Gå til innhold
Hundesonen.no

Hjelp meg å få det bort!


Happyface

Recommended Posts

Hei!

Jeg har moo.no domene, men side fra start.no. Jeg har huket av den luken der jeg skal sjule original URL tittel, men når jeg legger ut siden min viser fortsatt start sin "layout" over min egen Layout! Jeg vil ha det bort! Jeg har slettet den og prøvd på nytt mange ganger, å jeg har redigert den hundre ganger også! det går bare ikke bort! Kan noen hjelpe? Plis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Kan noen pliiiiis hjelpe meg! Se på siden min HER. Det som er tingen er at jeg vil ha bort den de teite start reklamen som er over layouten min... å ja jeg har huket av den tingen der det står ikke vis original URL. så hva skjer!?

Ingen aning, men den logo-linjen over der har jeg sett på flere start sider... vet ikke om det er noe du må ha der jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den du har huket av på tipper jeg er den som sørger for annen tekst på tekslinjen når du er inne på siden. F.eks nå står det "Doggis.no -> Svar i hjelp meg......" ovs.

Reklame er noe man må ha dersom man har hjemmeside på enkelte gratishjemmesider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den du har huket av på tipper jeg er den som sørger for annen tekst på tekslinjen når du er inne på siden. F.eks nå står det "Doggis.no -> Svar i hjelp meg......" ovs.

Reklame er noe man må ha dersom man har hjemmeside på enkelte gratishjemmesider.

Jeg har fått vekk reklamen, (men bruker ikke den siden sånn egentlig lenger fordi det har hvert så mye problemer med moo.no domenet). Mulig det gikk før, og de som fikset det da fikk det til? For virker som det ikke går an å gjøre det lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...