Bjørg Eva Skrevet 14. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2008 Min lille nye hund blir laget omtrent julaften om alt går etter planen Og jeg kan velge navn selv om jeg vil og kommer på noe lurt. Det er en flatcoated retriever hannhund og navnet får kennelnavnet først og skal inneholde Wish... Ville egentlig går for Wishful Dreams, men da mente samboer at det hørtes ut som en tispe... så det utgikk Wishful Thinking? XXX's Make A Wish Kanskje det hadde vært noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 14. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2008 JEG hadde ikke gått for Wishful Thinking, for meg er det et veldig ironisk og avfeiende uttrykk.. Har ingen forslag akkurat nå, men begynner å bli passe overtrøtt, så noe smart kan jo poppe opp etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørg Eva Skrevet 14. Desember 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2008 Ja, litt skeptisk jeg også.... lure forslag taes imot med takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 14. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2008 Wish Upon A Star Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 14. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2008 Wishing Well (ønskebrønn) A Granted Wish (et oppfylt ønske) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørg Eva Skrevet 14. Desember 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2008 Wish Upon A Star Wishing Well (ønskebrønn) A Granted Wish (et oppfylt ønske) Kjempefine forslag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moghrebi Skrevet 14. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2008 Wish Me Luck Wonderful Wishes Secret Wish Best Wishes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 14. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2008 Wish me luck synes jeg var stilig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aisa Skrevet 14. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2008 Dreaming Wish, Wishfull Dream... haha er trøtt her nå.. men syntes det første var fint iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 14. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2008 Your Wish Is My Command.. First Wish? Hmm, vanskelig å komme på noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørg Eva Skrevet 15. Desember 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2008 Kom på noe selv jeg... så kan i grunn andre mene hva de vil hehe, neida.... Takk for alle fine forslag Det landet på XXX's Wishmaster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 15. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2008 Kom på noe selv jeg... så kan i grunn andre mene hva de vil hehe, neida.... Takk for alle fine forslag Det landet på XXX's Wishmaster Synes det var kult jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørg Eva Skrevet 15. Desember 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2008 Synes det var kult jeg. Takk, det syns jeg også Ble tøft og ikke for sukkersøtt på en måte... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar