athene Skrevet 9. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 9. Oktober 2005 ooohhh yeah løper og ser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 9. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 9. Oktober 2005 Æsj, for no dritt.. Er jo nesten ingen her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 9. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 9. Oktober 2005 Kanskje Tinka og jeg prøver oss på NKK Trondheim eller utstillinga på Steinkjer i september. Hadde vært veldig artig å prøvd. Vi får se. Er litt skummelt å debutere på en NKK-utstilling, men vi har jo egentlig ikke så veldig mye valg. Labradoren kan jo nesten ikke være med noen steder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
linniogamy Skrevet 12. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2005 så bra:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 12. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2005 Seriøst:dere er gale...... Tror jeg skal holde meg langt unna ringen...jeg har ikke råd til å bli smitta av det dere har... Mvh Annette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 12. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2005 Jeg har sålangt funnet 5-6 stykker som ser interessante ut, men det hele kommer an på hvordan jeg jobber (jobber 3 hver helg på sykehuset). Jeg har også bare krysset av de som ligger i nærområdet - slik som Stord, Stavanger, Bergen og Haugesund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 13. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2005 blir visst en del utstillinger neste år! her er min termin-liste: 30.04.06: sundalsøra 24.06.06: oppdal 25.06-06: oppdal 01.07.06: NKK trondheim (er ikke sikker på den..) 02.09.06: steinkjær 11.11.06: organger 12.11.06: orkanger vet ikke hvilken da jeg stiller i på organger og oppdal, men det finner jeg ut når den tid kommer en av disse dobbelt-utstillingene vil ganske sikkert kræsje med buhundens nasjonaldag, som er flyttet til svenskegrensen, så det spørs om vi gidder og dra i år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 13. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2005 ja da har jeg laget en liste over hvilker utstillinger vi skal på i løpet av 2006 det ble 14 utstillinger men noen av dem er jo det ikke sikkert vi reiser på da. kommer litt ann på hva økonomien sier der og da (har ikke et pengetre i hagen vi vet du ). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monika! Skrevet 13. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2005 Jeg kommer til å dra på de som er i nærheten, trondheim og steinkjer rundt der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yakine Skrevet 13. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2005 Jeg kommer til å dra på de som er i nærheten' date=' trondheim og steinkjer rundt der.[/quote'] Kanskje vi møtes da?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monika! Skrevet 13. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2005 Ja det hadde vært gøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yakine Skrevet 13. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2005 Mhm!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 13. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2005 ja da har jeg laget en liste over hvilker utstillinger vi skal på i løpet av 2006 det ble 14 utstillinger men noen av dem er jo det ikke sikkert vi reiser på da. kommer litt ann på hva økonomien sier der og da (har ikke et pengetre i hagen vi vet du ). har dere ikke?? det har vi her nede.. bor for høyt dere.. dårlig klima der oppe!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 13. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2005 De jeg skal på er: -Manger -NKK bønes -Ålesund -Dobbel utstillingen i Nesbyen -BSBK Bønes -NMHK Sotra -Stord Er det ingen i Førde i 2006? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mini Skrevet 13. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2005 Utstillingen i Førde er 29.april neste år Regner med at vi sees der da Jeanette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 13. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2005 Utstillingen i Førde er 29.april neste år Regner med at vi sees der da Jeanette ååå på bursdagen min jo:) da må jeg og.. er det langt til førde?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mini Skrevet 13. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2005 Tror det er rundt 3 times kjøring fra Bergen til Førde..Uten at jeg skal si det sikkert... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ina Skrevet 13. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2005 blir visst en del utstillinger neste år! her er min termin-liste: 30.04.06: sundalsøra 24.06.06: oppdal 25.06-06: oppdal 01.07.06: NKK trondheim (er ikke sikker på den..) 02.09.06: steinkjær 11.11.06: organger 12.11.06: orkanger vet ikke hvilken da jeg stiller i på organger og oppdal, men det finner jeg ut når den tid kommer en av disse dobbelt-utstillingene vil ganske sikkert kræsje med buhundens nasjonaldag, som er flyttet til svenskegrensen, så det spørs om vi gidder og dra i år Må vel komme meg ivei på noen av disse jeg også Ihvertfall Oppdal og NKK Trondheim! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 13. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2005 Må vel komme meg ivei på noen av disse jeg også Ihvertfall Oppdal og NKK Trondheim! vet ikke om jeg tørr og stille på NKK jeg..får se hvordan han gjør det på de andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ina Skrevet 13. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2005 Jeg får jo ikke stilt på noen.. Men får reise å se på bare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 13. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2005 Utstillingen i Førde er 29.april neste år Regner med at vi sees der da Jeanette JAAAA dere MÅ komme! Drit i S røra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 13. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2005 JAAAA dere MÅ komme! Drit i S røra Jeg kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 13. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2005 ååå på bursdagen min jo:) da må jeg og.. er det langt til førde?! Jeg har bursdag dagen etter deg! Lillesøstera mi har samme dag som deg Jeg skal faktisk til bergen den helga! (dobbel utstilling for sheltien!) (tur på byen? ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 13. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2005 JAAA:) det må vi få til;) hihi har gjesterom ledig:) forspill hos meg;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar