Gå til innhold
Hundesonen.no

Det fæleste noen har sagt?


Djervekvinnen

Recommended Posts

  • Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Ikke stygt, men ganske morsomt :D

Var på tur med lille valpen, han var vel ca 3 mnd og hoppet og spratt i gresset som valper flest. To jenter i 8-9årsalderen kom forbi. "Se, hun lufter katten sin!" sa den ene. "Nei, du ser vel at det er en kanin!" smeller det fra den andre. Jeg flirte godt for meg selv altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått noen stygge kommentarer om Balder ennå annet enn kommentarer om øynene, folk lurer på om han er blind, om han har grå stær og det er mange som lurer på hvorfor han har blå/hvite øyne, noen er redd han p.g,a øynene t.o.m hundefolk.

Da jeg gikk tur med stemora mi sin bull terrier fikk jeg veldig mange stygge kommentarer: "se en gris hahaha" "se en sau haha" "det der er det styggeste jeg har sett" o.s.v

Overraskende nok var det flest gamle damer som kom med hyggelige kommentarer og som ville hilse på, traff ei dame på 70-80 år som godt kunne tenke seg en slik hund :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått noen stygge kommentarer om Balder ennå annet enn kommentarer om øynene, folk lurer på om han er blind, om han har grå stær og det er mange som lurer på hvorfor han har blå/hvite øyne, noen er redd han p.g,a øynene t.o.m hundefolk.

Da jeg gikk tur med stemora mi sin bull terrier fikk jeg veldig mange stygge kommentarer: "se en gris hahaha" "se en sau haha" "det der er det styggeste jeg har sett" o.s.v

Overraskende nok var det flest gamle damer som kom med hyggelige kommentarer og som ville hilse på, traff ei dame på 70-80 år som godt kunne tenke seg en slik hund :D

Bullterrieren var jo en adels og "tantehund" i gamle dager :D de er utrolig herlige da, når jeg blir gammel og sitter i gyngestolen med strikketøyet skal jeg ha en sånn. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bullterrieren var jo en adels og "tantehund" i gamle dager :D de er utrolig herlige da, når jeg blir gammel og sitter i gyngestolen med strikketøyet skal jeg ha en sånn. 8)

hihi det visste jeg ikke :( De er herlige ja, skal ha meg en slik en selv om noen år tenker jeg, når jeg har tid og råd til to hunder og en katt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bullterrieren var jo en adels og "tantehund" i gamle dager :( de er utrolig herlige da, når jeg blir gammel og sitter i gyngestolen med strikketøyet skal jeg ha en sånn. 8)

Nå ser jeg ikke helt for meg en Bull Terrier som en tantehund..

Kan da aldri tro en gammel dame klarer å holde følge med den rasen.

De har motor så det holder. Ganske brå, og har en liten tendens til å slenge seg i vegger. (Tenk hvis det er bena til en gammel dame. *Knekk*)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En dag da jeg var ute i parken sammen med en annen hund så drakk hundene fra et basseng og noen vedlikeholdsarbeidere holdt på med noe arbeid ved bassenget. Så sa de at vannet var giftig, mens hundene drakk. Og så lo de sarkastisk. Jeg sa bare: jaja syns for de! (altså hundene) og så lo jeg like sarkastisk tilbake. De ble helt paff, og hele spøken ble ødelagt for dem. :cry: Jeg tar meg veldig sjeldent nær av kommentarer. Men har ikke fått så mange heller da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har også fått høre at Ike er stygg.men så lenge jeg synes han er flott kan de si hva de vil.får også stadig høre at han der må jeg passe godt på,for de er så tynne å brekker beina så lett.kjære vene #-o

en litt morsom historie var da jeg gikk forbi noen skolebarn,å plutselig sier en liten gutt,"se,hun har en liten hest!".da måtte jeg virkelig le for meg selv :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg aldri har fått høre noe dritt om Diego..

Værre er det hva folk tenker før de møter han.

Som foreks Gunn som fikk sjokk når hun fikk høre at det skulle være en CHOW CHOW!!!! på kurset hennes.. Hihi..

Nå må jeg få si det at Diego har imponert meg enormt. Han oppfører seg mer som en sheltie enn en Chow Chow :cry:

Han er en av mine favoritter

De 4 Chow Chow'ene jeg hadde på kurs tidligere var helt steindumme :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må jeg få si det at Diego har imponert meg enormt. Han oppfører seg mer som en sheltie enn en Chow Chow :cry:

Han er en av mine favoritter

De 4 Chow Chow'ene jeg hadde på kurs tidligere var helt steindumme :(

Ja, han er jo nesten en Sheltie.. :(:P

Men Takk, er ikke hver dag jeg får høre at noen er imponert over tassen min. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Hyper_Bærta

D får du høre nå og...Jeg syntes Diego er kjeeeeeempe fin og se på...Og det ser ut som om du behandler han godt...Ikke alle chow chower jeg ser er så fin og tatt vare så godt på..:cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

D får du høre nå og...Jeg syntes Diego er kjeeeeeempe fin og se på...Og det ser ut som om du behandler han godt...Ikke alle chow chower jeg ser er så fin og tatt vare så godt på..:(

Takk.. :( Blir nesten flau her.. :cry: hihi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var og gikk en tur i komsa her i sommer, og møtte på en dame med en tja, ca 9 år gammel sønn, han løper mot Bella, og jeg ber henne sitte pent. Dama roper for å høre hvilken rase det er og om den er snill...

jeg sier rottweiler, og før jeg rekker og svare på det andre spørsmålet, kjefter hun:

"Kom hit vennen, det der er en drapsmaskin å den får du ikke hilse på. avlivet skulle den vært, skam at det finnes slike raser" :(:cry:

Jeg har hørt mange frekke, ironiske komentarer de tre årene jeg har hatt henne, men aldri tatt meg særlig nært av dem, men denne tok kaka altså. Blei så forbannet at jeg ååå...

Også en annen dag møtte jeg på et gammelt ektepar da vi var ute og gikk,

da de passerte meg sa mannen: "Der har du en sånn ekte kamphund" med en sarkastisk tone i stemmen, damen pør om den er farlig,

ja sier jeg, og hun har ikke fått middag ennå, så bare hold hendene i lomma..

Slike ting kan jeg fleipe med, men når hun dama sa det på den måte hun sa det til ungen sin, ble jeg skikkelig forbanna.. :(

menmen, har man anskaffet seg en sånn skikkelig "driiiiiit farlig" rase, så må man tåle å høre slikt. :(:)

Er gla i boffen min, og det er vel det viktigste..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det fæleste noen har sagt om din hund? (hvis noen har sagt noe fælt da)

hmmm, de som har snakket styggest er vel bare Kristina, Handler91 og Julie :( men de kjenner ikke Vicky så godt da.. hehe

Ellers er det kun positivt :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm, de som har snakket styggest er vel bare Kristina, Handler91 og Julie :( men de kjenner ikke Vicky så godt da.. hehe

Ellers er det kun positivt :cry:

Nå ba vi vel ikke om navn på personer Astrid.....? :? [-X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:roll:

***

Det styggeste noen har sagt om Cita? hmm...

Vel, på BSBK utstillingen gikk Cita og hilste på en dame som satt i en stol og så på storeringen. Cita la hodet i fanget hennes og ble klappet og kost med, men så slutter damen å klappe på Cita. Da legger Cita hodet nedi fanget hennes igjen og ser på henne med beedende øyne, og så sier damen "nei, du var ikke SÅ pen at du fortjener mere kos! :cry: "

Kanskje hun bare mente det på tull liksom, men jeg og venninnen min sendte henne DET blikket :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...