Gå til innhold
Hundesonen.no

utstillinger 2006 er lagt ut


zorbas

Recommended Posts

Ja, da ser det ut som om det kan bli en del reising i 2006 også :D

Har krysset av ca 25 som jeg tenker å dra til...

Det er ca annenhver helg det...

Så noe familie liv blir det dårlig med neste år! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 7 utstillinger jeg kan gå på.. :D

Selv om jeg antageligt ikke kommer til å gå på noen.. Hihi..

Finner jo fort ut neste søndag om Diego er en utstillingshund.. Hehe.

Du burde stille han med noen forskjellige dommere da, for å se om de alle er enige i at han er fantastisk/crappy :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner jo fort ut neste søndag om Diego er en utstillingshund.. Hehe.

Det gjør du aldeles ikke! Selv om Diego blir kasta på hodet og ræv ut med 0 i premie så kan han likevel være av champion kvalitet! Og omvent!

Dommere har UTROLIG forskjellig syn på hunder. Jeg vet om pommer som har røket ut med blått og fått cert på neste utstilling.

MINIMUMS kravet er 5 forskjellige dommere før man kan "gi opp"..hvis du har fått samme på kritikken hver gang da så er det nok hunden og ikke dommerens mening. Men ikke gi opp etter én utstilling!!!

Edit: Skriveleif :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør du aldeles ikke! Selv om Diego blir kasta på hodet og ræv ut med 0 i premie så kan han likevel være av champion kvalitet! Og omvent!

Dommere har UTROLIG forskjellig syn på hunder. Jeg vet om pommer som har røket ut med blått og fått cert på neste utstilling.

MINIMUMS kravet er 5 forskjellige dommere før man kan "gi opp"..hvis du har fått samme på kritikken hver gang da så er det nok hunden og ikke dommerens mening. Men ikke gi opp etter én utstilling!!!

Edit: Skriveleif :oops:

Sier ikke jeg skal gi opp.. MEN Diego er ikke akkurat utstillingsmateriale (Eller en vet aldri?) og det var aldri derfor jeg skaffet meg hund heller.

Utstilling har aldri stått høyt på lista mi.

(Kanskje pga jeg er redd for å stille ut selv)

OGSÅ har han noen småfeil, og hvis det trekker ned gidder jeg ikke stille han ut. Han har blandt annet rosa snute, noe som ikke er akseptabelt på hunder som er røde. (Mye vits å stille da, og da er det ikke bare pga hva en dommer sier, men hva som faktisk er tillatt)

Men hvis han regnes som Krem, får han lov å stilles og skal ikke trekkes ned for dette.

Derfor sier jeg at jeg fort finner det ut neste søndag.. :D

Helt ærligt så er jeg ikke så glad i utstilling som deg, og gidder da ikke å dra på mangen utstillinger med en hund som ikke holder mål..

Ikke noe negativt i det hele tatt mot deg, men utstilling er jo en interesse.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier ikke jeg skal gi opp.. MEN Diego er ikke akkurat utstillingsmateriale (Eller en vet aldri?) og det var aldri derfor jeg skaffet meg hund heller.

Utstilling har aldri stått høyt på lista mi.

(Kanskje pga jeg er redd for å stille ut selv)

OGSÅ har han noen småfeil, og hvis det trekker ned gidder jeg ikke stille han ut. Han har blandt annet rosa snute, noe som ikke er akseptabelt på hunder som er røde. (Mye vits å stille da, og da er det ikke bare pga hva en dommer sier, men hva som faktisk er tillatt)

Men hvis han regnes som Krem, får han lov å stilles og skal ikke trekkes ned for dette.

Derfor sier jeg at jeg fort finner det ut neste søndag.. :D

Helt ærligt så er jeg ikke så glad i utstilling som deg, og gidder da ikke å dra på mangen utstillinger med en hund som ikke holder mål..

Ikke noe negativt i det hele tatt mot deg, men utstilling er jo en interesse.. :D

Ja sånn ja...Jeg håper ikke du tok innlegget mitt som sarkastisk men det var mer ment som et "gi aldri opp" innlegg :wink:

Håper det går bra med dere da!

Selv jeg jeg VELDIG interessert i utst og reiser land og strand rundt med en hund som nesten ikke får noe annet enn blå sløyfer :oops:

Men for meg er kritikken det mest spennende.

Jeg lærer utrolig masse om min egen hund ved å lese kritikker :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja sånn ja...Jeg håper ikke du tok innlegget mitt som sarkastisk men det var mer ment som et "gi aldri opp" innlegg :wink:

Håper det går bra med dere da!

Selv jeg jeg VELDIG interessert i utst og reiser land og strand rundt med en hund som nesten ikke får noe annet enn blå sløyfer :oops:

Men for meg er kritikken det mest spennende.

Jeg lærer utrolig masse om min egen hund ved å lese kritikker :(

Ja, som sagt. Utstilling er en interesse.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg ja.. Dritt nervøse..

Så det er jo masse av grunnen til at eg ikje e så stor fan av utstilling.. :P

Men når du e ferdig e det gøy vett du :( Og nå ska du jo inn i valpeklassen, og det e jo bare gøy! ingenting å ver redde for! :(

Og eg har sagt te deg at hvis du ikkje "klare" det, så ska eg hjelpa deg eg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...