Happyface Skrevet 7. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2008 Hei! Jeg har moo.no domene, men side fra start.no. Jeg har huket av den luken der jeg skal sjule original URL tittel, men når jeg legger ut siden min viser fortsatt start sin "layout" over min egen Layout! Jeg vil ha det bort! Jeg har slettet den og prøvd på nytt mange ganger, å jeg har redigert den hundre ganger også! det går bare ikke bort! Kan noen hjelpe? Plis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LeenaM Skrevet 7. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2008 Hmm.. Jeg skjønte ikke helt hva du mente. Kunne jeg få se siden din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Happyface Skrevet 7. Desember 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2008 Jeg har tatt den av nettet, vil ikke den skal se sånn ut. Det jeg mener er att det står start å masse drit på siden... vil ikke det skal vise, det gjør jo ikke det på andre moo sider, som har start hjemmeside. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Happyface Skrevet 21. Desember 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2008 Kan noen pliiiiis hjelpe meg! Se på siden min HER. Det som er tingen er at jeg vil ha bort den de teite start reklamen som er over layouten min... å ja jeg har huket av den tingen der det står ikke vis original URL. så hva skjer!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørg Eva Skrevet 22. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2008 Kan noen pliiiiis hjelpe meg! Se på siden min HER. Det som er tingen er at jeg vil ha bort den de teite start reklamen som er over layouten min... å ja jeg har huket av den tingen der det står ikke vis original URL. så hva skjer!? Ingen aning, men den logo-linjen over der har jeg sett på flere start sider... vet ikke om det er noe du må ha der jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Dratini Skrevet 22. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2008 Mulig den "må" være der siden det å ha hjemmeside hos dette firmaet ikke koster noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 29. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 29. Desember 2008 Den du har huket av på tipper jeg er den som sørger for annen tekst på tekslinjen når du er inne på siden. F.eks nå står det "Doggis.no -> Svar i hjelp meg......" ovs. Reklame er noe man må ha dersom man har hjemmeside på enkelte gratishjemmesider. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 29. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 29. Desember 2008 Den du har huket av på tipper jeg er den som sørger for annen tekst på tekslinjen når du er inne på siden. F.eks nå står det "Doggis.no -> Svar i hjelp meg......" ovs. Reklame er noe man må ha dersom man har hjemmeside på enkelte gratishjemmesider. Jeg har fått vekk reklamen, (men bruker ikke den siden sånn egentlig lenger fordi det har hvert så mye problemer med moo.no domenet). Mulig det gikk før, og de som fikset det da fikk det til? For virker som det ikke går an å gjøre det lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar