Julenissen Skrevet 11. Desember 2008 Rapporter Skrevet 11. Desember 2008 Jeg trenger nok en adresse, hvem er dette? H*n har dreads. Brukerens favorittraser er alle sammen korthårede og med brede brystkasser Brukeren er «kjent» for å kjefte på mennesker i parken. H*n har et talent for å skrive på en underholdende måte Har en gang truffet på en minigris i bånd Hva er brukernavnet til denne personen?? Svaret sendes på PM til meg, merk emnetittel med dagens dato. Kun en PM pr medlem. Rett svar 10. desember: Marius Ramberg Skau spiller nissen Krekling
Landy Skrevet 11. Desember 2008 Rapporter Skrevet 11. Desember 2008 Hehe, som om dette får vært andre enn...... !!
Wanderlust Skrevet 11. Desember 2008 Rapporter Skrevet 11. Desember 2008 Holder det med Marius Ramberg?Det var forresten fra 10. desember.
Josephine Skrevet 11. Desember 2008 Rapporter Skrevet 11. Desember 2008 endelig en jeg kan (uten å måtte leite hele doggis rundt først )
LindaM Skrevet 11. Desember 2008 Rapporter Skrevet 11. Desember 2008 Fikk ikke til forrige "adresse oppgave" jeg.. skal vi sende inn navnet på pernsonen/navnet på "avataren"(kan jeg kalle det det?) eller hva? EDIT: aha.. etter at jeg leste igjennom en gang til skjønte jeg det
Carma Skrevet 11. Desember 2008 Rapporter Skrevet 11. Desember 2008 Enkelte ting er det verdt å lese flere ganger.... *lese og humre og lese mer*
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar