Gå til innhold
Hundesonen.no

Tørt eller vått?


Huldra

Hva fòrer du med?  

81 stemmer

  1. 1.

    • Tørrfòr
      31
    • V&H/NP/råfôrer
      24
    • En kombinasjon
      26


Recommended Posts

Nå lurer jeg på om mine mistanker blir bekreftet eller ikke.. Fyr løs!

Edit 14 eller noe: Takk til IW som fikset rotet mitt! Nå som alternativene er slik de skulle vært, og pollen resatt, kan alle stemme igjen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min hund er da BORTSKJEMT!

Jeg var da DRTTLEI av at han slikket tørrforhkulene for v&h så nå kverner jeg tørrforet om til pulver.. lager en "grøt" av det så tilsetter jeg v&h en.. der jeg lager dette om til en deeeeilig grøt! :)

høhø

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh my god for et surr å fikse den avstemningen :P

Ble det riktig nå? Den er hvertfall resatt!

Uff, sorry altså! :blink: Ser ut som den er slik den skulle vært i utgangspunktet, tusen tusen takk for hjelpen! :P

Da kan altså folk bare sette igang og stemme igjen! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som er dum, men hva er/står "V&H/NP/råfôrer" for?

Beklager! Det er forkortelser som blir brukt om forskjellige typer fôr. Enkle forklaringer (søk gjern på nett for mer info):

V&H = Vom og Hundemat = kjøtt og slakteavfall som er tilsatt vitaminer og mineraler

NP = norwegian Polar = kjøtt og slakteavfall som er tilsatt vitaminer og mineraler og mais og er kokt

råfôrer = fôrer rått, dvs kjøper fra slakter, mikser egen mat til hundene av kjøtt, egg, slakteravfall ++, og kanskje grønnsaker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forer hovedsakelig med tørt (Royal Canin medium valpefor),

men hun får litt brød med Leverpostei til frokost,

også får hun litt rester etter middagen.

Det fersk foret hun ikke spiser spiser kattene. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager! Det er forkortelser som blir brukt om forskjellige typer fôr. Enkle forklaringer (søk gjern på nett for mer info):

V&H = Vom og Hundemat = kjøtt og slakteavfall som er tilsatt vitaminer og mineraler

NP = norwegian Polar = kjøtt og slakteavfall som er tilsatt vitaminer og mineraler og mais og er kokt

råfôrer = fôrer rått, dvs kjøper fra slakter, mikser egen mat til hundene av kjøtt, egg, slakteravfall ++, og kanskje grønnsaker

Aha! :blink:

Og går "vanlig boksemat" eller vanlig hundeplse i den kategorien? (hørtes så avansert ut..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha! :blink:

Og går "vanlig boksemat" eller vanlig hundeplse i den kategorien? (hørtes så avansert ut..)

Nei, det var ikke tanken egentlig.. (Søren og, ikke si jeg skulle hatt enda et alternativ..! :P ) Det er ikke så mange som fôrer med kun boksemat, men hvis noen gjør det, vil jeg sette pris på om de enten ikke stemmer (og heller skriver et innlegg som forklarer), eller om de krysser av for tørrfôr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...