Gå til innhold
Hundesonen.no

Julefilm på maks 1 1/2 time

xxx12345

Recommended Posts

Skrevet

Tre nøtter til Askepott utgår, den skal sees på juleaften.

Grunnen er at vi skal se en film på skolen på torsdag, og planen var Love Actually. Men siden den er 2 timer og 10 min lang så går det ikke siden vi bare har 1 1/2 time til rådighet før andre klasser skal ha filmsalen.

Skrevet

"A christmas carol" er jo søt. Finnes i hundre innspillinger og jeg vet ikke hvor lang den er, men neppe så lang...?

Eller hva med noe tåpelig som "Alene hjemme" eller den der Chevy Chase-filmen som alltid går minst en gang i året...? National Lampoon's Christmas Vacation?

Ellers finnes det jo flere søte tegnefilmer som er julete... Kommer jo an på hvem som skal se da! :lol:

Eller "Elf".... er 97min da.

Skrevet

The nightmare before christmas, som nevnt over her! Er på *sjekke imdb*... 76 minutter!

Reisen til julestjernen?

Hjemme alene (er det ikke jul i den?)

Skrevet
De som skal se filmen er niendeklassinger. Ser ikke helt for meg grøssere osv :lol:

Noe morsomt da? Tegnefilmer og sånt blir kanskje for tøft for de kule gutta.....?

The Grinch er jo kul da... Men den er litt lang, tror jeg...

Skrevet
Noe morsomt da? Tegnefilmer og sånt blir kanskje for tøft for de kule gutta.....?

Jepp, noe søtt og morsomt. Spekulerer på The Stone Family - men den hadde jeg tenkt å vise i morgen. Da må jeg finne en ny film til i morgen ettermiddag, og alle filmene jeg har her er for lange..

Skrevet
Jepp, noe søtt og morsomt. Spekulerer på The Stone Family - men den hadde jeg tenkt å vise i morgen. Da må jeg finne en ny film til i morgen ettermiddag, og alle filmene jeg har her er for lange..

Men den National Lampoon-saken da? Den pleier å være en hit.... Jeg synes han duden er skikkelig plagsom, men det er nå bare meg.... :lol:

Den er.... *sjekke* 97 minutter.... Min erfaring er at det rekker man på en dobbelttime. :D

Skrevet

Reisen til julestjernen :lol: Den ser jeg alltid på julaften. Hvis den er for lang får du bare holde de inne i friminuttet. Gjør alltid læreren vår med oss, hehe!

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Jeg er ute etter en hund som skal brukes til soppsøk, evt. blodspor.    Men hvilken hund skal man velge? Jeg har vurdert både springer og cocker spaniel, men syns kanskje at det er mange «pyntehunder» og ikke så mange med fokus på nesa. Ikke at det er noe galt i det altså! Man har selvfølgelig ulik bruk for hunden sin🙌  Jeg vurderer derfor andre hunderaser men vil gjerne høre andres erfaringer/ meninger om både spaniel og andre hunderaser.  Selv driver jeg med jakt, og har en Vorsteh og en tysk Jaktterrier. Jeg har erfaring med nosework, blodspor og litt ettersøk. Begge hundene mine krever mye aktivisering og stimuli. Derfor er jeg ikke redd for en hund som krever mye. Gjerne mellomstor eller liten i størrelsen. 
    • Har du lest rasebeskrivelsene hos raseklubbene? Dette er tre ganske forskjellige raser.
    • Hvordan er en kromfohrlander og kooiker og hovawart? 
    • Det er helst jeg som tar ansvar for fôr, tur og trening. Siden jeg jobber langvakter har jeg jo også mye fritid, så det blir veldig naturlig at jeg har hovedansvaret. Men skal prøve å få de andre i huset til å ta i mer.  Begynne med å få en av de andre i huset til å ta han ut når jeg kommer hjem, slik som du foreslår 👍
    • Har god erfaring med Baggen softbelt. Ser de har det hos Troll. Det kan oppleves som litt klumpete for jogging, men til gåtur er det supert. Vet ikke hva du tenker om frontfestet der men jeg har ikke opplevd problemer med det.  Jeg liker spesielt at dempingen er i selve beltet så jeg kan bruke det båndet jeg vil. Ikke alltid så praktisk med strikkbånd. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...