Gå til innhold
Hundesonen.no

Filmer, med hunder


nettemoren

Recommended Posts

Vet at jeg for lenge siden har sett en film, (komedie) om en hundeutstilling, og de forskjellige hundene og eiernes "nykker". Eneste jeg husker var med var hun som spilte mamma i Hjemme Alene, og så lurer jeg på om ikke Ellen Generes var med. (ikke helt sikker, her) Noen som vet hva den heter?

Eller kanskje noen har tips om andre kjekke, filmer med hunder, eller dyr i fokus?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.imdb.com/name/nm0001122/ ser du hvilke filmer Ellen Generes har vært med i, er det noen av de filmene? Men kan hvertfall ikke jeg hjelpe deg, aner ikke hvilken film du mener... Men kanskej du finner det der.

Og filmer som har hund i fokus er Ulvehunden og Balto (tegnefilm, men veldig fin uansett). Det er de to jeg kommer på i farta. Vet ikke om det var slike filmer du var ute etter, men uansett :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulvehunden ja :icon_confused: elsket den filmen da jeg var yngre. Må få kjøpt den på dvd, vhs spilleren er borte for lengst!

Ellers har vi jo 101 dalmatinere da, både i tegnefilm og "ordentlig" film. 101 dalmatinere 1 og 2, og 102 dalmatinere.

Balto... den må jeg og se igjen :P

Min bror bjørnen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To Gode Venner :icon_confused:

Åå, ja den er fiin! Hvis jeg får to hunder til en eller annen gang, så har jeg allerede bestemt meg for å kalle de for Todd og Copper! :P

Og i filmer Oliver & gjengen er det mange hunder. Selv om hoved"personen" er en katt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turner and Hootch! Anbefales! Herlige slevedyret :icon_confused:

Ellers har du jo "Den utrolige reisen" - den har vel alle sett. Utrolig nydelig film! "Buddy" har jeg også sansen for (den hunden som spiller basketball, den heter Buddy gjør den ikke?)

EDIT: Må bare henge meg på Monica - Fluke må være en av de vakreste filmene jeg har sett! Elsker den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turner and Hootch! Anbefales! Herlige slevedyret :icon_confused:

Ellers har du jo "Den utrolige reisen" - den har vel alle sett. Utrolig nydelig film! "Buddy" har jeg også sansen for (den hunden som spiller basketball, den heter Buddy gjør den ikke?)

EDIT: Må bare henge meg på Monica - Fluke må være en av de vakreste filmene jeg har sett! Elsker den!

Og den utrolige reisen 2! :P Selv om den kanskje ikke er like bra som 1'a (naturligvis).

Er visst mange filmer jeg må se. Til helga når jeg kommer hjem skal jeg ta fram 101 dalmatinere, Balto og Oliver & Gjengen...Can't wait! :P

Må visst laste ned 102 dalmatinere også ^^

Andre filmer med hund i som jeg fant (har ikke sett de to førstnevnte):

My Dog Skip

Doctor Dolittle

(Heldiggrisen) Babe (mest gris, men hund er med. Og trådstarter spurte jo om alle dyr egentlig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips, Babe, er det lenge siden jeg har sett ja. Herlig film det.

Den med hundeutstillingen heter rett og slett "best in show". (rart ingen her hadde sett den....) Men finner ikke ut hvor jeg kan få kjøpt/lastet ned et eksemplar.

Edit: fant på amazon.com. Noen som har erfaring med å bestille derfra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet at jeg for lenge siden har sett en film, (komedie) om en hundeutstilling, og de forskjellige hundene og eiernes "nykker". Eneste jeg husker var med var hun som spilte mamma i Hjemme Alene, og så lurer jeg på om ikke Ellen Generes var med. (ikke helt sikker, her) Noen som vet hva den heter?

Eller kanskje noen har tips om andre kjekke, filmer med hunder, eller dyr i fokus?

Tror jeg har sett den filmen jeg også, den var skikkelig morsom! Hvis det er den samme filmen, så het iallefall denne "Best in show" og var fra en stor hundeutstilling, der eierne var mer og mindre tussete! Tror ikke det var Ellen Generes som spillte, men det var en som liknet henne veldig. Det var en hvit storpuddel som var favoritten, men til slutt vant en liten terrier som ingen hadde hørt om før!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg har sett den filmen jeg også, den var skikkelig morsom! Hvis det er den samme filmen, så het iallefall denne "Best in show" og var fra en stor hundeutstilling, der eierne var mer og mindre tussete! Tror ikke det var Ellen Generes som spillte, men det var en som liknet henne veldig. Det var en hvit storpuddel som var favoritten, men til slutt vant en liten terrier som ingen hadde hørt om før!

Alltid bra å avsløre slutten på en film :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære vene! Det var da ikke menngen! Skulle du se den? Dette var kun opplysninger for å høre om det var samme filmen som trådstarter mente!

Hehe.. Har vel ingen planer om å se den med det første. Men kanskje det var noen andre som skulle:) Men slike filmer pleier vel kanskje å være ganske forutsigbare, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg har sett den filmen jeg også, den var skikkelig morsom! Hvis det er den samme filmen, så het iallefall denne "Best in show" og var fra en stor hundeutstilling, der eierne var mer og mindre tussete! Tror ikke det var Ellen Generes som spillte, men det var en som liknet henne veldig. Det var en hvit storpuddel som var favoritten, men til slutt vant en liten terrier som ingen hadde hørt om før!

Jaaa, denne filmen! Så den på en eller annen tv-kanal, og bet merke i de snodige hundefolkene :icon_confused:

Masse fine hunder også jo! Var et lesbiskt par som hadde puddelen. (derfor jeg blandet Ellen De Generes inn.... :angel: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...