xxx12345 Skrevet 14. Desember 2008 Rapporter Skrevet 14. Desember 2008 Noen som har forslag til en søt julefilm på maks 1 1/2 time?
Maren Skrevet 14. Desember 2008 Rapporter Skrevet 14. Desember 2008 The nightmare before christmas The Grinch Flåklypa Grand Prix (synes den hører til i jula jeg)
tulip Skrevet 14. Desember 2008 Rapporter Skrevet 14. Desember 2008 Tre nøtter til askepott! Det er èn julaften jeg ikke fikk sett denne, og jeg var muggen ut året...
xxx12345 Skrevet 14. Desember 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Desember 2008 Tre nøtter til Askepott utgår, den skal sees på juleaften. Grunnen er at vi skal se en film på skolen på torsdag, og planen var Love Actually. Men siden den er 2 timer og 10 min lang så går det ikke siden vi bare har 1 1/2 time til rådighet før andre klasser skal ha filmsalen.
Carma Skrevet 14. Desember 2008 Rapporter Skrevet 14. Desember 2008 "A christmas carol" er jo søt. Finnes i hundre innspillinger og jeg vet ikke hvor lang den er, men neppe så lang...? Eller hva med noe tåpelig som "Alene hjemme" eller den der Chevy Chase-filmen som alltid går minst en gang i året...? National Lampoon's Christmas Vacation? Ellers finnes det jo flere søte tegnefilmer som er julete... Kommer jo an på hvem som skal se da! Eller "Elf".... er 97min da.
Pion Skrevet 14. Desember 2008 Rapporter Skrevet 14. Desember 2008 The nightmare before christmas, som nevnt over her! Er på *sjekke imdb*... 76 minutter! Reisen til julestjernen? Hjemme alene (er det ikke jul i den?)
xxx12345 Skrevet 14. Desember 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Desember 2008 De som skal se filmen er niendeklassinger. Ser ikke helt for meg grøssere osv
Carma Skrevet 14. Desember 2008 Rapporter Skrevet 14. Desember 2008 De som skal se filmen er niendeklassinger. Ser ikke helt for meg grøssere osv Noe morsomt da? Tegnefilmer og sånt blir kanskje for tøft for de kule gutta.....? The Grinch er jo kul da... Men den er litt lang, tror jeg...
xxx12345 Skrevet 14. Desember 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Desember 2008 Noe morsomt da? Tegnefilmer og sånt blir kanskje for tøft for de kule gutta.....? Jepp, noe søtt og morsomt. Spekulerer på The Stone Family - men den hadde jeg tenkt å vise i morgen. Da må jeg finne en ny film til i morgen ettermiddag, og alle filmene jeg har her er for lange..
Carma Skrevet 14. Desember 2008 Rapporter Skrevet 14. Desember 2008 Jepp, noe søtt og morsomt. Spekulerer på The Stone Family - men den hadde jeg tenkt å vise i morgen. Da må jeg finne en ny film til i morgen ettermiddag, og alle filmene jeg har her er for lange.. Men den National Lampoon-saken da? Den pleier å være en hit.... Jeg synes han duden er skikkelig plagsom, men det er nå bare meg.... Den er.... *sjekke* 97 minutter.... Min erfaring er at det rekker man på en dobbelttime.
Papillon Skrevet 14. Desember 2008 Rapporter Skrevet 14. Desember 2008 Reisen til julestjernen Den ser jeg alltid på julaften. Hvis den er for lang får du bare holde de inne i friminuttet. Gjør alltid læreren vår med oss, hehe!
Kira Skrevet 14. Desember 2008 Rapporter Skrevet 14. Desember 2008 Hva med tegnefilm med adam sandler? Den heter Eight Crazy Nights og er på 76min. Julefilm faktisk...
Kristiin Skrevet 14. Desember 2008 Rapporter Skrevet 14. Desember 2008 vi kikka på polarekspressen når vi gikk i 9ende! koslig film og se med klassen
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar