Gå til innhold
Hundesonen.no

utstillinger 2006 er lagt ut


zorbas

Recommended Posts

Kanskje Tinka og jeg prøver oss på NKK Trondheim eller utstillinga på Steinkjer i september. Hadde vært veldig artig å prøvd. Vi får se. Er litt skummelt å debutere på en NKK-utstilling, men vi har jo egentlig ikke så veldig mye valg. Labradoren kan jo nesten ikke være med noen steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sålangt funnet 5-6 stykker som ser interessante ut, men det hele kommer an på hvordan jeg jobber (jobber 3 hver helg på sykehuset). Jeg har også bare krysset av de som ligger i nærområdet - slik som Stord, Stavanger, Bergen og Haugesund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P blir visst en del utstillinger neste år! :P

her er min termin-liste:

30.04.06: sundalsøra

24.06.06: oppdal

25.06-06: oppdal

01.07.06: NKK trondheim (er ikke sikker på den..)

02.09.06: steinkjær

11.11.06: organger

12.11.06: orkanger

vet ikke hvilken da jeg stiller i på organger og oppdal, men det finner jeg ut når den tid kommer :P en av disse dobbelt-utstillingene vil ganske sikkert kræsje med buhundens nasjonaldag, som er flyttet til svenskegrensen, så det spørs om vi gidder og dra i år :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja da har jeg laget en liste over hvilker utstillinger vi skal på i løpet av 2006

det ble 14 utstillinger men noen av dem er jo det ikke sikkert vi reiser på da. :wink: kommer litt ann på hva økonomien sier der og da :wink: (har ikke et pengetre i hagen vi vet du :wink: ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja da har jeg laget en liste over hvilker utstillinger vi skal på i løpet av 2006

det ble 14 utstillinger men noen av dem er jo det ikke sikkert vi reiser på da. :wink: kommer litt ann på hva økonomien sier der og da :wink:(har ikke et pengetre i hagen vi vet du :wink: ).

har dere ikke?? det har vi her nede.. bor for høyt dere.. dårlig klima der oppe!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P blir visst en del utstillinger neste år! :P

her er min termin-liste:

30.04.06: sundalsøra

24.06.06: oppdal

25.06-06: oppdal

01.07.06: NKK trondheim (er ikke sikker på den..)

02.09.06: steinkjær

11.11.06: organger

12.11.06: orkanger

vet ikke hvilken da jeg stiller i på organger og oppdal, men det finner jeg ut når den tid kommer :P en av disse dobbelt-utstillingene vil ganske sikkert kræsje med buhundens nasjonaldag, som er flyttet til svenskegrensen, så det spørs om vi gidder og dra i år :P

Må vel komme meg ivei på noen av disse jeg også :P Ihvertfall Oppdal og NKK Trondheim!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå

på bursdagen min jo:) da må jeg og.. er det langt til førde?!:)

Jeg har bursdag dagen etter deg! :D Lillesøstera mi har samme dag som deg ;)

Jeg skal faktisk til bergen den helga! (dobbel utstilling for sheltien!)

(tur på byen? ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...