullbror også var Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civga Skrevet 16. Juli 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2010 Må bare dele et bilde av kullbror Jakko som er på besøk hos meg nå Sååå fin kullbror Jakko er! Han har de bedårende øynene, sukk Fordi jeg er litt feig av meg Så nydelig kullbror også var Okei da Men neste gang du ser oss må du komme bort Vi biter ikke, okei kanskje Kodak biter litt, men pytt pytt Jeg ser at jeg har glemt og skrive hit på sonen at Kenzo har fylt 2 år! Han hadde bursdag 4. juli. Fine fine Kenzo'n min Nakenhunden Igår ble klørne til Kodak klipt, det takler han kjempe fint. Siden det gikk så greit klipte jeg også all den lange pelsen som er under og rundt potene, nå har lille Kodak kjempe fine runde labbetusser. Han satt så rolig og så på. Når man får godbit jevnlig sitter man likegodt stille og venter på mer godt. Pelsen rundt ørene ble også klipt. Det kilte litt i begynnelsen, etter litt leking var det helt greit at mor klipte videre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
armagnac Skrevet 16. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2010 Grattis til Kenzo, han er like vakker naken som med kåpe Vakker er han!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civga Skrevet 18. Juli 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2010 Grattis til Kenzo, han er like vakker naken som med kåpe Vakker er han! Tusen takk! Ja, fine Kenzo er så fin så, selv uten pels også ^^ Nå har jeg hatt Kodak hos meg i 2 uker, det virker ikke som at han har vært her så lenge. Var det ikke forrige lørdag jeg fikk han? Kenzo og Kodak går super godt overens og leker og har det så gøy sammen. Men Kenzo er flink og si ifra når det blir for mye og han blir lei. Det liker jeg. Kodak er en glad liten valp som elsker alle, han logrer med hele kroppen sin, herlig syn for mor! Vi har også begynt å trene klikkertrening sånn smått. Han elsker lyden av klikkerten og har forstått at når han hører klikk får han godbit. Kodak har vokst kjempe masse syns jeg. Har ikke tatt 9 ukers oppstillingsbilde av han, men på tirsdag blir Kodak 10 uker, og da skal jeg få tatt nye oppstillingsbilder av han. 8 uker gammel. Akkurat kommet hjem til oss. * 9 uker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civga Skrevet 25. Juli 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Juli 2010 Kodak er nå 10 uker gammel også har vi tatt oppstillingsbilde, men har glemt å legge det ut her. Han bare vokser og vokser, helt utrolig hvor fort han må vokse, for min del kunne han vært liten litt lenger Han har god appetitt og spiser som en hest om han får lov. Han har lært ordet værsågod. Når jeg legger matskålen på gulvet stirrer han på meg og venter på ordet. Når han spiser så logrer han i ett og er bare så glad! Han elsker også vann. Liker å løpe i elva med nesen under vannet og søle litt, det syns han er det beste! Her kommer 2 bilder av lille trollet :rolleyes2: Oppdaterer senere om midnattsolhoppet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civga Skrevet 28. Juli 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Juli 2010 Nå har Kodak blitt 11 uker gammel, han bare vokser og vokser! Han nyter valpetiden og vi har enda ikke begynt å trene noe særlig. Kodak har lært hva klikker betyr og lært seg og stå pent. Jeg satser heller og sosialisere han nå med nye ting og omgivelser som jeg tror vil være supert i ettertid. Så kan vi begynne med lp treningen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 29. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2010 Blir ikke mindre valpesjuk av å se en så nydelig sak altså Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sham Skrevet 29. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2010 Herregud for en nydelig liten sak!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civga Skrevet 29. Juli 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2010 Han er bare en fantastisk herlig valp, og jeg koser meg med valpelukten hans, han har enda valpeånde og det er bare så godt ^^ Jeg blir bare mer forelsket i han for hver dag som går Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 29. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2010 FOR noen deeilige poter! Store og gode! Herlig liten kar han der! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 29. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2010 For en utrolig hærlig liten sak Og for noen deilige poter! Får lyst å koseklemme hele valpen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civga Skrevet 30. Juli 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2010 Ja, han er en ordentlig liten labbetuss Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 30. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2010 Utrolig herlig han er *Valpesyk* Han begynner å bli litt mere langbent nå ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 30. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2010 Så herlig han er Virker som at han har lært stå og bli? Eller hvordan får du så mange fine bilder? Jeg har prøvd med Mayla, så jeg vet det ikke er lett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civga Skrevet 1. August 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. August 2010 Utrolig herlig han er *Valpesyk* Han begynner å bli litt mere langbent nå ja Forstår godt at du er valpesyk! Ja, nå er det bare bein i han lille Kodak. Og enda lenger skal de bli Så herlig han er Virker som at han har lært stå og bli? Eller hvordan får du så mange fine bilder? Jeg har prøvd med Mayla, så jeg vet det ikke er lett Jeg har kameran på selvutløser når jeg tar bilder, ikke så lett å få gode bilder når man skal stille opp hunden og ta bilde. Det blir nok mange mislykket bilder før de blir bra Men takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civga Skrevet 10. August 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. August 2010 Supersnille Marit har sendt bilder til meg som hun tok av meg og Kenzo på lørdag i NKK Tr.heim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civga Skrevet 10. August 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. August 2010 Også noen bilder som jeg har tatt i det siste Bestfriends Han elsker ballen sin. Som dere ser så er Kodak veldig flink å bli stående mens jeg løper bort til kameran og tar bilder av han Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 11. August 2010 Rapporter Share Skrevet 11. August 2010 Så utrolig søt Jeg vet ikke om det står tidligere i tråden, men hvorfor skaffet du deg enda en til Aussie? Var det en spesiell kombinasjon du likte godt som skulle ha valper? Savner du noe hos Kenzo som du håper å få i Kodak? Eller ville du bare ha enda en hund? Jeg er meget nysgjerrig av meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 11. August 2010 Rapporter Share Skrevet 11. August 2010 Fine er dem, begge to Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 11. August 2010 Rapporter Share Skrevet 11. August 2010 Så utrolig søt Jeg vet ikke om det står tidligere i tråden, men hvorfor skaffet du deg enda en til Aussie? Var det en spesiell kombinasjon du likte godt som skulle ha valper? Savner du noe hos Kenzo som du håper å få i Kodak? Eller ville du bare ha enda en hund? Jeg er meget nysgjerrig av meg Jeg er så frekk at jeg må svare litt her så du slipper å være så nysgjerrig *ler* Kenzo har hatt vondt og haltet av-og-på i det siste, og Linn er jo veldig aktiv både med agility og utstilling at det er nok fint å ha to hunder å "bytte på" Om det skulle vise seg nå at Kenzo ikke kan gå mer agility, så var det jo skikkelig superflaks at lille Kodak kom så fort Dessuten må det jo være himmelen å ha to aussies i huset som kan leke og omgås hverandre Resten kan sikkert Linn selv fortelle *ler* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 11. August 2010 Rapporter Share Skrevet 11. August 2010 Kenzo er så utrolig vakker, har aldri sett en hund som har så mye uttrykk som han Håper virkelig du finner ut av haltheten hans, og at det ikke er noe alvorlig. Kodak er utroooolig søt Flink til å stå også! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts